Kreatiinikokemukset...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
itellä kreatiini kyllä toimii, mutta se alkoi vaikuttaan vasta tietenkin latausjakson jälkeen. raudathan sillä on keventyny ja ehkä vähän kehityskin nopeutunut:)

heha meikäläisen krea kokemukset painottuu 18-19v aikoihin jolloin intissä menin ajatuksissa sekoittamaan 400g kreapussin 1kg protsku pussiin.. ja siinä vetelin perus protskuannoksia.. Tajusin siis kaadettuani ne sekaisin vasta mitä olin tehnyt :D Eikä niitä voinut roskiinkaan heittää.. vetelin pussin kolmessa viikossa.. yks setti per päivä salin jälkeen... tulos paino 67kg --> 78kg ja sehän oli varmaan nestettä kun oli tullu vedettyä melkoisesti liikaa kreaa per päivä... kolmen viikon jälkeen paino putosi 78kg --> 74kg ja jäi siihen.. punttasin ja söin samanlai kuin ennen..

Sinäänsä en koskaan käsittänyt miksi paino ei koskaan tippunut enään alle 70kg:n :D mutta hyvä näin minua ajatellen..

Mites kofeiini vaikuttaa tähän kreatiinin käyttöön? Jossain oli semmosta tekstiä että kofeiini murhais kreatiinin vaikutuksia? paskapuhetta?

Ostin about viikko sit elämäni ekan pöntön kreaa ja ainaki finnejä on tullu muutama naamaan ja tuntuu vähän nestepöhöäkin siunaantuneen. Salilla tuntuu et jopa jaksaa hieman isommilla romuilla vääntää, joten kaipa tuo toimii ainakin jossain määrin.

Itekin kuulin tosta krea-kofeiini-jutusta ja kiinnostaa, onko sillä mitään totuusperää.

Mites kofeiini vaikuttaa tähän kreatiinin käyttöön? Jossain oli semmosta tekstiä että kofeiini murhais kreatiinin vaikutuksia? paskapuhetta?

Ainakin teoriassa toi on totta, koska kreatiini kerää soluihin nestettä, mutta kofeiini taas toimii nestettä poistavana aineena.

Yhdeksän päivän tankkausjakso takana, 30g päivässä. Ei finnejä eikä muutakaan negatiivistä. Paino nousi reilut 5 kiloa ja sarjaennätykset melkein liikkeessä kuin liikkeessä. Nyt parin kuukauden ylläpitojakso edessä.

Ph-korjattu kreatiini kre-alkalyn(R) on hyvä tuote (tämä ei ole merkki vaan raaka-aine siinä missä muut kreatiinitkin).
Ei tarvitse tankata tai muuta vastaavaa. Napit tai jauho vedetään ennen treeniä ja aine toimii ihan hyvin.
Hikoilu lisääntyy huomattavasti ja pumppi lisääntyy hieman. Itse käyttänyt kapseleita helppouden takia.. Massanlisääjänä en olel käyttänyt tuotetta.
Suosittelen! :thumbs:

Sellainen erikoinen huomio itsellä, että kun käyttää kreatiinia, niin tulee helpommin stoppi lihan kanssa. Se vaan alkaa ällöttää, elimistö ilmeisesti koettaa kertoa, että ei enää tätä laatua. Mene sitten ja tiiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minä sekoitan appelsiinimehuun.

Omat kokemukseni on seuraavanlaiset. Kaksi kertaa olen aloittanut "kuurin". Tankkausvaiheessa on molemmilla kerroilla tullut yhdessä vaiheessa stoppi. Nesteitä kerännyt sen verran että turvottaa huomattavasti, yhtäkkiä alkaa kokopäiväinen älytön hikoilu. Pari päivää ilman kreatiinia ja olo on taas normaali. Ylläpitoannoksilla tuota samaa ei tule. Pitänee jatkaa maltillisimmilla määrillä.

Kreatiinista on selkeää hyötyä ainakin minulle, nivelet ei ole niin kipeät ja palautuminen on nopeampaa.

Ite käyttänyt nyt parisen viikkoa Leader Sports Nutritionin 100% Creatinepyruvatea sekoitettuna Fastin Malto6 pitkäkestoiseen hiilihydraattijauheeseen ja liuotettuna Fun Lightiin (4,5dl vettä/0,5 mehua) jonka sitten vetänyt n. 45 minsaa ennen treeniä ja on kyllä suoritustehot lisääntyneet mukavasti.

meikällä lähti reeneissä joka liikkeessä 2x isommilla painoilla ku ilman ja omaa rasvatonta lihasmassaa tuli 10kg ihan muutamassa kuukaudessa. Kannattaa kokeilla kreatiinia, suosittelen.

PS. :D:DD:D:D

Toisaalta olen lihattoman ruokavalion takia ilmeisesti ollut vuosikaudet tavallista ruokavaliota vähäisemmällä kreatiinillä. Suosittelen kyllä lämpimästi kaikille ja aivan erityisesti vegeille.

Joissakin tutkimuksissa on vegeillä ollut huomattavasti tehokkaampi vaikutus kun on kreaa napsinut. Ilmeisesti sitten syy on juuri tuo että ruokavaliossa ei normaalisti ole juurikaan kreatiinia, toisin kuin lihansyöjillä.

Semmoisiakin tutkimustuloksia bongasin jostakin, että nuo trendikkäät CEE ja kre-alkalyn olisivat itseasiassa heikompia kuin perinteinen Creapure eli kreatiinimonohydraatti. Ei haittaa meikäläistä kun ostan aina halvinta muutenkin :D

Palkkarissa kun olen sen reilun 5 grammaa kreatiinia ottanut niin painon nousu on ollut hidasta, mutta tasaista. Nyt kun on tauko kreatiinista niin paino on junnaillut paikoillaan ehkä vähän tippunutkin, vaikka ruokavalio on pysynyt suht. samana.

Voisiko joku valaista höpsömpää ja kertoa mihin Evolution CRP:n rasvanpolttovaikutus perustuu? Ei muissa kreatiinipyruvaattivalmisteissa sellaisesta luvata yhtään mitään.

Appelsiinimehuun on hyvä sekoittaa, veden kanssa menee myös mutta jää jonkunverran jauhoa pohjalle, jonka takia joutuu aina kittaamaan uusi satsi vettä ja sekoittaa uudelleen ne pohjajauhot. Myös palkkarin yhteydessä tai normi proteiinijauhon yhteydessä menee.

Tulokset ovat nousseet!

Kreakuuri meikäläiselläkin aluillaan. Lueskelin puuta tässä sieltä sun täältä, moni puhui voimatasojen noususta. Minkälaisia massanlisäyksiä porukoille on tullut krean käytön myötä?

Back
Ylös Bottom