Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

Mistä helvetistä porukka tota kreatiinia ostaa?

Mulla on jokaisessa pussissa ja purnukassa merkistä riippumatta ollu ohjeet latauksesta ja ylläpidosta...

Ja tossa edellinenhän jo huomauttikin siitä haun käytöstä.

Mä aina erehdyn luulemaan, että ketjussa joka käsittelee kreatiinin käyttöä ja HAITTAVAIKUTUKSIA tulis joskus jopa juttua niistä haitoista...

Ehkäpä se suurin haittavaikutus on juuri tämä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän voi olla hölmö kysymys:david:. Olin joskus yli pari kuukautta sit ryypiskelemässä ja kreatiinia olin käyttänyt ennen sitä jo jonkun aikaa päivittäin ja sit seuraavana krapula päivänä rupesin normaalisti ottamaan kreaa taas ja olen käyttänyt sitä tähän päivään asti niin mun paino on ollu muutaman kilon korkeempi siitä krapula päivästä tähän päivään saakka. Niin että onko se ns. "krapula paino" voinu jäähä mun kehoon sen krean takia?

Tuli tänään kreatiini postissa, UFS creatine. Siinä lukee et sais ottaa 5g päivässä ja vuorokausi annosta ei saa ylittää. Pitäiskö mun nyt käyttää tota pussin ohjeiden mukaan vai tämän topicin ekan postauksen mukaan?

Taitaa olla 5g elintarvikeviraston asettama raja, koska ei olla tutkittu paljon voi ottaa. Mun tiedon mukaan n. 10-20 grammaa vois ottaa päivässä.

Tuli tänään kreatiini postissa, UFS creatine. Siinä lukee et sais ottaa 5g päivässä ja vuorokausi annosta ei saa ylittää. Pitäiskö mun nyt käyttää tota pussin ohjeiden mukaan vai tämän topicin ekan postauksen mukaan?
Pidänkö 5 päivän latausjakson vai mikä se nyt oli?

^^ Pidä tai älä pidä, ihan oman mielen mukaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom