Ite otin kreaa, ja ainaki mun mielestä mulla kasvo treenimotivaatio. Ja sit se haitta vaikutus on piereskely![]()
Ai kreatiinistako sitä kuuluisaa treenimotivaatiota saakin? :wtf:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite otin kreaa, ja ainaki mun mielestä mulla kasvo treenimotivaatio. Ja sit se haitta vaikutus on piereskely![]()
Onko kokemuksia kreatiinista dieetillä? Kannattaako?
voi olla että jossain on tästä ollu puhetta, mutta kokeillaan auttaako joku...
eli kreatiinin imeytymiseen vaikuttaa ilmeisesti insuliini? oikein?
jotta sen insuliiniin sais kohoaamaan niin pitäis nauttia jotain fruktoosia/glukoosia/sokeripitoista?
itsekin joskus olen juonut karmeita litkuja tuon takia, ja siksi en mielellään ala siihen enään. nykyään kun syön kreatiinin tablettina, niin olenkin ottanut samaan aikaan glukoosipastillin siinä toivossa että teho paranisi.
Voisko joku jelppiä ja antaa vinkkiä kreatiinin suhteen tuossa asiassa?! Kiitos.
Se kannattaa lopettaa. En muista miksi mutta aikoinaan luin pakkikselta saadun linkin ja keskustelun ettei appelsiinimehu ja kreatiini sovi yhteen sitten millään. Jokin siinä kusi ja pahasti. Muistaako joku mikä siinä oli vikana?varmuudenvuoks sekotan ton kreatiinin tuoremehuun
^joo, keräähänse nestettä lihaksiin.. tosin itse en hoksannut tätä vaikutusta millään suuremmalla tavalla...
Hei kaikki! Olen uusi käyttäjä. Olen treenannut jo pitkään hyvin tuloksin ja harkitsen nyt kreatiinimonohydraatin käytön aloittamista. Olen kuullut muilta käyttäjiltä, että siitä saattaa seurata nestereaktio turvotuksen muodossa. Voisiko joku kertoa vähän tarkemmin tästä nesteen keräytymisestä? Ja onhan se turvotus täysin ohimenevää?
Mutta kai se naama aina ennalleen palaa? :D
Juuh, tiiän että krea kerää nestettä.
Mut sitä en tienny et se kerää sitä noin uitusti ja se kerääntyny neste katoaa lähes kokonaan latausjakson loputtua.![]()