Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aleley sanoi:Tietysti seuraava voi olla ihan ihmiskohtanen juttu, mutta kysynpä silti.
Monen tankkauspäivän jälkeen alkavat sivuvaikutukset näkymään?
Tuo menee ajan kans ohi, joskus itellä tulee krea "kuurin" aikana paska olo mutta ei muita sivuvaikutuksia kuin se että voimaa tulee ja parempi pumppi ;)Aleley sanoi:Tietysti seuraava voi olla ihan ihmiskohtanen juttu, mutta kysynpä silti.
Monen tankkauspäivän jälkeen alkavat sivuvaikutukset näkymään? Menossa toinen tankkauspäivä 4x5g annoksin tällä SF:llä, ja ilmennyt vain pientä vatsan kuraisuutta.
iso kukkurallinen teelusikassa. NoinDown bye one sanoi:Elisiis vielä kerran, Miten tuo 5g olis helppo laskea?
Down bye one sanoi:Elisiis vielä kerran, Miten tuo 5g olis helppo laskea?
Joona sanoi:Lisäks jos on akneherkkä iho, ni voi tulla ongelmia.SIt mun ei varmaa kannata sitä syödä ku oon taistellut aknen kaa monta vuotta ja nyt on antibiootti kehissä.
SIt mun ei varmaa kannata sitä syödä ku oon taistellut aknen kaa monta vuotta ja nyt on antibiootti kehissä.
Minkäs merkkistä tuotetta on nyt menos?Aleley sanoi:Pitää tän jälkeen kokeilla jotain toista merkkiä...
Ei kannata lopullisesti teilata kreaa vaikka se ei toimiskaan, nimittäin eka kerroilla minäkään en jostain syystä siitä hyötynyt ja vieläkin tulee joskus(harvoin) kausia jolloin siitä ei juurikaan hyötyä saa tai se hyöty on aika minimaalinen. Eli jos ei nyt toimi niin voithan muutaman vuoden päästä testata uudelleen tilanne voi olla silloin eri. Tai-kane merkkiä itse käytän.TomBombadil sanoi:Ensimmäinen kreakuuri meni äsken FASTin kreatiini monohydraatilla eikä ihmeempiä tuloksia, tai no... ehkä jotain pikkuprosentteja...
Eli onko parempia valmistajia? Kokeilen varmaan vielä jotain toista merkkiä ja jos ei potki niin krean tiputan lisäravinteista... Ideoita? Mieluiten saisi löytyä pakkikselta kun käväisen ehkä siellä Albertinkadunkulmassa tässä joku päivä...
abine sanoi:Minkäs merkkistä tuotetta on nyt menos?
Kiintoisa pointti... no jos nyt siitä ei sitten ole toisella kerralla hyötyä niin parin vuoden päästä uudestaan...neutraali sanoi:Ei kannata lopullisesti teilata kreaa vaikka se ei toimiskaan, nimittäin eka kerroilla minäkään en jostain syystä siitä hyötynyt ja vieläkin tulee joskus(harvoin) kausia jolloin siitä ei juurikaan hyötyä saa tai se hyöty on aika minimaalinen. Eli jos ei nyt toimi niin voithan muutaman vuoden päästä testata uudelleen tilanne voi olla silloin eri. Tai-kane merkkiä itse käytän.
abine sanoi:Tuli taas sellaanen mieleen että jos juon esim. tos kello 13.00 kahvit niin koskas kannattais ottaa se kreatiini ennen vai jälkeen kahvin, että sais mahdollisimman paljon irti siitä?
TomBombadil sanoi:Kiintoisa pointti... no jos nyt siitä ei sitten ole toisella kerralla hyötyä niin parin vuoden päästä uudestaan...
Ootko ajatellut, että se vois johtua ´ruoka-aineksista? Kala- ja liharuuathan sisältävät kreatiinia..en kyllä muista kuinka paljon mikäkin liha, mutta niissäkin on eroja.neutraali sanoi:Ei kannata lopullisesti teilata kreaa vaikka se ei toimiskaan, nimittäin eka kerroilla minäkään en jostain syystä siitä hyötynyt ja vieläkin tulee joskus(harvoin) kausia jolloin siitä ei juurikaan hyötyä saa tai se hyöty on aika minimaalinen. Eli jos ei nyt toimi niin voithan muutaman vuoden päästä testata uudelleen tilanne voi olla silloin eri. Tai-kane merkkiä itse käytän.