Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole nyt puoleen vuoteen pitänyt taukoa, mutta enpä ole kuollutkaan. Tauon pitäminen ei siis liene välttämätöntä?
pidät ihan kunnon tauon, tyyliin 2-6kkKYSYMYS: Aloin ensimmäistä kertaa käyttään kreatiinia reilu kuukausi sitten. Merkkinä Fast. Otin latausjakson ohjeen mukaan ja olen sen jälkeen käyttänyt n. teelusikallisen päivässä, vaikka välipäiviäkin on unohduksissa tullut. Miten täytyy jatkaa käyttöä jatkossa? Purkin kyljessä sanotaan vain, että latausjakson jälkeen pidetään 5-6 viikon ylläpitojakso. Mitäs sen jälkeen?? Aloitanko uuden latausjakson, tuskin??
Ei kai nyt ihan 2-6kk ? Tarkoittanet 2-6vk ?pidät ihan kunnon tauon, tyyliin 2-6kk
Selvähän se. Saankos vielä kysyä _sulta_ että kuinka paljo otit treenipäivänä ja lepopäivänä?Ihan hyvä maku on jäänyt kreatiinista! Huikea tulosten nousu noin kuukauden ajan. Sellasta 2.5kg per viikko keskiarvoa penkissä. Ja muissakin nousi sen 5 kiloa kuukauteen. Nyt vaikutus vähän vähentynyt mutta kyllä sitä varmaan ostan tulevaisuudessakin
Sellanen peruskysymys löytys ennen kreatiinin käyttöön ottoa, että jos alottaa kreatiinin käytön niin pakkohan se on myös voida lopettaa. Mutta kysymys onkin että tuleeko jotain haittavaikutuksia tms. jos lopettaa kreatiinin käytön, jos olisi käyttänyt sitä vaikkapa 2 vuotta?
jos siitä todellista boostia haetaan nii pitkät tauot ovat parempia kuin lyhyet. voi sitä kuitenkin syödä vaikka kokoajan mutta ei siitä mitään huomattavaa hyötyä silloin saa. jotkuthan ei saa kyllä mitään hyötyjä vaikka miten söisi. yleensä pitkiä taukoja pitämällä saa hyvää ja huomattavaa boostia reeneihin. tämän voi ihan jokainen tykönänsä testata.Ei kai nyt ihan 2-6kk ? Tarkoittanet 2-6vk ?
Onko porukalla miten paljon vaikuttanu ihoon/ akneen?
Selvähän se. Saankos vielä kysyä _sulta_ että kuinka paljo otit treenipäivänä ja lepopäivänä?
joo nähtävästi se on ihmiskohtasta.. ei mulla ainakaa oo mtn vikaa ollu ruoansulatuksen tai minkään kans ku on kreatiinia. ei sitä enää sillee tajua ku sitä käyttää että auttaako vai ei, mutta ainaki aluksi huomas ku alkokäyttään niin jos vaikka vatsoja teki niin yks 20 sarja meni vielä kevyesti vaikka ennen ei ollu menny kovin helpolla. siis sen jälkeen ku oli tehny jo muutaman sarjan. et sillo ku normaalisti on tehot loppu niin krealla ainaki vatsoja jaksaa tehä paremmin. yläkropassa sen huomaa mutta jaloissa ei niin.. johtuu kai lihasten koosta.
Nykyään mulla on kai vähä vajaat nestevarastot. vois taas vähä alkaa tankkaan niitä. en oo käyttäny tarpeeks usein.
kävitkö mittauttamassa tasot ennen ja jälkeen vai onko ihan mutua?ei toi kreatiini niinkään vaikuta ihoon yms.. itse huomasin tosin pientä näppyä pukkaavan kun sinkkiä aloin syömään.. eli siis kun testosteronin määrä kehossa 'luonnollisesti nousi.
kävitkö mittauttamassa tasot ennen ja jälkeen vai onko ihan mutua?