Mä olen nyt tullut siihen lopputulokseen, että taidan lopettaa kreatiinin ihan kokonaan ja lopullisesti. Olen tehnyt itselläni omakohtaista tutkimusta. Käyttänyt monta kuukautta joista viimeisin oli puoli vuotta, lopettanut pariksi kuukaudeksi ja aloittanut taas ja seurannut mitä tapahtuu. Tarpeeksi monta kertaa kun tuota tekee ja panee merkille asioita, niin asia on aika selvä. Ensinnäkin olen jo vuosia sitten sanonut, että kreatiini ei anna mulle mitään. En saa siitä niitä hyötyjä mitä moni muu sanoo saavansa. Se ei siis toimi mulla. Se on nyt tullut todistettua lopullisesti. Sama juttu se on edelleen kuin aikoinaankin. Toiseksi se aiheuttaa mulle sydämen lisälyöntejä ja sen olenkin näillä veivauksilla halunnut selvittää. Ja kyllä se on kreatiini. Sohvallakin kun makoili iltasella niin ihan jatkuvasti muljahteli rinnassa. Ei vaarallista, mutta ei järin mukavaakaan. Nyt olen ollut taas vähän toista kuukautta ilman ja lisälyönnit hävisi parissa viikossa kreatiinin lopettamisen jälkeen. Tämän olen huomannut aiemmillakin kerroilla, mutta tämä viimeinen kokeilu oli vielä varmistus kaikelle mitä olen luullut tuntevani. Ei enää mulle sitä.