Kreatiinikokemukset...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tietysti seuraava voi olla ihan ihmiskohtanen juttu, mutta kysynpä silti.

Monen tankkauspäivän jälkeen alkavat sivuvaikutukset näkymään? Menossa toinen tankkauspäivä 4x5g annoksin tällä SF:llä, ja ilmennyt vain pientä vatsan kuraisuutta.

Aleley sanoi:

Monen tankkauspäivän jälkeen alkavat sivuvaikutukset näkymään?

No mulle ei ole tullut ensimmäistä sivuvaikutusta vieläkään, eli tuskin tuleekaan :) . Paino nyt tietty nousee alussa vähän, koska kreatiini kerää jonkun verran nestettä.

Aleley sanoi:

Monen tankkauspäivän jälkeen alkavat sivuvaikutukset näkymään? Menossa toinen tankkauspäivä 4x5g annoksin tällä SF:llä, ja ilmennyt vain pientä vatsan kuraisuutta.
Tuo menee ajan kans ohi, joskus itellä tulee krea "kuurin" aikana paska olo mutta ei muita sivuvaikutuksia kuin se että voimaa tulee ja parempi pumppi ;)

Down bye one sanoi:
Elisiis vielä kerran, Miten tuo 5g olis helppo laskea?

1 teelusikallinen kreatiinia = n. 5 grammaa

edit- neutraali prkl

Kreatiini pahensi itselläni juuri aknea ja lopetin sen käytön. Eikä siitä näin jälkikäteen katsottuna liiemmin tuloksiakaan tullut.

SIt mun ei varmaa kannata sitä syödä ku oon taistellut aknen kaa monta vuotta ja nyt on antibiootti kehissä.

Kannattaa kokeilla. Vaikka itselläni onkin akne vaivannut monta vuotta, niin ei kreatiini sitä yhtään ole pahentanut. En muutenkaan usko, että kreatiini vaikuttaisi mitenkään aknen syihin.

Hmm, enää ei ilmene vatsan kuraisuutta, mutta naama saattaa olla hieman kukkineempi kuin ennen. Painokaan ei ole erityisemmin noussut, tosin vaaka taitaa heittää paskuudensa takia hieman. Positiivisista vaikutuksista en osaa sanoa, ehkä kilo tai kaksi tullut sarjapainoihin lisää. Pitää tän jälkeen kokeilla jotain toista merkkiä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensimmäinen kreakuuri meni äsken FASTin kreatiini monohydraatilla eikä ihmeempiä tuloksia, tai no... ehkä jotain pikkuprosentteja...

Eli onko parempia valmistajia? Kokeilen varmaan vielä jotain toista merkkiä ja jos ei potki niin krean tiputan lisäravinteista... Ideoita? Mieluiten saisi löytyä pakkikselta kun käväisen ehkä siellä Albertinkadunkulmassa tässä joku päivä...

TomBombadil sanoi:
Ensimmäinen kreakuuri meni äsken FASTin kreatiini monohydraatilla eikä ihmeempiä tuloksia, tai no... ehkä jotain pikkuprosentteja...

Eli onko parempia valmistajia? Kokeilen varmaan vielä jotain toista merkkiä ja jos ei potki niin krean tiputan lisäravinteista... Ideoita? Mieluiten saisi löytyä pakkikselta kun käväisen ehkä siellä Albertinkadunkulmassa tässä joku päivä...
Ei kannata lopullisesti teilata kreaa vaikka se ei toimiskaan, nimittäin eka kerroilla minäkään en jostain syystä siitä hyötynyt ja vieläkin tulee joskus(harvoin) kausia jolloin siitä ei juurikaan hyötyä saa tai se hyöty on aika minimaalinen. Eli jos ei nyt toimi niin voithan muutaman vuoden päästä testata uudelleen tilanne voi olla silloin eri. Tai-kane merkkiä itse käytän.

neutraali sanoi:
Ei kannata lopullisesti teilata kreaa vaikka se ei toimiskaan, nimittäin eka kerroilla minäkään en jostain syystä siitä hyötynyt ja vieläkin tulee joskus(harvoin) kausia jolloin siitä ei juurikaan hyötyä saa tai se hyöty on aika minimaalinen. Eli jos ei nyt toimi niin voithan muutaman vuoden päästä testata uudelleen tilanne voi olla silloin eri. Tai-kane merkkiä itse käytän.
Kiintoisa pointti... no jos nyt siitä ei sitten ole toisella kerralla hyötyä niin parin vuoden päästä uudestaan...

Tuli taas sellaanen mieleen että jos juon esim. tos kello 13.00 kahvit niin koskas kannattais ottaa se kreatiini ennen vai jälkeen kahvin, että sais mahdollisimman paljon irti siitä?

abine sanoi:
Tuli taas sellaanen mieleen että jos juon esim. tos kello 13.00 kahvit niin koskas kannattais ottaa se kreatiini ennen vai jälkeen kahvin, että sais mahdollisimman paljon irti siitä?

Käsittääkseni toi kofeiinin aiheuttama kreatiinin imeytymisen hidastuminen on niin marginaalista ettei tolla taida olla mitään väliä.

TomBombadil sanoi:
Kiintoisa pointti... no jos nyt siitä ei sitten ole toisella kerralla hyötyä niin parin vuoden päästä uudestaan...

No turha siinä mun mielestä on noin pitkiä aikoja odotella. Ottaa kokeeksi vaikka pari kertaa vuodessa ja seurailee treenipäiväkirjan avulla tuleeko mitään tulosta krean vaikutuksesta.

neutraali sanoi:
Ootko ajatellut, että se vois johtua ´ruoka-aineksista? Kala- ja liharuuathan sisältävät kreatiinia..en kyllä muista kuinka paljon mikäkin liha, mutta niissäkin on eroja.

Mulla tuli ekalla kerralla kreatiinia käyttäessä kolmessa viikossa painoa lisää neljä kiloa, penkin tulos nousi 12 kiloa, samoin kyykyssä ja mavessa sarjapainot 10 kiloa. Sen jälkeen vastaavaa hyötyä ei ole tullu. Ja merkki koka ajan Fast. Muistaakseni luin jostain että eikös kahvin juonnilla ole kreatiiniin heikentävä vaikutus? Tais kyllä ilmetä vasta suuremmilla määrillä, korjatkaa jos muistan väärin

Back
Ylös Bottom