Kreatiinikokemukset...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Avilla sanoi:
Eikös kuudessa viikossa pidäkin saada kehitystä aikaiseksi joka tapauksessa, vaikka ei creaa vedäkään ? Vai oliko ne lähtötason tulokset sinulla sellaiset ettei niistä olisi yli kävelty ilman 6vko crea-kuuria ?

Jos crean vetämisellä saa "vaan" sen kympin lisää, ja palkkioksi pallokalan naaman, niin mielummin pysyn tässä silakanlaihuudessani :-)
Mitä ihmettä?? :eek:

Avilla sanoi:
Äläkä koskaan rastita sitä "Muista salasanani jatkossa" nappia. Noin käy kaikille ennemmin tai myöhemmin: joku muu tulee ja käyttää auki olevaa konetta/tunnustasi....

:offtopic:

Sen asetuksen voisi kyllä muuttaa silleen, että se rasti PITÄÄ laittaa itse jos haluaa että autolog on päällä. Itsekin kun käytän myös duunissa tätä palstaa, niin joskus vaan jää se rasti ottamatta pois ja sitten saa miettiä kuka täällä käy mitäkin säätämässä. Miten ois Mike?

Avilla sanoi:
Eikös kuudessa viikossa pidäkin saada kehitystä aikaiseksi joka tapauksessa, vaikka ei creaa vedäkään ? Vai oliko ne lähtötason tulokset sinulla sellaiset ettei niistä olisi yli kävelty ilman 6vko crea-kuuria ?

Jos crean vetämisellä saa "vaan" sen kympin lisää, ja palkkioksi pallokalan naaman, niin mielummin pysyn tässä silakanlaihuudessani :-)
No sitten joskus jos saat vinopenkistä vapailla painoilla 140x6 niin yritäppä 5-6viikon aikana petrata se sinne 150kgx5, katsotaan onnistuuko(ilman kreaa ei olisi ainakaan mulla onnistunu). On eri asia parantaa v,penkin sarja painoja 80kg>>90kg entä 140>>150kg ja jos haluat pysyä aina hankisääskenä/silakanlaihana niin lopeta koko treenaminen ;)

neutraali sanoi:
No sitten joskus jos saat vinopenkistä vapailla painoilla 140x6 niin yritäppä 5-6viikon aikana petrata se sinne 150kgx5, katsotaan onnistuuko(ilman kreaa ei olisi ainakaan mulla onnistunu). On eri asia parantaa v,penkin sarja painoja 80kg>>90kg entä 140>>150kg ja jos haluat pysyä aina hankisääskenä/silakanlaihana niin lopeta koko treenaminen ;)

Neutraalilla kyllä toimii hyvin kreatiini jos saa 10kg sarjapainoihin lisää. Itsellä ei kyllä noin hyvin toimi.

Jep

Kyllähän se kreatiini auttaa, ellei tuu kehitystä niin ei ainakaan tulokset tipu millin vertaa.

Tuntuu outoa vihlontaa mun oikeassa "munuaissa" ? en tiedä... eli oikean alaselän sisemmällä tuntuu vihlontaa... oonnyt käyttänyt kreatiinia 3kk tauotta silleen et ottaa kreatiinii ennen treenii ja jälkeen treenin ja lepopäivillä ei ota yhtään.

Helvetti ei se nyt kreatiinista voi johtua :hyper: , eli nyt otetaan kreatiinista sitten viikon tauko ja kevyttä reenii viikko kun LA ja SU on treenattu

... niin piti kysyy että, onko teillä ollu kreatiinin kanssa vastaavaa? mitää kipu juttui?

Kipi I sanoi:
Neutraalilla kyllä toimii hyvin kreatiini jos saa 10kg sarjapainoihin lisää. Itsellä ei kyllä noin hyvin toimi.
Juu niinkuin tuolla aiemmin sanoin ei ne hyödyt yleensä todellakaan tuota luokkaa ole, en tiedä mikä viimeksi oli että toimi nuin hyvin, yleensä tulee se 1-2toistoa lisää ja jämäkkyyden tunne/paine sarjoja tehdessä.
Toki mulla heittelee viikoittain nuo sarjapainotkin(varsinkin punnerrus liikkeissä aika paljonkin), eli silloin oli hyvä päivä+krean vaikutus yhdessä.

neutraali sanoi:
Toki mulla heittelee viikoittain nuo sarjapainotkin(varsinkin punnerrus liikkeissä aika paljonkin), eli silloin oli hyvä päivä+krean vaikutus yhdessä.
Siis ei heittele viikoittain vaan huonon ja hyvän päivän väillä saattaa v,penkissäkin olla jopa n,7.5kg erokin. Huonot viikot taas tulevat yleensä kevennetyn viikon jälkeen jolloin aloitan maanataisin penkillä ja rinta tulee yleensä siitä aivan sika kipeeksi(siis nimen omaan kevyen viikon jälkeen, ei juurikaan muulloin) ja sitten perjantaina otan v,penkkiä jolloin rinta ei vielä ole palautunut maanatain treenistä ja treenit kulkevat silloin yleensä huonosti jopa tuon 7,5kg alle parhaan tuloksen, mutta 11viikon puristamisella(joka sisältää yhden kevennettyn viikon) ne yleensä aina hiukan paranee edellisen kierron parhaasta(1-2toistoa, ei tietenkään ihan aina) ja sitten taas on kevennetty viikko. Viimeksi tuli tosiaan tuo n,10kg jo 5-viikossa, kaikki vaan napsahti kohilleen. 11-viikon päästä kokeillaan jos sillä menis 6-7toistoa, toki teen myös pitkiä sarjoja v,penkissä mutta 1-2sarjaa teen siinä aina raskailla ja pari sarjaa pumppailen keveillä.
Koittakaa saada selvää on niin sekavaa tekstii että on jo itelläkin ongelmia ottaa selkoa :D

Okei nyt on kaikki sivut selattu läpi,jotain noista teksteistä sai irti mutta en oikeen sitä mitä etsin eli kai se oma kysymys pitää laittaa vaikka se ehkä löytyisi jo aikasemmista teksteistä:Ens viikolla ajattelin alottaa krea kuurin,en oo ennen käyttäny kreaa niiku erkiseen omasta purkista(eli muscle+ mukana sitä on ollut).
Ostin krea purkin ja kivan näköinen täti(joka kylläkin tietää aika paljon näistä asioista)kertoi että 20g(4x5g) päivässä noin viikon ajan(se tankkaus vaihe) ja sen jälkeen 5g päivässä ylläpitoon(purkin takana on myös sama suosius).mitä mieltä te "kokeneemmat" punttaajat ja krean käyttäjät tästä olette,ja sit sellane vielä et jäi vähän epä selväksi se tauko,tarkoittiko se sitä että silloin ei oteta ollenkaan kreaa vai kuuluuko se tauko siihen ylläpito vaiheeseen.mitä tankkaus/tauko välejä suosittelisitte. :thumbs:

Kokeillut olen myös tota tankkaamista, mutta en siinä mitään erityistä hyvää nähnyt. Maha oli vähän "kuralla ja sekaisin" tankkausvaiheessa. Olisi ehkä pitänyt juoda vettä vaan vieläkin enemmän. Nykyään otan siis sen 5 grammaa palautusjuomassa ja mitään taukoja/tankkauksia en pidä. Mutta kannattaa kokeilla mikä itellä toimii ja tehdä vaikkapa muistiinpanoja. Treenipäiväkirja yleensäkin toimii tässä hyvin.

Ja jos taukoja pitää niin ehkä sopiva on 2 kk on ja 1 kk off.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Force sanoi:
2 viikon tauko on liian lyhyt. 2 viikkoa lopettamisesta tuntuu ja näkyy vielä kuurin vaikutus ainankin itsellä, eli voimat on vielä hyvät ja pärstä nesteessä.

kiitti! :thumbs: Tästä lähin pidän ainakin sen 4 viikkoo taukoo ja sit alotan uudestaan.. :kippis1:

Timba79 sanoi:
Nykyään otan siis sen 5 grammaa palautusjuomassa ja mitään taukoja/tankkauksia en pidä.
Joo ite oon hankkimas tuota kreatiinia kans koska olis mukava saada vähä voimaa lisää ja palautua nopeempaa. Mutta mitään tankkaamista en rupea harrastamaan vaan tätä palkkariin laittamista. Olisko toi 5g hyvä palkkariin, 4 kertaa viikos tulis sitte laitettua?
Ja suositelkaa jotain hyvää kreatiini mikä ei laita mahaa kuralle tai naamaa kukkimaan.

abine sanoi:
Ja suositelkaa jotain hyvää kreatiini mikä ei laita mahaa kuralle tai naamaa kukkimaan.
Tai-kanen krea toimii ja laittaa mahan sekaisin tankkaus vaiheessa, mutta sinähän et tankkaa niin tuskin sitä ongelmaa on.

abine sanoi:
Joo ite oon hankkimas tuota kreatiinia kans koska olis mukava saada vähä voimaa lisää ja palautua nopeempaa. Mutta mitään tankkaamista en rupea harrastamaan vaan tätä palkkariin laittamista. Olisko toi 5g hyvä palkkariin, 4 kertaa viikos tulis sitte laitettua?

Tuo neljästi viikossa on ihan ok, mulla tulee treenejä 4-5 viikossa normaalisti. Ja jos on enemmän välipäiviä jostakin syystä, niin otan sitten sitä kreaa jossain välissä ihan suoraan veteen sekoitettuna. Yli kahden päivän taukoja pyrin välttämään. Ja ainakin tämä Pakkotoiston kaupan HC:n krea on ihan jees tavaraa.

Ite testasin ekakertaa kreatiinia ja kyllä tulokset nous ihan hyvin, mut en tiiä miten iso osuus siitä oli kreatiinilla. Otin viiden päivän tankkauksen (20g) ja sit kuukauden viittä krammaa päiväs. Kuukausi käyttöä ja kaks taukoa meinasin tehä tästedes..

Onkos kreatiinilla mitään ikäsuositusta? Tuli ostettua kokeilumielessä pönttö SF-Protein kreatiini monohydraattia. Onko muilla kokemuksia tuosta?

Aleley sanoi:
Onkos kreatiinilla mitään ikäsuositusta? Tuli ostettua kokeilumielessä pönttö SF-Protein kreatiini monohydraattia. Onko muilla kokemuksia tuosta?
Ei tietääkseni, joten voit huoletta painaa kreatiinia naamaan. Mulla oli kanssa joskus tota sf-proteinia, mutta en havainnut oikeestaan minkäänlaista vaikutusta. Sitten vaihdoin evolutioniin, joka toimi mielestäni paremmin. Mene ja tiedä.

detox666 sanoi:
Ei tietääkseni, joten voit huoletta painaa kreatiinia naamaan. Mulla oli kanssa joskus tota sf-proteinia, mutta en havainnut oikeestaan minkäänlaista vaikutusta. Sitten vaihdoin evolutioniin, joka toimi mielestäni paremmin. Mene ja tiedä.

Voisi kokeilla tätä jonkin aikaa, ja sitten yrittää vaikka tuon evolutionin kanssa. Sitä näyttää olevan tuolla pakkiksen myymälässäkin... HC:ta ja Fastiakin olisi mahdollisuus ostaa läheisestä luontaistuotemyymälästä... Pitää punnita noita sitten kun tulee tarvetta uuden krean ostoon.

ittelläkin ekana kreana toi evolutionin krea ja ihan hyvin on pelittänyt ja jonkun verran on huomattu lisä tehoa löytyvän.ennen kun ostin krean niin olin vähän "peloissani" siitä kun täällä puhuttiin että maha saattaa mennä kuralle ja naamataulu alka kukkimaan,no onneks mun kohdalla ei mitään noista ole tapahtunut,riippu ilmeisesti henkilöstä,ihotyypistä sun muusta.käytössä on sama tankkaus menetelmä kuin hafanafallakin näyttäisi olevan ja hyvin on toiminut.jos joku meinaa ostaa ensimmäisen krea purkkinsa ja luki tämän niin voin hyvin mielin suositella Evolutionin kreatiinia.
Kiitos ja näkemiin.

Back
Ylös Bottom