Kreatiinikokemukset...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
itse vedin kreatiinia palautus juomassa sen n.10g. kun sitä olin ottanu muutaman viikon niin ihmettelin kun ei meinaa seistä niinkuin ennen. ennen ei tarvinnut kuin vähä kivan näköstä pyllyä kattoo niin johan törrötti. tämä ei ole vitsi enkä ole peikko vaan nyt puhun ihan asiaa. nyt kun en ole ottanu kreatiinia niin pikkuveli on taas herännyt kunnolla eloon.
En tiedä johtuiko kyseinen asia hormooni tasapainon hetkellisestä heikkenemisestä tai jostain vaastavasta....

itse vedin kreatiinia palautus juomassa sen n.10g. kun sitä olin ottanu muutaman viikon niin ihmettelin kun ei meinaa seistä niinkuin ennen. ennen ei tarvinnut kuin vähä kivan näköstä pyllyä kattoo niin johan törrötti. tämä ei ole vitsi enkä ole peikko vaan nyt puhun ihan asiaa. nyt kun en ole ottanu kreatiinia niin pikkuveli on taas herännyt kunnolla eloon.
En tiedä johtuiko kyseinen asia hormooni tasapainon hetkellisestä heikkenemisestä tai jostain vaastavasta....
:anssi:

Ei tuo kreatiini kyllä moista aiheuta, lienee ollut pelko persuuksissa että tuo voisi vaikuttaa ja ihmisen mieli hoitaa loput.

en väitä että aiheuttaa. Ja jos ei kellään muulla ole ollut samaa niin kyllä se sitten on jotain hormooni tason hetkellistä heikkenemistä, mutta silloinhan ihminen ryhtyy miettimään mistä saattaisi johtua, ja kyllä se ihmisen mieli hoitaa loput:D sattuivat vaan hyvin samaan aikaan nuo olevan.

Terve kaikille! Ekaa kertaa kirjottelen tänne pakkikselle vaikka oonki jo lukenu näitä sivuja jonkun verran. Elikkä asiaan. Sain veljeltä puoli purkkia finnmaxin kolmiteho kreatiinia jossa on siis kreatiinimonohydraattia,puryvaattia ja sitraattia. Onko tämä jotenkin "tehokkaampaa" kun normi kreatiini? Onko kokemuksia?

Mitään kreatiinejä tarvi. Syötte, käytte salilla ja juoksette metässä.
Miksi kiirehtiä?
Niin ja tottakai lepäätte kans, melkein unohtu
Jos ei näy massaa niin juoksette, käytte salilla ja syötte enemmän... lepäätte kans

Olis pitäny pistää ravinto puolelle. En niinkään ole aloittelija, mutta täältä löytyi tämän niminen topikki, joten ajattelin kysyä onko tuosta kyseisestä kreatiinistä kenelläkään kokemuksia?

Mitään kreatiinejä tarvi. Syötte, käytte salilla ja juoksette metässä.
Miksi kiirehtiä?
Niin ja tottakai lepäätte kans, melkein unohtu
Jos ei näy massaa niin juoksette, käytte salilla ja syötte enemmän... lepäätte kans
Jotain sarkasmia, josta kukaan muu ei tajua vittuakaan?

Kreatiinit saa sieltä ihan tavallisesta ruoasta ei sellasia turhia lisiä tarvitse kunhan osaa syödä.
Lihasmassan lisäämiseen? hah vettä se sitoo sinne lihaksiin :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla menee noin 5-10 grammaa kreatiinia noin puoli tuntia ennen treeniä. Tuntuu, että jaksaa puskea treenissä paremmin ilman semmoista uupumusta kovien sarjojen jälkeen. Voipi olla placeboa, mutta sama se miten se toimii, kunhan toimii. :)

Terve kaikille! Ekaa kertaa kirjottelen tänne pakkikselle vaikka oonki jo lukenu näitä sivuja jonkun verran. Elikkä asiaan. Sain veljeltä puoli purkkia finnmaxin kolmiteho kreatiinia jossa on siis kreatiinimonohydraattia,puryvaattia ja sitraattia. Onko tämä jotenkin "tehokkaampaa" kun normi kreatiini? Onko kokemuksia?
Vastauksia?

Tankkauksen jälkeen oon ottanu enne reeniä ja reenin jälkeen.
Palautuminen sarjojen välissä on ollu nopeampaa ku normaalisti.
Mitään negatiivisä vaikutuksia ei oo ollu paino ollu samana.

monohydraatti on ainoa oikeasti toimiva kreatiinin muoto. muilla voi heittää vesilintua . eli ostat 100% sisältävää monohydraattia. mun mielestä tankkauksen kanssa paras eli n viikko 30g(4 osassa per päivä) ja sitte ylläpito n, 10g(2 osassa per päivä) niin kauan ku purkki/pussi riittää

KYSYMYS: Aloin ensimmäistä kertaa käyttään kreatiinia reilu kuukausi sitten. Merkkinä Fast. Otin latausjakson ohjeen mukaan ja olen sen jälkeen käyttänyt n. teelusikallisen päivässä, vaikka välipäiviäkin on unohduksissa tullut. Miten täytyy jatkaa käyttöä jatkossa? Purkin kyljessä sanotaan vain, että latausjakson jälkeen pidetään 5-6 viikon ylläpitojakso. Mitäs sen jälkeen?? Aloitanko uuden latausjakson, tuskin??:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom