Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen juuri lisännyt kreatiinin ruokavaliooni, mutta minua askarruttaa se seikka, että täällä lähes jokaisella käyttäjällä kreatiini aiheuttaa turvotusta mahaan ja naamaan. Tarkoitus olisi vatsastakin yrittää rakentaa jäntevän näköistä eikä mitään palloa, enkä näe mitään hyötyä omien tavoitteideni saavuttamiseksi siitä, että lihakseni kasvaa mutta eivät kuitenkaan näy sen turvotuksen takia. Ja kysynpä vielä vaikuttaako kreatiinin käytön lopettaminen heikentävästi lihasmassaan (jota mahdollisesti kreatiinin käyttö on edesauttanut keräämään).
Olen juuri lisännyt kreatiinin ruokavaliooni, mutta minua askarruttaa se seikka, että täällä lähes jokaisella käyttäjällä kreatiini aiheuttaa turvotusta mahaan ja naamaan. Tarkoitus olisi vatsastakin yrittää rakentaa jäntevän näköistä eikä mitään palloa, enkä näe mitään hyötyä omien tavoitteideni saavuttamiseksi siitä, että lihakseni kasvaa mutta eivät kuitenkaan näy sen turvotuksen takia. Ja kysynpä vielä vaikuttaako kreatiinin käytön lopettaminen heikentävästi lihasmassaan (jota mahdollisesti kreatiinin käyttö on edesauttanut keräämään).
Kyllä. Kiitoksia vain selvennyksestä.Kreatiinihan auttaa juurikin siinä, että kerää nestettä lihaksiin/niveliin, maximi voima nousee hieman, sarjakestävyys nousee yms. Eli, jos lopetat nesteet lähtee. Ajatellaan vaikka näin: saat 10toistoa 30kg ylätaljassa, mutta otat kreatiinia ja saat vaikka 12toistoa, niin se kreatiinin tuoma "lisä lihasärsyke" auttaa kehittämään ja kasvattamaan lihaksia. Mutta, kun lopetat tämä oikea lihas ei katoa, vain extra nesteet. Ymmärsikö kukaan?
Ostin tuollaista hieman halvempaa American Pure Creatine 100% purua mutta nyt alkoi hieman epäilyttämään nuo tuoteselostukset. Purkissa lukee ainoastaan "annostus 5-10g vuorokaudessa. Sekoita 5-10g jauhetta veteen päivittäin" eikä sanaakaan latauskaudesta, tauoista tai mistään sellaisesta.
Tätä olisi tarkoitus käyttää kausiluontoisesti koska olen juoksija, enkä halua pilata aerbista kestävyyttä. Teen salijuttuja samalla ja nyt ostin tuota koska en pysty muutamaan viikkoon juoksemaan rasitusvamman takia joten keskityn enemmän saliin ja nyrkkeilyyn.
Onko mitään väliä, milloin sen krean ottaa kun on välipäivä? En jaksanut lukea koko threadia sen verran pitkä jo.
kyllä voit, itsekin tein noin kun ekaa kertaa kokeilin.Ja sitten toinen kysymys, kun mulla ei taho toi krea sekottua kunnolla mihinkään nesteeseen, niin voiko esim. heittää sen teelusikallisen suuhun ja perään lasillisen vaikka vettä tms?
Eikös ideana tässä latausjaksossa ole mahdollisimman nopeasti täyttää nuo varastot, joten ei tuolla kai niin suurta merkitystä ole sen kannalta.Jos ja kun on latausjaksolla niin pitääkö lepopäivinäkin ottaa se 5g x4 päivän mittaan?
kyllä voit, itsekin tein noin kun ekaa kertaa kokeilin.
Eikös ideana tässä latausjaksossa ole mahdollisimman nopeasti täyttää nuo varastot, joten ei tuolla kai niin suurta merkitystä ole sen kannalta.
Ja sitten toinen kysymys, kun mulla ei taho toi krea sekottua kunnolla mihinkään nesteeseen, niin voiko esim. heittää sen teelusikallisen suuhun ja perään lasillisen vaikka vettä tms?
Jos ja kun on latausjaksolla niin pitääkö lepopäivinäkin ottaa se 5g x4 päivän mittaan?
Ja sitten toinen kysymys, kun mulla ei taho toi krea sekottua kunnolla mihinkään nesteeseen, niin voiko esim. heittää sen teelusikallisen suuhun ja perään lasillisen vaikka vettä tms?