Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

Eli siis vedänkö vaikka nyt viikon silleen että otan 2x päivässä sen 5g ja sit otan sen jälkee 1 päivässä 5g?

Voi noinkin tehdä. Jos tuon tankkausvaiheen haluat ottaa mukaan niin tee se sitten saman tien vaikka niin, että viiden päivän ajan otat 2x päivässä 10g ja sen jälkeen kerran päivässä 5g. Mut ei "mikään" periaatteessa väärin ole. Mahdollisten vaikutusten esiintyminen on vaan hitaampaa, mitä hitaammin varastoja täyttää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En nopealla googlauksella löytänyt mitään, enkä pysty mitenkään kuvittelemaan kreatiinin vaikuttavan kilpirauhasen toimintaan, mutta varmistetaan vielä täältäkin. Eli voiko kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsivä käyttää kreatiinia? Lääkkeen (tyroksiini) imeytymiseenkään ei pystyne vaikuttamaan, lääke kun otetaan vähintään 30min ennen aamupalaa (ensimmäistä krea annosta).
Toinen kysymys; Miten krean otto aerobisen treenin päivinä? Kannattaako ottaa aamulla vai tässäkin tapauksessa treenin jälkeen?

En nopealla googlauksella löytänyt mitään, enkä pysty mitenkään kuvittelemaan kreatiinin vaikuttavan kilpirauhasen toimintaan, mutta varmistetaan vielä täältäkin. Eli voiko kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsivä käyttää kreatiinia? Lääkkeen (tyroksiini) imeytymiseenkään ei pystyne vaikuttamaan, lääke kun otetaan vähintään 30min ennen aamupalaa (ensimmäistä krea annosta).
Toinen kysymys; Miten krean otto aerobisen treenin päivinä? Kannattaako ottaa aamulla vai tässäkin tapauksessa treenin jälkeen?

Munmielestä kreatiinin kanssa on turha miettiä tunnin tarkkuudella sen ottamista, ei sillä kuitenkaan mitään instant vaikutusta oo sun sen päivän tekemisiin. Ainakaan niin että huomaisit..

kreatiini promera con cret

Hei onko käyttökokemuksia aika kova hinta .Onko hinta laatu suhde kohdallaan ja käyttäisitkö ainoastaan tätä jos raha tilanne sallisi. Onko eroa noihin halpoihin perus kreatiiniin.

Hei onko käyttökokemuksia aika kova hinta .Onko hinta laatu suhde kohdallaan ja käyttäisitkö ainoastaan tätä jos raha tilanne sallisi. Onko eroa noihin halpoihin perus kreatiiniin.

En huomannut mitään vaikutusta. Suosittelen ostamaan ihan perus monohydraattia.

Lisäksi kyseessä on kallein kreatiini HCL tuote mitä markkinoilla löytyy, joten jos välttämättä haluat kokeilla niin pikku vinkkinä vain!

Itselläni ainakin toimii, taitaapi olla jenkeissä yksi eniten myydyistä kreatiineista.

Tilasin vitacostista 100€:lla 4 purkkia (48 annoksen purkkeja) kuutisen viikkoa sitten (onnea oli kun ei jäänyt tulliin).

Bodybuilding.com myy myös tuota aika huokeaan hintaan vrt. mitä Suomessa maksaa.

Itselläni ainakin toimii, taitaapi olla jenkeissä yksi eniten myydyistä kreatiineista.

Tilasin vitacostista 100€:lla 4 purkkia (48 annoksen purkkeja) kuutisen viikkoa sitten (onnea oli kun ei jäänyt tulliin).

Bodybuilding.com myy myös tuota aika huokeaan hintaan vrt. mitä Suomessa maksaa.

Huomaako tossa oikeesti jotain eroa perus kreatiiniin, et on sen arvosta maksaa yli 5 kertaa isompaa hintaa?

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että onko muut pakkotoistajat törmänneet kreatiinin ikävään sivuvaikutukseen nimeltä kaksoisleuka? Nainen ei tykkää, kun näytän kuulemma lihavalta :D

Eiköhän tuo kaksoisleuka ole iha muusta suuhun menneestä tavarasta tullut. Kreatiini sitoo nestettä lihassoluihin , ei leuan alle lyllymään.

Mä olen nyt tullut siihen lopputulokseen, että taidan lopettaa kreatiinin ihan kokonaan ja lopullisesti. Olen tehnyt itselläni omakohtaista tutkimusta. Käyttänyt monta kuukautta joista viimeisin oli puoli vuotta, lopettanut pariksi kuukaudeksi ja aloittanut taas ja seurannut mitä tapahtuu. Tarpeeksi monta kertaa kun tuota tekee ja panee merkille asioita, niin asia on aika selvä. Ensinnäkin olen jo vuosia sitten sanonut, että kreatiini ei anna mulle mitään. En saa siitä niitä hyötyjä mitä moni muu sanoo saavansa. Se ei siis toimi mulla. Se on nyt tullut todistettua lopullisesti. Sama juttu se on edelleen kuin aikoinaankin. Toiseksi se aiheuttaa mulle sydämen lisälyöntejä ja sen olenkin näillä veivauksilla halunnut selvittää. Ja kyllä se on kreatiini. Sohvallakin kun makoili iltasella niin ihan jatkuvasti muljahteli rinnassa. Ei vaarallista, mutta ei järin mukavaakaan. Nyt olen ollut taas vähän toista kuukautta ilman ja lisälyönnit hävisi parissa viikossa kreatiinin lopettamisen jälkeen. Tämän olen huomannut aiemmillakin kerroilla, mutta tämä viimeinen kokeilu oli vielä varmistus kaikelle mitä olen luullut tuntevani. Ei enää mulle sitä.

Heh, muutamal prosentil ihmisistä krea ei toimi, mutta aika villiä heittää, et krea aiheuttais rytmäreitä. Kuulostaa lähinnä siltä, että oot vetäny jotain krea-laturia, missä on ollu mukana kofeiinia (tai muuta stimulanttia), sillä niihin tuo oire suoraan viittaa. Ei krea voi mitenkään aiheuttaa mtn sydänhäiriöitä, ellet sit oo ollu ankaras nestevajaukses, jolloin krean käyttö saattaa aiheuttaa kramppeja lihaksiin ja ehkä sitten jopa sydämeen. Tai sitten oot aina krean käytön aikana saanu niin paljo extraenergiaa, että oot vetäny ittes ylikuntoon every time :P

Mitä luulette onko käyttämäni kreatiini huonolaatuista ? Aikaisemmin oli hyvin sekoittuvaa eikä jäänyt sheikkerin seinämiin, tuon loputtua aloin käyttämään massilta ilmaiseksi saamaa kreatiinia ja puolet jää sheikkerin seinämiin kiinni ja saa 2-3 kertaa kaataa vettä lisää, että ne tulee sieltä pois.. Varmaan pitää laittaa tilaukseen tuota samaa mitä aikaisemmin käytin.

Jaa a, minä vedä kreatiinin aamulla lusikalla suoraan suuhun ja vettä perään :D

Kun nyt ekaa pussia ikinä kulutan, niin joku krea-kokeneempi vois sanoo, koska se pitää vetää?

Itse otan normaalisti palautusjuomassa ( hiilihydraatti mukamas parantaa imeytymistä ? ), mutta lepopäivinä otan aamulla herätessä ja tästä noin 30 min kuluttua vetelen aamupalaa. Eikö jää jauhot suuhun tolla tapaa ? PS. Vaihdoin merkkiä laadukkaampaan ja on paljon paremman oloista jauhoa.

Itse otan normaalisti palautusjuomassa ( hiilihydraatti mukamas parantaa imeytymistä ? ), mutta lepopäivinä otan aamulla herätessä ja tästä noin 30 min kuluttua vetelen aamupalaa. Eikö jää jauhot suuhun tolla tapaa ? PS. Vaihdoin merkkiä laadukkaampaan ja on paljon paremman oloista jauhoa.
Juu, tuohon tulokseen tulin. Että itse myös salipäivänä palkkariin ja lepopäivänä sitten aamulla. Ei jää jauhot pitkin poskia, hyvin menee alas. Lusikalla suuhun ja perään vettä, purskutus ja nielaisu. Se kun ei edes maistu miltään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom