Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

No vetää kreaa joka päivä jos huvittaa ja muistaa tai sitten ainakin palkkarin kanssa kun treenaa... ja 5 g eli pikkulusikallinen kerralla.

Ite en oo ainakaan jaksanut edes mitään tankkausjaksoja pitää kun ei niillä meikä saa aikaan muuta kuin krean haitat esiin (jatkuva janotus ja kusihätä ja finnit).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MITÄ HELVETTIÄ!?!? täs on 106 sivuu jolla jankataa jokaikisellä sivulla samat asiat, mitkä siinä purkin kyljessäki lukee :D:D:D? ja silti kokoajan joku keksii kirjottaa et "otetaako jokapäivä ja kuinka paljon" D:D:D:

Itellä en oo huomannu mitää sivuvaikutuksia vaikka oon vetäny 5 kertaa viikos 10g kreatiinia noin vuoden ajan. Ilman latausjaksoja tai taukoja... Toki en tätä suosittele kun purkki kerran selvät ohjeet antaa :D

Olen huomannut että kaulan ympärille ja reisiin on ilmestynyt hurja määrä finnejä yms. epämääräistä näppylää kreatiinin käytön alettua. Alla 5pv 2x10g ja nyt tokaa päivää viidellä grammalla menossa.

Tota mäki vähän pelkään ku maanantaina tulee kreaa itellekki. Pitää nyt ainaki koettaa. Eikai sillä oo nii paljo merkitystä ottaako latausjakson aikana 15 vai 20g kreaa? kreavarastot vaa täyttyy vähä hitaammi?

Tota mäki vähän pelkään ku maanantaina tulee kreaa itellekki. Pitää nyt ainaki koettaa. Eikai sillä oo nii paljo merkitystä ottaako latausjakson aikana 15 vai 20g kreaa? kreavarastot vaa täyttyy vähä hitaammi?

Ota vaan rohkeasti. Sivuvaikutukset ovat itelläni ainakin todella lieviä, lähes minimaalisia aina kun käytän kreaa. Kasvoihin tulee joku n. 5 sitkeätä finniä, ja tää on pahinta mitä on itelläni tapahtunut, kun on vetänyt tankkauskauden ja ylläpitojakson :D.

Tänään alotin.. 15g tähän mennessä ottanu ja 5 kertaa käyny paskalla. :jahas:
mulla kanssa pakki alussa vähän toimi nopsaan :( Mutta eipä siinä kauaan mennyt, kun taas pelasi. Haittapuolet kreassa itselläni: Illalla otettuna pitää ravaa vessassa kusella ja muutamat sitkeät finnit kaulassa, mutta se ei menoa haittaa, kun krea antaa mulle potkua! :puntti:

Nyt tulis kysymys

Eli jos kreakuurin aikana maximi tulokset nousee, niin palaako ne kuurin jälkeen taas entiselleen vai pysyykö se voima.

Toivottavast sai selvää :D

Nyt tulis kysymys

Eli jos kreakuurin aikana maximi tulokset nousee, niin palaako ne kuurin jälkeen taas entiselleen vai pysyykö se voima.

Toivottavast sai selvää :D
Ei laske ainakaan heti. Kuurin jälkeen kreatiinia on sen verran tankattu, että ei lähde heti poies :) ja jos tuntuu, että laskee, niin uutta kuuria perään vaan.

Mulla on kaapissa yks leaderin kreatiinipyruvaatti purnukka. Oon pari kertaa sitä kokeillu. Ekan kerra ehdin treena ja käyttää sitä vkon kun tulin flunssaan ja räkätautiin. Sen jälkeen menikin aikaa kun seuraavaksi sitä kokeilin ja sama homma. Joten onko tuo ollut vain paskaa sattumaa, että tullut kipeäksi kun alkanut käyttää kreaa vai tuleeko sitä liikaa ja siks vaikuttaa haitallisesti immuunijärjestelmään?? Palautusjuomassa on jokunen gramma valmiiks kreaa.

Paljonko on tämä "jokunen gramma"? Ei sitä kreatiinia kannata liiaksikaan vedellä.
Tarkistin pussin kyljestä ja nykyisin sitä on 7g 100g kohden. Ennen oli jotian 2,9g. Onko se sitten liikaa jos 7g tulee palkkarista ja 5g ottais lisää? Olisi mukava tietää, että kehtaako enää kokeilla tuota vai heittääkö melkein täysinäisen purnukan mäkeen.

Kyllä sen 5 g / päivä pitäis riittää, että eiköhän tuosta tuu ihan riittävästi pelkästä palkkaristakin. Mutta älä kuitenkaan heitä sitä mäkeen jos sitä nyt satut vielä tarvitsemaan, ihan toimivaa ainetta siellä purkissa on.

Korjatkaa toki joku jos olen väärässä tuosta päiväannostelusta.

EDIT: Anteeksi, luulin sinun puhuvan kreatiinimonohydraatista eikä pyruvaatista!

Mulla on kaapissa yks leaderin kreatiinipyruvaatti purnukka. Oon pari kertaa sitä kokeillu. Ekan kerra ehdin treena ja käyttää sitä vkon kun tulin flunssaan ja räkätautiin. Sen jälkeen menikin aikaa kun seuraavaksi sitä kokeilin ja sama homma. Joten onko tuo ollut vain paskaa sattumaa, että tullut kipeäksi kun alkanut käyttää kreaa vai tuleeko sitä liikaa ja siks vaikuttaa haitallisesti immuunijärjestelmään?? Palautusjuomassa on jokunen gramma valmiiks kreaa.
Huono tuuri! 5-15g porukka vetelee ilman mitään haittavaikutusta. Ite käytän 10-15g treenipäivinä ja välipäivinä menee 5g.:puntti:

1. Mikä on "optimaalisin" aika ottaa kreaa välipäivinä ? Vai onko mitään väliä ?
2. Kofeiini legenda vissii täytä paskaa ? Tulee 1-3 kertaa viikossa koulussa juotua joku energiajuoma..
3.Lataus jakso itellä menos, eli sen 20g päiväs..kun lataus jakso ohi niin otanko reenin jälkeen 5g (kuten purkissa lukee) tai 5g ennen reenia ja 5g reenin jälkeen 1kk ajan ?
faktat: 160/62/17
4. kun kreaa ottaa, niin onko hyvä laittaa saman verran hiilaria tai syödä jtn, että imeytyy paremmin ?

Nyt siis kolmas lataus päivä menos, ja väitän että krea tuonu jo jonkinlaista buustia reeniin, meinaan tuo pumppi tuloo mun mielestä paljon herkemmin !

Onneksi itelle ei olle tullut (ainakaan vielä) mitään haittavaikutuksia tästä aineesta.
Niin ja, uni tulee paremmin..tai nyt viimeset 2 iltaa, tuossa 10:30-11 ruvennu tulee väsy ja siitä hetki niin menny nukkumaan, normaalisti ei mitään väsymyksen merkkejä ja muutenkin paremmat unet..en tiedä sitten mistä on kysymys..mutta hyvähän se on jos näni on. :)

Onneksi tämä on niin halpaa settiä, että pitää joskus 2-3kk päästä kokeilla uudestaan, jos tämä nyt toimii ! :dance:

halpaa on, itsellä 1kg 17,50€. Sen mukana ostin protskua, ja viikossa nousi paino 5kg :O osa protskun syytä kyl mut kreasta joq 3kg tullu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom