Kreatiinikokemukset...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
TomBombadil sanoi:
No nyt sitten toinen kreapäivä ja oli pieni ripuli :rolleyes: ... mistä dekstroosia saa, paljonko maksaa ja auttaako FASTin malto6 (jota vedän mukana) imeytymiseen?
Ei varsinaisesti auta. Malto 6 on hitaasti imeytyvä hiilihydraatti ja dekstroosi on nopeasti imeytyvä hedelmäsokeri. Dekstroosi (D-glukoosi) nostaa erittäin nopeasti verensokeritasoa sekä insuliinitasoa. Sen ansiosta se kreatiini imeytyy paremmin. Malto 6 ei tätä tee. Malto 18 on hiukan lähempänä dekstoosia (jos ajatellaan insuliinia), mutta kannattaa ostaa mieluummin dekstroosia ja sitä malto 6:sta. On myös olemassa toisenlaisia insuliinia nostattavia valmisteita kuten ALA (Alpha Lipoic Acid) tai Vanadyl Sulfate. Lisäravinne markkinat on semmonen viidakko, että menee hetki ennen ku oppii. Ei kannata luottaa mainospuheisiin, ennemmin kokemuksiin. Noiden insuliinia nostavien aineiden tehoa on vaikee sanoa, vaikka oon kyllä niitä käyttäny. En uskalla mitään niistä suositella, mutta osa voi toimia. Ehkä alussa se dekstroosi on paras.
Sori, saitko selvää. Alan oleen vähä pierus, vaikka ei sais ku oli tänään jalkapäivä. Hyss, ei kerrota kellekkään.

Jyrgen sanoi:
Ei varsinaisesti auta. Malto 6 on hitaasti imeytyvä hiilihydraatti ja dekstroosi on nopeasti imeytyvä hedelmäsokeri. Dekstroosi (D-glukoosi) nostaa erittäin nopeasti verensokeritasoa sekä insuliinitasoa. Sen ansiosta se kreatiini imeytyy paremmin. Malto 6 ei tätä tee. Malto 18 on hiukan lähempänä dekstoosia (jos ajatellaan insuliinia), mutta kannattaa ostaa mieluummin dekstroosia ja sitä malto 6:sta.

Dekstroosihan on rypälesokeria ja fruktoosi on hedelmäsokeria nimensä mukaan. Malto on aina nopea hiilari oli DE-luku mikä tahansa.

Force sanoi:
Dekstroosihan on rypälesokeria ja fruktoosi on hedelmäsokeria nimensä mukaan. Malto on aina nopea hiilari oli DE-luku mikä tahansa.
Joo sori tuli pieni ajatuskatkos tossa hedelmäsokeri/rypälesokeri jutussa. Oot tietysti oikeessa, mutta malto 6 on nimenomaan hidas hiilari tästä maltoparheestä ja siitä ylös päin nopeutuu. Nopein hiilari on dekstroosi sitten malto ja sitten fruktoosi. Malto ei muodosta lähellekkään yhtä suurta insuliini-/energiapiikkiä kuin dekstroosi, joten niiden käyttötarkoituksia ei tulisi sekoittaa. Suuri energiapiikki ei ole toivottavaa ennen treeniä, joten maltolla on oma roolinsa tankkauksessa samoin kuin fruktoosillakin. Suurina määrinä fruktoosi aiheuttaa vatsaoireita joten se malto on kova sana. Nyt lopetan tän tietokoneen ääressä rustaamisen joten soronoo.

Ja bodybuildingin sivuilla kerrotaan, että dextroosi on liian nopea.
Täytyisi olla hitaampi jotta verensokeri pysyisi kauan korkeana...

...Tällainen muistikuva minulla on...

Nyt ollaan kreaa vedelty bulkilla ollessa n.5 viikkoa tai 6 viikkoa ja tulokset noussu huimasti.

Penkki 3x80 8x90
Kyykky 5x100 4x140
Mave 4x140 7x160

Eli hyvin potkii mulla :rock:

Viikinki 86 sanoi:
Nyt ollaan kreaa vedelty bulkilla ollessa n.5 viikkoa tai 6 viikkoa ja tulokset noussu huimasti.

Penkki 3x80 8x90
Kyykky 5x100 4x140
Mave 4x140 7x160

Tuskin tätä nyt ihan pelkän krean piikkiin voi laittaa...

40kg kyykkyyn??!
Ja ´Mave!?
Ja minä kun olen luullut, että mulle tulee hyvin tuloksia...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen käyttänyt Kreatiinia säännöllisesti ja ohjeen mukaisesti, mutta on vaikea sanoa onko siittä mitään hyötyä. Tuntuis että se nopeuttais aineen vaihduntaa ja sitä kauttahan sillä olis hyötyä. paha sanoo mitää varmaa....

Viikinki 86 sanoi:

Penkki 3x80 8x90
Kyykky 5x100 4x140
Mave 4x140 7x160

ei pahalla, mutta ennen sitä sun diettiä, niin sullahan oli tulokset paljon korkeammalla kun noi "3x80 jne..", mutta dietin aikana laski vaan paljon, eli ei tota ihan pelkäksi kehitykseksi voi laskea :)

Hyvä dieetti on semmonen että voimatasot ei todellakaan laske paljoa ;) Vetää tarpeeks hitaasti ja syö oikeaan aikaan oikeaa safkaa niin voimatasot voi noustakkin aika hyvin. Krea toimii ainakin mulla, naama ja keho pöhössä vähäsen ja pari toistoa tulee ainakin lisää, maksimi voimaan ei minulla vaikutusta pahemmin ole.

Bloo sanoi:
maksimi voimaan ei minulla vaikutusta pahemmin ole.
Yleensä kyllä myös se maksimi jonkin verran nousee jos sarja painotkin nousee :) ja myös toisinpäin eli jos voimataso nousee niin myös sarja kestävyys.

ZeiZei sanoi:
ei pahalla, mutta ennen sitä sun diettiä, niin sullahan oli tulokset paljon korkeammalla kun noi "3x80 jne..", mutta dietin aikana laski vaan paljon, eli ei tota ihan pelkäksi kehitykseksi voi laskea :)

No okei sanotaan 50 % voimanpalautumisia ja 50 % kehitystä :)

Viikinki 86 sanoi:
Se on totta ei TODELLAKAAN voi, mutta uskoisin että krealla ollut jotain vaikutusta asiaan .

Kyllä sillä merkitystä on, toisille enemmän ja toisille vähemmän. Omalla kohalla kreatiini toimii, mutta mitään kilomääriä en pysty kertomaan.

totah.. en itse harrasta kehonrakennusta mutta eräälle mulle erittäin rakkaalle ihmiselle siitä on tullut pakkomielle. Nyt hän ilmoitti tilaavansa anaboolisia testosterooni mömmöjä, Test nimistä ainetta, ja haluaisin jonkun ammattilaisen mielipiteen kyseisestä yhdisteestä. Voisko joku puolueettomasti informoida haittavaikutuksista yms.?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom