Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

Mitä eikä ole? Vai joinko mittani vahingossa palkkarin mukana?

Luultavasti joo! :hyper: :puntti:

Ei sielä kyllä ole.

Kyllä on, juurikin tuos-- Hmm, mulla on semmonen pikkunen 5cc mitta... En sit tiä, jos oonki saanu sen jostain aiemmast pussist? :O Mut oon käyttäny jo monta vuotta juurikin tota Star Nutritioninin kreaa. Sitä ennen mulla oli 1 purkki Massin kreaa joskus vuonna miekka ja peruna. Ja mittaa enoo kyl ite ostanu, vaan on tullu purkin/pussin mukana... nooh.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole ite hirveesti kreoja käyttäny ja nytte ostin Creakongin purkin. aikasemmin käytin starnutritionin Creatine Monohydratia ja siinä oli ohjeissa lataus kaudet yms. tässä kongissa ei ollu mitään puhetta lataus kausista tai tauoista?

Onko siis tää kongi nopeemmin imeytyvä/varastoituva ettei tarvitse tankkausta. Oon nyt käyttäny iha normaalisti ohjeiden mukaan puoltuntia enne reeniä 4g

Joo nyt on eka krea kuuri menossa. Heti viikon jälkeen huomasin että kasvot leveni ja olemus turposi, myös mieliala on noussut. Painoa tuli kuukaudessa n. 20kg ja maveykkönen kasvoi 70kg:llä, penkissä 70-107.5kg nousi tulokset. VITSIT VITSEINÄ.
Krean ylläpitojakson loppu meneillään enkä huomannut mitään eroa voimatasoissa tai kestävyydessä, painoakaan ei ole tullut.

Sama kuin Tanelilla, tuli tilattua KreaKongia purkki. Heti kun saapuu niin tarkoitus aloittaa käyttö, onko kellään tietoa käytetäänkö kuin normi kreaa? Eli se viikon latausjakso? Onko kellään tullut pahasti turvotusta, ihottumaa tai finnejä jne.?

Kahden viikon loppusotaputki niin en viitsinyt rinkkaan alkaa tunkemaan kreatiinia mihinkään väliin.

Mitään sivuoireita, mitä täältäkin on välillä lueskellut (finnit, turvotus tms) ei mulle koskaan tullut. Alussa janotti ja kusetti yhtä aikaa jäätävän paljon kun vedin vanhan koulukunnan mukaan tankkausviikon 20g/vrk.

Creakongissa on 3 eri kreaa: Kreatiinimonohydraatti, Kreatiini-Magnesiumkelaatti ja Tri-Kreatiinisitraatti. Eli miten tällästä yhdistelmää kanttaa käyttää? Reeni päivinä ennen reeniä vai useampina päivinä?

Onko tuo ohje kreatiini purkissa pätevä? 5 päivän latausjakso, 20 grammaa päivässä(aamulla, ennen treeniä, treenin jälkeen ja viimeisellä päivän aterialla). Sitten 5-10 grammaa päivässä ylläpitojakso 5-6 viikon ajan ja sitten 2-4 viikon tauko. Ja näin ympäri vuoden?

Otetaanko kreatiini aina treenin jälkeen? Vai onko parempi ottaa treenin aikana?

5 g=kukkura teelusikallinen. Miten iso teelusikka. Itsellä löytyy aika monen kokoisia tee/kahvi lusikoita.

Kiitti etukäteen.

Onko tuo ohje kreatiini purkissa pätevä? 5 päivää, 20 grammaa päivässä. Sitten 5-10 grammaa päivässä5-6 viikon ylläpito ja sitten 2-4 viikon tauko. Ja näin ympäri vuoden?

Otetaanko kreatiini aina treenin jälkeen? Vai onko parempi ottaa treenin aikana?

Ohjeet on ihan pätevät, mitä nyt tota taukoa ei oo ihan pakko pitää. Treenin jälkeen se on kätevintä ottaa, ja tankkausvaiheessa sen lisäks jonkun ruoan kanssa.

Mittaa se 5 grammaa puntarilla ja kato että millanen lusikallinen sitä tulee. Ei nää lisäravinteet ole mitään aivokirurgiaa, kunhan otat suunnilleen sen viis :dance:

Ei sillä ole väliä että mihin päivänaikaan otat sitä kreaa. Kunhan otat säännöllisesti niin homma toimii. Nopeiden hiilareiden yhteydessähän tota suositellaan otettavaks, niin se kreatiini löytää parhaiten tiensä sitten sinne lihakseen. Itse olen ottanut palkkarissa, tai aamupalalla tuoremehuun sekoitettuna.

Tankkausta en ole harrastanut, tavaraa kuluu enemmän ja loppujenlopuks kehon kreatiinitasot on samalla tasolla, tankkasit tai et. Myös toi taukojen pitäminen on turhaa, en jaksa moiseen ryhtyä :D

Creatine Loading & Cycling??? (Is It Necessary) - YouTube

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom