Kreatiinikokemukset...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
neutraali sanoi:
Minä saan kreatiinista selkeetä hyötyä voimatasoon. Jos ei vaikutusta huomaa viimeistään 3-4viikon kuluessa aloittamisesta niin silloin se ei yleensä toimi. Parhaillaan olen itse saanut krea kuurin aikana(mulla kestää se n5-6vkoa) esim vinopenkkiin n10kg lisää tuloksiin 140kgx6>>>>ja viimeviikolla 150kgx5. Sama kävi myös pystypunnerrus koneessa eli 10kg sai siihenkin laittaa lisää, yleensä ottaen en saa nuin paljoa hyötyä vaan jotain 1-2toistoa joka sarjaan. En tiedä miten toi viime satsi potki niin hyvin. Kreaa voin suositella lämpimästi jokaiselle.
Ilmeisesti mullakin kreatiinin ansiota,kun pari vuotta sitten penkki parani puolessa vuodessa 12*100kg/18*100kg oman painon ollessa 85kg.Maastanostomaximi parani vuodessa 200kg-260kg.

Snake sanoi:
Millasen tauon pidät ton 5-6viikon jakson jälkeen,ennenkuin aloitat taas uuden kreatiinikuurin?
Yleensä pidän taukoa saman verran mitä "kuuri" kestää eli n,5-6vkoa, joskus saatan pitää pidempiäkin taukoja yli puolivuottakin, riippu miltä kropassa tuntuu.

Nyt on eka päivä kreatiininkäyttäjänä takana (jee!)... sekoitan kreatiinia ja maltoa, joten mikä olisi paras aine maun aikaansaamiseksi (malto on FASTin maustamaton Malto6)... oisko se se kaakao ja mikä neste, maito kenties? Vinkkejä ja ideoita pliiz...

TomBombadil sanoi:
Nyt on eka päivä kreatiininkäyttäjänä takana (jee!)... sekoitan kreatiinia ja maltoa, joten mikä olisi paras aine maun aikaansaamiseksi (malto on FASTin maustamaton Malto6)... oisko se se kaakao ja mikä neste, maito kenties? Vinkkejä ja ideoita pliiz...

Kyllä noitten ravinteitten makuun tottuu. Parempi ku ei sekottele niihin mitään makuja. Menee muuten loppupeleissä paljo paremmin alas ku vetää isoja määriä päivässä (siis jos ei mausta). Kannattaa myös sekottaa kreatiinin sekaan dekstroosia (hedelmäsokeria) ei oo kallista ja kreatiini imeytyy huomattavasti paremmin. Ittelläni kreatiini toimii joka kerta eli seuraavassa vaikutukset: naama turpoo samoin ku muukin kroppa (nestettä kertyy), paino nousee usein muutamalla kilolla parissa viikossa (tosin vedän kreatiinin aina massakauden yhteyteen) jonka jälkeen paino nousee normaalisti, maksimivoiman nousun huomaa aina kun joku sarja tekee tosi tiukkaa. Tuntuu kuin joku auttais yht'äkkiä vaik ei autakkaan. Kuuri mulla kestää yleensä kuukauden ja sen jälkeen kuukauden paussi vähintään. Ei mitenkään pakollinen lisäravinne, mutta sillon tällön mukava lisä. Sun iässä pärjää kyllä ihan norm. palautusjuomallakin.

Mitenkäs niin semmonen homma, että meneekö tuo naamapöhö sitten kuurin aikana ohi?

Sitte sellanen, että te jotka ootte saaneet mielestänne ihan SELVÄÄ hyötyä kreatiinista; -laskeeko tulokset kuurin jälkeisenä kreattomana aikana vai jääkö hyöty pysyväksi?

...oon vähän kanssa miettinyt, pitäiskö kokeilla...

Tostan kreatiinista ja hedelmäsokerista sen verran, että itse olen tälläkin palstalla hihhuloinut kuinka tärkeää on ottaa -sokeria kreatiinin kanssa.
Asiasta on muistaakseni useampiakin artikkeleja bodybuilding.comin sivuilla (että pitää ottaa sokerin kera).
Itse otan nykyisin ilman ja toimii hyvin.
Nykyisin laitan korkeintaan hieman maun vuoksi mehua sekaan ja otan aamulla suurimman osan kreaa (tietysti palkkarissa tulee maltoa).
Mulla nykyään toiminut parhaiten kreatiini n.5-15g annoksella ylläpitojaksolla, riippuen onko treenipäivä vai ei. <-> Voi johtua kyllä tuosta korkeasta määrästäkin, että toimii ilman tankkausta! Tiedä sitten...pian sekin seliää:)

Oletko muuten neutraali huomannut dextroosin tärkeäksi osaa kreatiinin tankkauksessa?

...Jes, kylläppä tuli selkeää tekstiä:) Noh, pistetään lauantain piikkiiin...

Jampe9 sanoi:
Mitenkäs niin semmonen homma, että meneekö tuo naamapöhö sitten kuurin aikana ohi?

Sitte sellanen, että te jotka ootte saaneet mielestänne ihan SELVÄÄ hyötyä kreatiinista; -laskeeko tulokset kuurin jälkeisenä kreattomana aikana vai jääkö hyöty pysyväksi?

...oon vähän kanssa miettinyt, pitäiskö kokeilla...
Kyllä se on hyvä aine eikä noi haittavaikutukset mitään niin pahoja oo et ei vois käyttää. Naama vähä turpoo ja nyt ku mietin ni voi olla et vähä akneen vaikutti (pelkkä arvaus ku joku muu aikasemmin mainitsi). Yks juttu kans kreatiinikuurin aikana on (ainaki omalla kohalla) et saa ravata yöllä kusella. Se johtuu tietysti osittain myös siitä, että kuurin aikana pitää juoda paljon nestettä. Tosin juon muutenkin paljon eikä offkuurilla tarvi ravata. Voimat ei ittellä ainakaan katoa ja seuraavalla kuurilla mennään taas ylöspäin. Ei kreatiini niin paljoo kuitenkaan tuloksiin vaikuta, et kannattais voimien tippumisesta huolestuu. Älä odota liikoja sillä ei se mikään ihmeaine ole ja vaikuttaa eri tavalla eri ihmisillä.

Kusimato sanoi:
Naamahan siitä leveni kuin pallokalalla, mutta mitään erityisempää vaikutusta tai boostia ei huomannut ei positiivista tai negatiivista. Ilmeisesti meikäläisen kreatiininkulutus on niin pientä, että se ei ihmeitä tee.

Oon tainnu tämän saman tekstin pistää pariin muuhunkin kreatiini-threadiin, mutta jatketaan sarjaa ja pistetään tähänkin;

Itellä kanssa pärstä rumenee aina 47% kun olen kreatiinikuurilla. Eipähän siinä, ei millään metroseksuaalilookilla rauta nousekkaan. Kyllä sitä nestettä onneksi muuallekkin kertyy kuin naamaan.

Ja itellä taas toimii kreatiini "liian" hyvin. Jumalauta 10% lisää voimaa ja silminnähden lisää kokoa, mikä tosin on nestettä. :jahas: . Sitten kun heittää offille, niin voimat laskee miltei väkisin vaikka miten yrittää treenata. Saa vähän tuntumaa, että miten roinaajaa vituttaa tuloksien lasku offilla. :lol2:

En ite viitti käyttää tota jus sen naaman turvotuksen taikia.Jos heittelis nuo loput vaikka 3g satseissa palautus juomiin,ei pitäs tollasella turvottaa.

osku sanoi:
En ite viitti käyttää tota jus sen naaman turvotuksen taikia.Jos heittelis nuo loput vaikka 3g satseissa palautus juomiin,ei pitäs tollasella turvottaa.

Sama homma... Mullakin on kaapissa pyörinyt pitkään vajaa laatikko kreatiinia. Sitä kun ei luonnostaankaan ole mikään lommoposki, niin kreatiinin suurin vaikutus tuntuu olevan pään paisuminen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika monella on noita sivuoireita naaman kanssa.
Vaikka itse olen varsinainen pallopää ja kreatiini tuo useamman kilon painoa,
niin ei mulla silti pää mihinkään suuntaan turpoa.

No höh. Äijät hei, ei se haittaa vaikka pärstä jonnin verran turpoaa, kunhan lihat ja tuloksetkin turpoaa.
rainbow.gif

lampunjalka sanoi:
Aika monella on noita sivuoireita naaman kanssa.
Vaikka itse olen varsinainen pallopää ja kreatiini tuo useamman kilon painoa,
niin ei mulla silti pää mihinkään suuntaan turpoa.

Pieniä muutoksia ei ite kovin helposti huomaa kun päivittäin töllistelee peiliä. Ottaa valokuvan ennen ja jälkeen niin näkee totuuden, mikä on karmaiseva. Sad But True.

Force sanoi:
Pieniä muutoksia ei ite kovin helposti huomaa kun päivittäin töllistelee peiliä. Ottaa valokuvan ennen ja jälkeen niin näkee totuuden, mikä on karmaiseva. Sad But True.

Toi on muuten todella totta! Itse havahduin vasta, kun töissä otettiin yksi ryhmäkuva ja näki siinä itsensä naama pöhössä. :( Ja sen jälkeen, kun vielä varmistukseksi kaivoi esille jotain vanhoja kuvia, niin ei kyllä jäänyt epäselväksi.

Mutta treeniin kreatiini kyllä toi lisää potkua aivan selvästi.

Voihan perkele! Onko näin?
Mulla tuntuu ihon laatu hieman parantuneen ja kasvoissa väri tasoittunut, kun lopetin kreatiinin pari-kolme päivää sitten...vai alkaako nyt mielikuvitus tekemään kepposia:)

lampunjalka sanoi:
Oletko muuten neutraali huomannut dextroosin tärkeäksi osaa kreatiinin tankkauksessa?
En ole enkä sitä ole käyttänytkään kuin yhden pussukan elämäni aikana, jostain syystä tuo dekstroosi saa mulle aivan kauheen olon aikaan.

Ps ei mulla mitenkään erityisesti naamaan kyllä nestettä tuo krea kerää, muualle kylläkin.

neutraali sanoi:
En ole enkä sitä ole käyttänytkään kuin yhden pussukan elämäni aikana, jostain syystä tuo dekstroosi saa mulle aivan kauheen olon aikaan.
Sama juttu.
Siis vedät kreatiinin yksinään? Vai aterioiden yhteydessä?
<-tankkausjaksossa...

Sarjatulokset nousee, maximit ihan vähän ja hieman pöhötystäkin saattaa tulla.

Krea kyllä kannattaa vetää palkkarin tai aterioiden yhteydessä, ei mene vatsa kuralle. Dextroosia käytän, koska on niin halpaakin ja tuo palkkariin vähän makeutta. Tankkausvaiheesta tuntuu olevan hyötyä. Käytän kreatiinia kuurittain. 1 vko tankkausta + 6vko normaalia käyttöä.

Evolutionin kreatiini ei ehkä potki niin kovasti, mutta sivuvaikutuksia on vähemmän. SF:n surullisenkuuluisa potki, mutta toi epämiellyttäviä sivuvaikutuksia. Esim mahan kuralle menoa ja liiallista virtsaamisen tarvetta. Ilmeisesti epäpuhtautta.

No nyt sitten toinen kreapäivä ja oli pieni ripuli :rolleyes: ... mistä dekstroosia saa, paljonko maksaa ja auttaako FASTin malto6 (jota vedän mukana) imeytymiseen?

lampunjalka sanoi:
Sama juttu.
Siis vedät kreatiinin yksinään? Vai aterioiden yhteydessä?
<-tankkausjaksossa...
Tankkaus jaksoissa aamun ekassa prode drinkissä ja toinen treenin jälkeisessä palkkarissa(käyn salilla siis päivällä, melkein heti kun herään), sitten ne kasi krea kertaa alku illasta ja ennen nukkumaan menoa ihan vaan veden kans, yleensä syönnin jälkeen. Lepo päivinä eka kerta prode drinkissä aamulla ja muut veden kans, yleensä syönnin jälkeen mutta joskus myös tyhjään mahaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom