Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Putkeen se latausjakso, ylläpito jaksollakin joka päivä oon vetäny. Taukoja ei kaikki edes pidäny (minä), mutta kai se sama latausjakso kun alussakin, varmaan vähempikin riittänee.Olen aloittamassa kreatiinin käyttö, ja pöydällä lojuukin Fastin kreapurkki. Joten pari -kysymystä tähän väliin:
Vedetäänkö latausjakson 5 pvää putkeen, eikä vain treenipäivinä?
Kannattaako ylläpitojaksolla vetää kreaa joka päivä, vai vain treenipäivinä?
Miten kreatiinia tulisi tankata ylläpitojakson jälkeisen tauon jälkeen?
onko kreasta jotain hyötyä kovilla miinuskaloreilla?
Noni elikkä kysyn sitä että nyt kun olen vetäny 5päivän latausjakson kreaa ja päivässä otin 20g neljässä erässä. okei no nyt on lataus ohi ja ylläpito alkanu, otan salipäivänä n.30min ennen salia 5g ja sitten selin jälkeen 5g palkkariin. mutta kysymys kuuluu otanko välipäivänäkin kreatiinia ja kuinkas paljon?
Sehän lukee siinä purkin kyljessä:
1. 5-7 päivän lataus: kreatiinia käytetään 20g / päivä
2. 5-6 viikon ylläpito: kreatiinia käytetään 5-10g / päivä
Tähän ketjuun mahtuu samat kysymykset annostuksesta ja välipäivistä varmaan satakuussataa kertaa, vaikka JOKA IKISESSÄ KREATIINIPURKISSA ON KÄYTTÖOHJEET MUKANA.
Ei muuten lue tollasia latausjaksoja. Sitä vartenhan tämä ketju on? Mitä väliä vaikka jauhetaan samat asiat moneen kertaa, kunhan jokainen saa kysymyksiinsä vastauksen. Ei tarvi lukea jos kuumottaa.