Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun täällä annetaan näitä ohjeita pitäisi myös pystyä linkkaamaan joku artikkeli tai pari ettei ihan omia pistetä.
Kahden viikon tauolla yleensä on jo huomannut tehojen laskuja, eikä 2-5g riitä mihinkään satakiloisella äijällä, tuskin riittää edes viisikymmentä kiloiselle.
KILOGRAMS: Body mass * 0.3 = grams of creatine monohydrate to ingest
Kato Archeyn sana on laki niin ei sen tarvii mitään todistella......Nyt kyllä ensimmäinen ja viimeinen lause kusee todella pahasti toistensa syliin... Saisko tohon Body mass * 0,3 juttuun jonkun järkevän selityksen vai meniköhän mulla nyt joku läppä ohi, oon vähän ehkä kassalla koska just vasta heräsin.
Mikseihän mulla kreatiini toimi ollenkaan? Ohjeiden mukaan tankkasin viikon 5x5g päivä ja join paljon vettä jonka jälkeen käyttöä jatkettu n.10g päivä eikä tunnu mitään vaikutusta, paino ei ole noussut eikä treeneissä mitään eroa entiseen :wtf:
Mulla on tota samaa tavaraa. Parta ei kasva, mut panettaa kokoajan. Näin on tosin ollu ennenkin, eli kusetusta koko homma! :Dkatso liitettä 105552
Lauantaina se alkoi. Heti jotenki tosi testonen olo. Parrankasvu kiihtyny päivän aikana silminnähden ja panettaa kokoajan! Tämä on kunnon roinaa
Nestetasapaino on silloin OK, kun kusi on valkosta eikä keltasta.
Lääkäriin.
kuinka kauan ylinääräisen kreatiinin poistuminen kehosta vie? syönyt taas muutaman kuukauden ja mulla naama turpoaa tästä aina todella ärsyttävällä tavalla. eli kun sen lopettaa niin pyöriikö se pöhö kropassa vielä parinkin viikon jälkeen? olen siis dietillä eli ruoka ei turvota