Kreatiinikokemukset...

Paino nousi nopeasti useita kiloja ja tulos parani huomattavasti. Tuntuu että 10 % ellei enemmän piti laittaa kiekkoa lisää saman rasituksen saamiseksi. Muutos oli uskomaton, enkä keksi mitään muuta seikkaa joka olisi voinut silloin vaikuttaa samanaikaisesti. Toisaalta olen lihattoman ruokavalion takia ilmeisesti ollut vuosikaudet tavallista ruokavaliota vähäisemmällä kreatiinillä. Suosittelen kyllä lämpimästi kaikille ja aivan erityisesti vegeille. Aknea pukkaa jostain syystä kun lopettaa kreatiinin vetämisen. Ja ehkä on vähän turpeampi lookki muutenkin, mut sehän on vaan miesmäistä, right?

Onko kokemuksia kreatiinista dieetillä? Kannattaako?

Ehdottomasti. Auttanut ainakin itsellä sarjapainojen suhteen positiivisesti dietin aikana ja nesteen tukiessa niveliä kovienkin harjotusten aikana. Sitten jos haluat sitä kuntoa tarkastella kuivempana dietin loppu vaiheilla niin jätä käyttö noin viikon ajaksi kunnes "pöhö" on poistunut.

voi olla että jossain on tästä ollu puhetta, mutta kokeillaan auttaako joku...

eli kreatiinin imeytymiseen vaikuttaa ilmeisesti insuliini? oikein?

jotta sen insuliiniin sais kohoaamaan niin pitäis nauttia jotain fruktoosia/glukoosia/sokeripitoista?

itsekin joskus olen juonut karmeita litkuja tuon takia, ja siksi en mielellään ala siihen enään. nykyään kun syön kreatiinin tablettina, niin olenkin ottanut samaan aikaan glukoosipastillin siinä toivossa että teho paranisi.

Voisko joku jelppiä ja antaa vinkkiä kreatiinin suhteen tuossa asiassa?! Kiitos.

Mä otan kreatiinin aamulla ja palkkarissa. Aamulla tulee syötyy hiilaripitoista ruokaa ja varmuudenvuoks sekotan ton kreatiinin tuoremehuun. Palkkarissa sit on luonnollisesti taas reilusti hiilareita.

voi olla että jossain on tästä ollu puhetta, mutta kokeillaan auttaako joku...

eli kreatiinin imeytymiseen vaikuttaa ilmeisesti insuliini? oikein?

jotta sen insuliiniin sais kohoaamaan niin pitäis nauttia jotain fruktoosia/glukoosia/sokeripitoista?

itsekin joskus olen juonut karmeita litkuja tuon takia, ja siksi en mielellään ala siihen enään. nykyään kun syön kreatiinin tablettina, niin olenkin ottanut samaan aikaan glukoosipastillin siinä toivossa että teho paranisi.

Voisko joku jelppiä ja antaa vinkkiä kreatiinin suhteen tuossa asiassa?! Kiitos.

Dextroa itse käytän krean kanssa, sitä rkl + krea. lasiin vettä ennen reeniä. väittävät Fastin sivuilla että, tehoaa 50% paremmin dextroon sekoitettuna, mutta tiedä sitten, samaa sanoi myyjä..ja tuossahan se paketin kyljessä myös lukeepi :) noh..oli niin tai näin, niin sellaisen 1kg dextro pussin saat n.5-6€ hintaan.

Kokeile greippimehun kanssa ellet ole jo koittanut. Maistuu hyvälle musta ja toimii niin kuin pitää.

varmuudenvuoks sekotan ton kreatiinin tuoremehuun
Se kannattaa lopettaa. En muista miksi mutta aikoinaan luin pakkikselta saadun linkin ja keskustelun ettei appelsiinimehu ja kreatiini sovi yhteen sitten millään. Jokin siinä kusi ja pahasti. Muistaako joku mikä siinä oli vikana?

Pahoittelen jos joku on esittänyt seuraavan kysymyksen jo aiemmin, en jaksanu kahlata koko ketjua läpi.

Vaihdoin reilu viikko sitten Evolutionin CRP:n normaaliksi monohydraatiksi ja aloitin käytön ohjeen mukaan 5 päivän latausjaksolla. Latausjakson aikana otin 20g kreatiinia/päivä.
Nestettä kertyi noiden viiden päivän aikana 4 kiloa(!), ja esimerkiksi sormet alkoivat olla jo aika koomisen näköiset.:D
Tankkausjakson jälkeen oon ottanu kreaa 5g lepopäivinä ja 10g treenipäivinä. Paino on nyt parin päivän aikana tipahtanu takaisin normaalitasolle ja turvotus hävinny.
Kysymys kuuluukin et onko tämmöinen reaktio normaali?
(Syömiset yms. pysyi koko ajan samana joten en keksi tolle nesteen kertymiselle/katoamiselle muuta selitystä kuin ton kreatiinin.)

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
^joo, keräähänse nestettä lihaksiin.. tosin itse en hoksannut tätä vaikutusta millään suuremmalla tavalla..

Ite kävin reilut 1kk salilla ennenkö ostin ekat kreat, lautausjakson aikana en huomannut vielä mitään erikoista kehittymistä,(tosin sillon en seurannutkaan käyttämiäni painoja läheskään niin paljonkuin nytten) mutta ylläpitojaksossa jalkohin alko tulemaan enemmän potkua ja myös ylätalja alko sujumaa paremmin,(pitemmät sarjat hiukan suuremmilla painoilla.) tauon aikana tilanne vähän normalisoitu. Taaskon uus latausjakso alko niin huomas eron taas.. Vois siis sanoo että itellä ainakin krean vaikutus näkyy.

^joo, keräähänse nestettä lihaksiin.. tosin itse en hoksannut tätä vaikutusta millään suuremmalla tavalla...

Juuh, tiiän että krea kerää nestettä.:)
Mut sitä en tienny et se kerää sitä noin uitusti ja se kerääntyny neste katoaa lähes kokonaan latausjakson loputtua.:confused:

Hei kaikki! Olen uusi käyttäjä. Olen treenannut jo pitkään hyvin tuloksin ja harkitsen nyt kreatiinimonohydraatin käytön aloittamista. Olen kuullut muilta käyttäjiltä, että siitä saattaa seurata nestereaktio turvotuksen muodossa. Voisiko joku kertoa vähän tarkemmin tästä nesteen keräytymisestä? Ja onhan se turvotus täysin ohimenevää?

Hei kaikki! Olen uusi käyttäjä. Olen treenannut jo pitkään hyvin tuloksin ja harkitsen nyt kreatiinimonohydraatin käytön aloittamista. Olen kuullut muilta käyttäjiltä, että siitä saattaa seurata nestereaktio turvotuksen muodossa. Voisiko joku kertoa vähän tarkemmin tästä nesteen keräytymisestä? Ja onhan se turvotus täysin ohimenevää?

Sinun elimistä alkaa kerää nestettä, ja noi turpoamiset on täysin yksiläkohtaista, koska joillakin naama levenee metrin ja joillakin sitten ei näy missään.

Selvä, kiitos paljon tiedoista. Onhan se usein niin, että kannattaa vain rohkeasti kokeilla mieluummin kuin jankuttaa. Mutta haluaahan sitä aina etukäteen varmistaa. :)

Juuh, tiiän että krea kerää nestettä.:)
Mut sitä en tienny et se kerää sitä noin uitusti ja se kerääntyny neste katoaa lähes kokonaan latausjakson loputtua.:confused:

Ei sen nesteen kuuluisikaan latauksen jälkeen hävitä. Miten olet ottanut creaa latauksen jälkeen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom