Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Ihan hyvä maku on jäänyt kreatiinista! Huikea tulosten nousu noin kuukauden ajan. Sellasta 2.5kg per viikko keskiarvoa penkissä. Ja muissakin nousi sen 5 kiloa kuukauteen. Nyt vaikutus vähän vähentynyt mutta kyllä sitä varmaan ostan tulevaisuudessakin :)
Selvähän se. Saankos vielä kysyä _sulta_ että kuinka paljo otit treenipäivänä ja lepopäivänä?

Sellanen peruskysymys löytys ennen kreatiinin käyttöön ottoa, että jos alottaa kreatiinin käytön niin pakkohan se on myös voida lopettaa. Mutta kysymys onkin että tuleeko jotain haittavaikutuksia tms. jos lopettaa kreatiinin käytön, jos olisi käyttänyt sitä vaikkapa 2 vuotta?

Ei todellakaan jää. Kreatiinia on myös lihassa, joten ihan turha luulla että se on joku mystinen aine joka aiheuttaa sitä ja tätä.

Ei kai nyt ihan 2-6kk ? Tarkoittanet 2-6vk ?
jos siitä todellista boostia haetaan nii pitkät tauot ovat parempia kuin lyhyet. voi sitä kuitenkin syödä vaikka kokoajan mutta ei siitä mitään huomattavaa hyötyä silloin saa. jotkuthan ei saa kyllä mitään hyötyjä vaikka miten söisi. yleensä pitkiä taukoja pitämällä saa hyvää ja huomattavaa boostia reeneihin. tämän voi ihan jokainen tykönänsä testata.

kreatiini

joo nähtävästi se on ihmiskohtasta.. ei mulla ainakaa oo mtn vikaa ollu ruoansulatuksen tai minkään kans ku on kreatiinia. ei sitä enää sillee tajua ku sitä käyttää että auttaako vai ei, mutta ainaki aluksi huomas ku alkokäyttään niin jos vaikka vatsoja teki niin yks 20 sarja meni vielä kevyesti vaikka ennen ei ollu menny kovin helpolla. siis sen jälkeen ku oli tehny jo muutaman sarjan. et sillo ku normaalisti on tehot loppu niin krealla ainaki vatsoja jaksaa tehä paremmin. yläkropassa sen huomaa mutta jaloissa ei niin.. johtuu kai lihasten koosta.

Nykyään mulla on kai vähä vajaat nestevarastot. vois taas vähä alkaa tankkaan niitä. en oo käyttäny tarpeeks usein.

tauot

niin ja tauoista. yleensä käytän sen 5-6 viikkoa putkeen ja sitte 2 viikkoa taukoa.

mut jos syö 6 viikkoa putkeen niin kannattaisko pitää 3 viikon tauko??

CRP eli kreatiinipyruvaatti on toiminut mulla ainakin oikein hyvin!

Vielä siitä haluaisin teidän mielipiteitä, että koska tää tulis nauttia, aamulla tyhjään mahaan vai illalla ennen nukkumaan menoa, jos haluaa maksimoida rasvan polton? :dance2:

Muuten, mihin perustuu toi väite että evolution crp polttaa rasvaa? tai miten se on mahdollista. kertokaa tyhmälle. ei vaan tule mieleen miten kreatiini voisi polttaa rasvoja

Monohydraatti toimii ittelläni ainakin paljon paremmin ku mitään puryvaatti.
:offtopic: kerääkö muuten se kreatiini malaatti nestettä

Kreatiini

Itselläni on ihan perus fastin monohydraattista kreatiinia ja ei ole itselläni ainakaa huomattavasti nostanut painoa. Nestettähän se kerää toki. Boostia tulee aika hyvin kunhan vaan varastot on aina täydessä latauksessa. itse oon käyttäny yhtä jaksosesti 5-6 viikkoa ja sitte 2-3 viikon tauko. 5g ennen reeniä ja yleensä 5g reenin jälkeenki.

Mutta jos tuo pyruvaattinen on muka parempaa niin voishan sitä kokeilla.. vaikka tota evolution crp:tä :D

Kertokaahan kun sattui käteen tuollainen 100g kreatiini purkki, joka ns. testauspurkki, kun on noin pieni. En ennen ole käyttänyt ja nyt ajattelin kokeilla. Eli miten kannattaa käyttää tuo 100g purkki testausmielessä, kun eihän siitä riitä mihinkään lataukseen.?

En jaksanut lukea koko ketjua läpi, sorry, joten asiaan:

Monohydraattia tankataan viikon ajan 10-15 g / pvä.
Jonka jälkeen 8-12 vkon ajan ylläpito 7-10 g / pvä.
Jonka jälkeen muutaman viikon tauko?

Näinkö?

100 ja 50 kg painavat ottaa varmaan eri verran?
Paljollako lataan ja ylläpidän minä, mitat 172 cm / 65 kg, rasvat n. 20 %?

Otetaan myös treenin välipäivinä, eikö?

En jaksanut lukea koko ketjua läpi, sorry, joten asiaan:

Monohydraattia tankataan viikon ajan 10-15 g / pvä.
Jonka jälkeen 8-12 vkon ajan ylläpito 7-10 g / pvä.
Jonka jälkeen muutaman viikon tauko?

Näinkö?

100 ja 50 kg painavat ottaa varmaan eri verran?
Paljollako lataan ja ylläpidän minä, mitat 172 cm / 65 kg, rasvat n. 20 %?

Otetaan myös treenin välipäivinä, eikö?
No tuo pussin ohje on yksi vaihtoehto vetää kreatiinia ja varmastikin toimiva keino. Olen itse käyttänyt kreatiinia sekä ohjeen mukaisesti tankkaamalla että pelkästään palautumisjuomassa. Sanoisin, että molemmat keinot ovat toimivia. Palautumisjuomaan laitoin kreatiinia 10 g.

Back
Ylös Bottom