Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. Olin joskus yli pari kuukautta sit ryypiskelemässä ja kreatiinia olin käyttänyt ennen sitä jo jonkun aikaa päivittäin ja sit seuraavana krapula päivänä rupesin normaalisti ottamaan kreaa taas ja olen käyttänyt sitä tähän päivään asti niin mun paino on ollu muutaman kilon korkeempi siitä krapula päivästä tähän päivään saakka. Niin että onko se ns. "krapula paino" voinu jäähä mun kehoon sen krean takia?Vähän voi olla hölmö kysymys.
:thumbs:Käytänkö kreatiinia dieetin aikana ollenkaan?
Nestettähän sen mukana lähtee..
Pidänkö 5 päivän latausjakson vai mikä se nyt oli?Tuli tänään kreatiini postissa, UFS creatine. Siinä lukee et sais ottaa 5g päivässä ja vuorokausi annosta ei saa ylittää. Pitäiskö mun nyt käyttää tota pussin ohjeiden mukaan vai tämän topicin ekan postauksen mukaan?
Saattaa se mennä mutta aika harvinaista. Mulla oli ekat muutaman päivän latausjaksolla pakki sekaisin sillon ku rupesin käyttämään. Tiedä sitten että johtuko se oikeasti edes kreatiinista.voiks kreasta mennä pakki sekasin ? eile alotin ottaa kreaa ja eile illal ja tänä aamul vähä pakki sekasin