Kreatiinikokemukset...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kivikylmä88 sanoi:
totah.. en itse harrasta kehonrakennusta mutta eräälle mulle erittäin rakkaalle ihmiselle siitä on tullut pakkomielle. Nyt hän ilmoitti tilaavansa anaboolisia testosterooni mömmöjä, Test nimistä ainetta, ja haluaisin jonkun ammattilaisen mielipiteen kyseisestä yhdisteestä. Voisko joku puolueettomasti informoida haittavaikutuksista yms.?

hoho :lol2:

älä pelkää, Testillä ei ole mitään tekemistä hormoonien kanssa :)

siitä ei tule haittavaikutuksia eikä sen enempää hyötyäkään luultavasti.

Kreatiinista saa kylla toiston pari lisaa sarjoihin ja palautuminen nopeutuu hieman, ainakin silta tuntuu.
Huomattavampi muutos on se etta koko ajan saa olla tappi kourassa kusella. Ja vetta tulee juotua todella paljon, mika johtaa tuohon tappi kourassa oloon. Tuntuu etta jano ei lahde minnekaan.
Taidankin menna palokuntaan toihin ruiskumestariksi. :D

Mulle tuon kusihädän aiheuttaa yksinkertaisesti lisääntynyt aineen vaihdunta, siis johdu mitenkään vedenjuonnista. Tämän huomaan ekana ja tokana päivänä , kun ei tule juotua normaalia enempää...

Eli siis, mitäköhän tälläinen 65 kiloinen poika tarttis kreatiinia? Riittääkö, jos ottaa aamulla ja illalla ja sitten vaikka tunnin ennen treeniä?

voi ****y sun kans

Älkää välittäkö tosta hormooni viestistä... mun likkakaveri oli laittanu tommosen näemmä tänne... mun nimellä :curs:

Kivikylmä88 sanoi:
Älkää välittäkö tosta hormooni viestistä... mun likkakaveri oli laittanu tommosen näemmä tänne... mun nimellä :curs:

Just just... Ja se rakas ihminen joka on sitä Test:iä tilaamassa on siis ilmeisesti..?

No, onneksi meillä on tämä ammattilaisemme ZeiZei, joka jo vastasikin tyttökaveris viestiin.

Niimpä... tein tuonne oman palstan tosta TEST mömmöstö ja se on kuulemma pelkkää roskaa... turha ostos... mut onko mitään toimivaa ainetta joka vastaisi testin lupauksiin... ja se mainoskin oli niin hieno ja luotettava.... paskat!

No kokeileppa kreatiinia jossain vaiheessa. Toisille se tosiaan tuo nopeasti lisää voimaa, kokoa, kestävyyttä, ja nopeampaa palautumista. Sitäpaitsi kun vertaa hintaa mitä kreatiini maksaa nykyään siihen, mitä se 10 vuotta sitten maksoi, on se nykyään käytännössä lähes ilmaista. Jos asiaa voi nyt näin verrata..

mul on kreatiini tankkauksen 4pvä menossa(tankkaus vaihe 7päivää). Otan päivässä 20g kreaa jonka jaan 4 annokseen aamu, ennen treenii, palautus juomassa ja illalla. Tankkaus on sujunut hyvin ja olen jaksanut treenata kovempaa...
Sen jälkeen siirryn ylläpitoon ja otan n.10g pvä 8 viikon ajan ja sen jälkeen pidän 2-4 viikon tauon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hiiri sanoi:
mul on kreatiini tankkauksen 4pvä menossa(tankkaus vaihe 7päivää). Otan päivässä 20g kreaa jonka jaan 4 annokseen aamu, ennen treenii, palautus juomassa ja illalla. Tankkaus on sujunut hyvin ja olen jaksanut treenata kovempaa...
Sen jälkeen siirryn ylläpitoon ja otan n.10g pvä 8 viikon ajan ja sen jälkeen pidän 2-4 viikon tauon.

2 viikon tauko on liian lyhyt. 2 viikkoa lopettamisesta tuntuu ja näkyy vielä kuurin vaikutus ainankin itsellä, eli voimat on vielä hyvät ja pärstä nesteessä.

Force sanoi:
2 viikon tauko on liian lyhyt. 2 viikkoa lopettamisesta tuntuu ja näkyy vielä kuurin vaikutus ainankin itsellä, eli voimat on vielä hyvät ja pärstä nesteessä.
Joo force on oikeessa, itse pitäisin suunnilleen saman pituisen tauon kuin mitä kuurikin kestää. 2-viikkoa on todellakin liian lyhyt IMO

Omasta mielestäni nuo suositus annokset ovat aivan perseestä, itse en hyötynyt niin pienistä annoksista mitään. Nykyisin lykkään palautusjuomaan ruokalusikallisen kreatiinia sekä glutamiinia ja toimii!!

Omasta mielestäni kreatiinista ei tartte mitään taukoja pitää, enkä ole vielä mitään kovin hyvää syytä tähän nähnykkään.

ZeiZei sanoi:
Omasta mielestäni kreatiinista ei tartte mitään taukoja pitää, enkä ole vielä mitään kovin hyvää syytä tähän nähnykkään.
Itse olen nähnyt erittäin hyvänkin syyn, nimittäin sen että ne tulokset lähtee aina ihan erillain nousuun kun pitää taukoa ja aloittaa krea kuurin uudestaan verrattuna siihen että sitä kokoajan vetää nassuun, mutta jokainen tyylillään.

6vko crea -> kehitystä -> entä ilman creaa ?

neutraali sanoi:
Minä saan kreatiinista selkeetä hyötyä voimatasoon. Jos ei vaikutusta huomaa viimeistään 3-4viikon kuluessa aloittamisesta niin silloin se ei yleensä toimi. Parhaillaan olen itse saanut krea kuurin aikana(mulla kestää se n5-6vkoa) esim vinopenkkiin n10kg lisää tuloksiin .

Eikös kuudessa viikossa pidäkin saada kehitystä aikaiseksi joka tapauksessa, vaikka ei creaa vedäkään ? Vai oliko ne lähtötason tulokset sinulla sellaiset ettei niistä olisi yli kävelty ilman 6vko crea-kuuria ?

Jos crean vetämisellä saa "vaan" sen kympin lisää, ja palkkioksi pallokalan naaman, niin mielummin pysyn tässä silakanlaihuudessani :-)

Opettele poistamaan "cookiet"

Kivikylmä88 sanoi:

Opettele tyhjentämään selaimestasi salasanat, cookiet kun heivaa mäkeen niin joutuupi loggautumaan uudelleen. Äläkä koskaan rastita sitä "Muista salasanani jatkossa" nappia. Noin käy kaikille ennemmin tai myöhemmin: joku muu tulee ja käyttää auki olevaa konetta/tunnustasi....

Opetelkaa vaikka netti-etikettiä yhdessä, niin aika menee rattoisasti :-)

Avilla sanoi:
Eikös kuudessa viikossa pidäkin saada kehitystä aikaiseksi joka tapauksessa, vaikka ei creaa vedäkään ? Vai oliko ne lähtötason tulokset sinulla sellaiset ettei niistä olisi yli kävelty ilman 6vko crea-kuuria ?

Jos crean vetämisellä saa "vaan" sen kympin lisää, ja palkkioksi pallokalan naaman, niin mielummin pysyn tässä silakanlaihuudessani :-)

No kymppihän on vitusti. Ei sitä alottelijameiningin jälkeen oteta kymppiä 5-6 viikossa, natuna. Paitsi tietysti kreakuurilla. ;)

Back
Ylös Bottom