Kreatiinikokemukset...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on ollu jonkun aikaa tapana laittaa palkkariin 5g kreatiinia. Mutta en oo kuurina ottanu n. puoleen vuoteen. Tulikin tässä mieleen että onko kellään kokemuksia tosta pienestä määrästä palkkarissa, että kerääkö nesteitä ja alkaako naama turpoon? Ite en oo ainakaan viä huomannu mitään eriskummallista, mutta rupesin miettiin kun kesäks ei oo kiva kerätä kauheeta nestepöhöö.

Niin kertyykös tuo neste muuten sitte kropassa vain lihaksiin. Että näyttäis niinkun more muzcular you know? :david: Eihän siitä sitten ole nimittäin yhtään haittaa. Jos näin on niin meikä + krea = hiekkaranta. Tälläkin kropalla :rolleyes:

Niin kertyykös tuo neste muuten sitte kropassa vain lihaksiin. Että näyttäis niinkun more muzcular you know? :david: Eihän siitä sitten ole nimittäin yhtään haittaa. Jos näin on niin meikä + krea = hiekkaranta. Tälläkin kropalla :rolleyes:
Ei se nyt kuitenkaan niin paljoa turvota. Joillakin kertyy naamaan oikein kunnon pöhötys. Olikohan niin, että yli 90% kreatiinista on lihaksissa ja koska kreatiini imee nesteitä itseensä, niin se kasvattaa kyl lihaksia, mutta ei sitä kyllä huomaa. Ei ainakaan meikäläisestä, vaikka en millään tavalla lihava olekaan.

Kauanko porukka oli käyttänyt tota kreatiinia, et rupes huomaamaan tulosta?

Kyselen vaan et pystyy ite hiukan vertailee, miten toimii. Siis nyt käytän ekaa kertaa kreatiinia. Itseasiassa toista päivää =) Ja huomenna salille.
Kyllä sen huomaa jos on huomatakseen heti kun tankkaus on ohi. 4-5+-1pv 20-25g settiä naamaan niin sit.

Itellä nyt tullu helvetin paska olo. En todellakaan tiedä, johtuuko tämä millään tavalla kreatiinista, kun muutenkin kurkku kipeä, mutta kuiteskin just kun alotin tuota käyttämään ni olo on ollu ihmeellisen pöhnö. Täytyy nyt tarkkailla tässä, jos tuo olisi pientä vilustumista ja menis tässä ohi. Ihmettelin vaan kun oli semmoinen pöhnö olo ja kuitenkin menin salille ja puntti nousuikin tosi hyvin. Mutta täytyy nyt seurailla tilannetta.

Toivottavasti edes joku tajus näitä mun "Pöhnöjä" oloja, ja ylipäätään koko kirjotusta :D

Ite käyttäny muutaman viikon ja uskon, että on parantanut sarjakestävyyttä jonkun verran.

Itse en taida vielä ainakaan kreatiiniin sortua, uudelleen. Käytin yhden fastin purkin ja huomasin (ainakin placebona) suoritusten nousevan. Nyt taas en ole varma jaksanko aloittaa kun tuntuu, että se oli yhteydessä atooppisen ihon oireisiin mitä tuli aloituksen jälkeen. Täytyy katsoa, ehkä minä tässä vielä kuitenkin alan tuota käyttämään, koska boosti oli omalla kohdalla ihan kiitettävä :)

Onko muilla ollu mitään ihottuman tai kuivan ihon ongelmia krean käytöstä johtuen? On viime aikoina tullu vedettyä vähän enemmän kreaa ja on jostain syystä kylkiluiden ja ylävatsan kohdalta iho kutissu perkeleesti. Täysin uutta mulle vaikka kreaa on tullu vedettyä jo useita vuosia. Voihan tietysti olla että johtuu jostain muustakin.

Itse en taida vielä ainakaan kreatiiniin sortua, uudelleen. Käytin yhden fastin purkin ja huomasin (ainakin placebona) suoritusten nousevan. Nyt taas en ole varma jaksanko aloittaa kun tuntuu, että se oli yhteydessä atooppisen ihon oireisiin mitä tuli aloituksen jälkeen. Täytyy katsoa, ehkä minä tässä vielä kuitenkin alan tuota käyttämään, koska boosti oli omalla kohdalla ihan kiitettävä :)

No niin, nyt kun tässä olen päässyt tuosta ihottumasta eroon, niin täytyy todeta, ettei se kreatiinista ilmeisesti johtunut kuitenkaan. Olin käyttämättä kreatiinia pitkän tovin sairastelun takia ja aloin käyttämään uudelleen. Syynä oli ilmeisesti kaksi erilaista aftershave voidetta, yksi partavaahto ja luultavasti jokin ruoka-aine. Nyt kun on rasvannut ihoaluetta säännöllisesti ja korvannut aftershaven tavallisella voiteella niin ongelmat ovat kadonneet.

Mitä suorituskykyvaikutukseen tulee niin sitä todellakin on ja mikä parasta... polvien (nivel)ongelmat ovat poissa kreatiinia käyttäessä. Tästä tosin olen ennenkin täällä jossain threadissa maininnut.

Tuossa just alkoi itsellä kreakuuri, ostin kaveriksi maltoa. Ei vaan tuo malto meinaa millään liueta/sekoittua veteen, vaan paakkuuntuu shakerin/mukin pohjalle.. Olisikohan ok ottaa tuota kreatiinia vaikkapa kaakaon kanssa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuossa just alkoi itsellä kreakuuri, ostin kaveriksi maltoa. Ei vaan tuo malto meinaa millään liueta/sekoittua veteen, vaan paakkuuntuu shakerin/mukin pohjalle.. Olisikohan ok ottaa tuota kreatiinia vaikkapa kaakaon kanssa?

Ota sitä minkä tahansa nopean hiilihydraatin kanssa. Mehut, kaakaojauhe, sokeri, limsa jne.

Eipä kannata noita linkkejä tänne laittaa. Tulee vaan sanomista.

Olisi nopea kysymys tosta kreatiinista. Ostin viime viikolla tuommoisen pikkuriikkisen pönäkän ihan kokeilumielessä.
Nopean testailun jälkeen sanoisin että kyllä on huomattava ero varsinkin palautumisessa ja vanhoja sarjoja pystyy nyt tekemään vähintään yhden enemmän.

Mietin vain että kun tuo kreatiinihan sitoo lihaksiin vettä ja nostattaa samalla painoa. Omaan tarkoitukseeni lihakset ovat toivottavia mutta ylimääräinen paino ei. Siispä kysyn: jos treenaan kuukauden tai kaksi kreatiinin kanssa jonka jälkeen lopetan kreatiinin käytön (mutta pysyn yhä aktiivisena urheilijana), poistuuko tämä ylimääräinen vesipaino? Elikkäs virtsan mukana tai muuten, poistuuko nämä lisäkilot jättäen tallelle vain kasvaneet lihakset?

Kiitos jo etukäteen :)

Siispä kysyn: jos treenaan kuukauden tai kaksi kreatiinin kanssa jonka jälkeen lopetan kreatiinin käytön (mutta pysyn yhä aktiivisena urheilijana), poistuuko tämä ylimääräinen vesipaino? Elikkäs virtsan mukana tai muuten, poistuuko nämä lisäkilot jättäen tallelle vain kasvaneet lihakset?

Jep, kreatiinin sitoma ylimääräinen neste poistuu muutaman viikon aikana kreatiinin oton lopettamisesta. Tällöin jäljelle jäävät kasvaneet lihakset, mikäli niitä ollaan onnistuttu kasvattamaan.

Kertokaahan kokeneemmat punttisalin kuluttajat, onko mahdollista että kun olen nyt käyttänyt kreatiinia noin 2 kuukautta niin tuntuu siltä että kokoajan täytyy olla kusella? voiko kreatiini aiheuttaa tuon kusihädän?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom