Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

Mä oon aiemmin kokeillu tota monohydraattia. Vedin tankkauskuurin väkisin läpi vaikka 3 ekaa päivää (ja yötä) oli pakki ihan sekasin! Ajattelin että muuten vaan maha sekasin. No käytin sitä monoa sitte muutaman kuukauden. Keho keräs kyllä nestettä parin kilon verran ja kyllä ne tuloksetki ehkä hieman nousi :D Tuli tauko kreaan ja myöhemmin aloitin uusiksi. Sama homma, eli pakki sekasin. Lopetin krean ja annoin purkin kaverille.

Nyt oon ihan mielenkiinnosta hommannu tota pyruvaattia. Sitä tässä nyt pari satsia ottanu ennen treeniä eikä ainakaa vielä oo vaikuttanu mahaan. En nyt mitenkää odota että se mun tuloksia nostais mutta kuhan kokeilen. Plaseboa ainaki jos ei muuta! :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sellaista kysyisin, että onko kenelläkään tietoa vaikuttaako kreatiinii marevan lääkitykseen eli sitä kautta verenhyytymisarvoihin?? nimittäin jostain luin, että lääkärin kanssa pitäisi neuvotella krean käytöstä, jos on säännöllinen lääkitys päällä.. itse ostin krea purkin joku 3kk sitte ja en ole käyttänyt viel yhtään sitä koska tosissaan en tiedä vaikuttaako se minun verenhyytymisarvoon ja en ole kehdannut lääkäriltäkään kysymään mennä...

Itse pidän taukoa koska raivostuttavana sivuvaikutuksena aiheuttaa käsittämätöntä aknea (jota ei ole muulloin esiintynyt yli 5 vuoteen allekirjoittanella).

Enkä taatusti ole ainoa

Et ole ainoa. Kreatiinin nauttimisen lopettamisesta kun oli kulunut
pari- kolme viikkoa, niin finniräjähdys alkoi. Tuli kipeitä pahkuroita
kaikkein herkimpiin kuuluviin kehon osiin ja jouduin käymään
lääkärillä, kun epäilin, että voisi olla sukupuolitautikin kyseessä.

Kreatiini tekee läskinaamaksi, ainakin minut. Kaksi kuukautta
kreatiinin syönnin lopettamisesta on se kreatiinin tuoma
lisäneste kehosta kai lähtenyt.

Kohta aloitan kyllä kreatiinin käytön uudelleen, talven ajaksi.

Onko noissa kreatiineissa minkäänlaisia merkkien välisiä eroja (puhtaus, koostumus)? Hyviä/huonoja merkkejä?

Eli onko ihan sama jos kävelee cittarii ja nappaa ekan kreapurkin mikä nassun eteen sattuu?

Ekaa kertaa ajattelin kreatiinia kokeilla, palautusjuomaa on tullu juotua kyllä aina.

muscle+

Oon nyt alkanu vetään tota palautusjuomana aina salinjälkeen 90g annoksessa kreatiinia yli 6 g, käyn salilla 6 kertaa viikossa sunnuntai lepopäivä eli onko haittaa jos jätän tuolloin kreatiini annokset ottamatta,on meinaan niin kallis toi pussi ettei lepopäivinä viittis sitä tuhlata :)

Oon jo pitkää vetäny päätreenien(puntti) jälkee palkkarissa sen 5g eli 1 tl ja ei oo kyllä ollu mitää haittavaikutuksia. Voimaa se on tuono ja sarjojen viimeset, normaalisti tosi kovat toistot on tuntunu helpommilta. Kyllä mä uskon että kreatiinista hyötyä on. :)

Jees, itekkin olen viime aikoina oikeasti huomannut sen kreatiinin tuoman edun.
Olin tuossa pari kuukautta täysin ilman ja treenit sujui huonommin, sarjapainot putosi hieman.
Nyt olen alkanut ottamaan taas sen teelusikan päivässä, toimii. :)

Kerää kyllä ihan mukavasti nestettä dietillä kun ottaa teelusikallisen päivässä :D

Mielestäni parhaimman efektin saa kun tekee sen tankkauksen ja ylläpitää ja sitten viikko ilman ja uudestaan sama rundi, kun ne kreatiinin sitomat nesteet lähtee kehosta niin kreatiinikin taitaa imeytyä vielä paremmin

Eli ois tarkotus kreatiini kuuri alottaa, niin täytyykö tietää jotain ennenkö alkaa popsiin? Et onko jotain ohjeita? Joskus kuullu et vettä pitäis juoda paljo ja ei hirveesti kahvii, mut onks nää nyt sit totta?

Eli ois tarkotus kreatiini kuuri alottaa, niin täytyykö tietää jotain ennenkö alkaa popsiin? Et onko jotain ohjeita? Joskus kuullu et vettä pitäis juoda paljo ja ei hirveesti kahvii, mut onks nää nyt sit totta?

Purkin kyljes lukee et juo vettä 4-5 lasillista varsinkin ekalla viikolla. Ja muistaakseni kofeiini voi kumota kreatiinin vaikutusta, että ei sais hetkeen kretskun ottamisen jälkeen nauttia kofeiinia (ei varmaa tietoo)

kreatiinia...

ostin tässä hiljattain star nutritionin kreatiini monohydraattipussin ja sen käytöstä olis muutama kysymys.
Elikkä tossa lukee et siinä on sellainen 5 pv latausjakso jolloin tavaraa pitäisi ottaa tl 4 kertaa päivässä, ja sit 60-65 pv ajalla tl päivässä, pitääks nää tiedot paikkansa sitten. en oo ennen tiennyt et aineessa on tällainen latausjakso, ja miks sitä pitää 4 x per päivä ottaa jos käy vaan kerran salilla päivässä. sit viel sellainen kysymys et kannattaako toi koko satsi vetää ennen reeniä jos haluaa saada siitä tehoja
--> monet puhuu et ne vetää aineen palkkarin yhteydessa , eli vasta reenin jälkeen mut onks siitä silloin mitää hyötyä treenissa jaksamista ajatellen.

ostin tässä hiljattain star nutritionin kreatiini monohydraattipussin ja sen käytöstä olis muutama kysymys.
Elikkä tossa lukee et siinä on sellainen 5 pv latausjakso jolloin tavaraa pitäisi ottaa tl 4 kertaa päivässä, ja sit 60-65 pv ajalla tl päivässä, pitääks nää tiedot paikkansa sitten. en oo ennen tiennyt et aineessa on tällainen latausjakso, ja miks sitä pitää 4 x per päivä ottaa jos käy vaan kerran salilla päivässä. sit viel sellainen kysymys et kannattaako toi koko satsi vetää ennen reeniä jos haluaa saada siitä tehoja
--> monet puhuu et ne vetää aineen palkkarin yhteydessa , eli vasta reenin jälkeen mut onks siitä silloin mitää hyötyä treenissa jaksamista ajatellen.
Ei kreatiini toimi ku kofeiini et ennen treeniä nautittuna sais buustia, toimii pitempi aikasesti eli ei haittaa vaikka joskus jäis ottamatta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom