Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

Itsellänikin kreatiini antanu hyvin puhtia reeneihin. Otan sen aina reenin jälkeen palkkarin seassa, enkä muuten vetele ollenkaan. Finnejä kyllä pukkaa sillon tällön, mutta ei ne montaa päivää paistattele. Mahtava lisäpotku reeniin ! :thumbs: :puntti:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jees, eilen sain vihdoinkin itseäni niskasta kiinni ja aloitin sen paljonpuhutun kreakuurin.
Toistaseks ei vielä mitään muutoksia voimatasoissa/sarjakestävyydessä.
Kusella pitää rampata tunnin välein ja pierut haisee ihan törkeelle.

Kaipa se oman aikansa ottaa. :)

Nyt itsellä kolmaspäivä tankkausta menossa, en tiedä onko placeboa mutta jokaliikkeessä kyllä menee hieman pirteemmin.. Tosin oon syönykin kun hevonen tän "kuurin" alettua. Alituinen kusihätä kesti 2pv, nyt loppunut. Onneks! :) Pierut tosiaan on jotain niin jäätäviä pommeja että huh huh.

Finnejä ei ole kolmessa pv:ssä ainakaan tullut yhtään, ilmeisesti mulle niitä ei tästä tuu :) Tie sitten heräänkö huomen aamulla naama kraatereilla.

Itsellä kreatiini potkii melko hyvin, ainoana miinuksena on että naama kukkii sieltä täältä rajusti, joka ei iteäni liioimmin häiritse, kukkiihan se perunakin :rock:

Olen aloittamassa kreatiinin käyttö, ja pöydällä lojuukin Fastin kreapurkki. Joten pari :david:-kysymystä tähän väliin:
Vedetäänkö latausjakson 5 pvää putkeen, eikä vain treenipäivinä?
Kannattaako ylläpitojaksolla vetää kreaa joka päivä, vai vain treenipäivinä?
Miten kreatiinia tulisi tankata ylläpitojakson jälkeisen tauon jälkeen?

Olen aloittamassa kreatiinin käyttö, ja pöydällä lojuukin Fastin kreapurkki. Joten pari :david:-kysymystä tähän väliin:
Vedetäänkö latausjakson 5 pvää putkeen, eikä vain treenipäivinä?
Kannattaako ylläpitojaksolla vetää kreaa joka päivä, vai vain treenipäivinä?
Miten kreatiinia tulisi tankata ylläpitojakson jälkeisen tauon jälkeen?
Putkeen se latausjakso, ylläpito jaksollakin joka päivä oon vetäny. Taukoja ei kaikki edes pidäny (minä), mutta kai se sama latausjakso kun alussakin, varmaan vähempikin riittänee.

^^ Monesti sanottu tässä threadissa

latausjakso putkeen. joka päivä ylläpitojaksolla. Tauon jälkeen normaalisti 5g päivässä tai latausjakso uudestaan siitä ennenkin ollu vääntöö täällä, itse en pidä uutta latausjaksoo

edit. hidas

Tämmöinen kysymysmerkki on ilmentynyt lähi viikkoina, elikkäs tuli nyt ostettua kreatiiniksi tuota american creatine systeemiä mitä saa ihan prismasta, samalla reissulla tuli myös ekaa kertaa otettua FASTin protskut. Haisee pierut ja paska niin pahalle että en itsekkään kohta siedä vaikka haisen muutenkin paskalle. Kumpaakaan näistä merkeistä siis ei aiemmin ole tullut nautiskeltua, eli kummastakohan voisi tää kuvottava hajua johtua, vai mätänenkö lopullisesti muuten vaan ?

Sanoisin että johtuu Fastin pieruherasta.

Edit. Siis jos olet ennen syönyt muita heramerkkejä ongelmitta niin sitten en tiedä.
Ja kun nyt itse haistelen näitä mun kaasupilvejä niin ei nekään tuoksu ruusuille, kyllä siihen tottuu =D kuuluu vaan asiaan.

Onkos eri valmistajien kreatiineilla noin yleisestiottaen mitään muuta eroa kun etiketti ja hinta? Tuoteseloste kaikissa näyttäis olevan aikalailla sama.

^^ eipä oikeastaana. Ma en ainakaa oo huomannu mitää eroja eri merkkejä kokeiltaes

Noni elikkä kysyn sitä että nyt kun olen vetäny 5päivän latausjakson kreaa ja päivässä otin 20g neljässä erässä. okei no nyt on lataus ohi ja ylläpito alkanu, otan salipäivänä n.30min ennen salia 5g ja sitten selin jälkeen 5g palkkariin. mutta kysymys kuuluu otanko välipäivänäkin kreatiinia ja kuinkas paljon? :)

...

ite oon ainakin kuullut ettei sitä tarvi lepopäivinä ryystää, itse en ainakaan näin toimi. koska mitään ylimääräistä lihaskatoa tuskin tapahtuu

Noni elikkä kysyn sitä että nyt kun olen vetäny 5päivän latausjakson kreaa ja päivässä otin 20g neljässä erässä. okei no nyt on lataus ohi ja ylläpito alkanu, otan salipäivänä n.30min ennen salia 5g ja sitten selin jälkeen 5g palkkariin. mutta kysymys kuuluu otanko välipäivänäkin kreatiinia ja kuinkas paljon? :)

Sehän lukee siinä purkin kyljessä:

1. 5-7 päivän lataus: kreatiinia käytetään 20g / päivä

2. 5-6 viikon ylläpito: kreatiinia käytetään 5-10g / päivä

Tähän ketjuun mahtuu samat kysymykset annostuksesta ja välipäivistä varmaan satakuussataa kertaa, vaikka JOKA IKISESSÄ KREATIINIPURKISSA ON KÄYTTÖOHJEET MUKANA.

Sehän lukee siinä purkin kyljessä:

1. 5-7 päivän lataus: kreatiinia käytetään 20g / päivä

2. 5-6 viikon ylläpito: kreatiinia käytetään 5-10g / päivä

Tähän ketjuun mahtuu samat kysymykset annostuksesta ja välipäivistä varmaan satakuussataa kertaa, vaikka JOKA IKISESSÄ KREATIINIPURKISSA ON KÄYTTÖOHJEET MUKANA.

Ei muuten lue tollasia latausjaksoja. Sitä vartenhan tämä ketju on? Mitä väliä vaikka jauhetaan samat asiat moneen kertaa, kunhan jokainen saa kysymyksiinsä vastauksen. Ei tarvi lukea jos kuumottaa.

Ei muuten lue tollasia latausjaksoja. Sitä vartenhan tämä ketju on? Mitä väliä vaikka jauhetaan samat asiat moneen kertaa, kunhan jokainen saa kysymyksiinsä vastauksen. Ei tarvi lukea jos kuumottaa.

Mistä helvetistä porukka tota kreatiinia ostaa?

Mulla on jokaisessa pussissa ja purnukassa merkistä riippumatta ollu ohjeet latauksesta ja ylläpidosta...

Ja tossa edellinenhän jo huomauttikin siitä haun käytöstä.

Mä aina erehdyn luulemaan, että ketjussa joka käsittelee kreatiinin käyttöä ja HAITTAVAIKUTUKSIA tulis joskus jopa juttua niistä haitoista...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom