Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä parempaa/huonompaa tossa Mutantin CreaKongissa on normaaliin Star Nutritionin monohydraattiin? Ajattelin nyt tilailla tota, kun tarjouksessa on. Jos siis toimii kyseinen tuote edes. :D

Kun täällä annetaan näitä ohjeita pitäisi myös pystyä linkkaamaan joku artikkeli tai pari ettei ihan omia pistetä.
Kahden viikon tauolla yleensä on jo huomannut tehojen laskuja, eikä 2-5g riitä mihinkään satakiloisella äijällä, tuskin riittää edes viisikymmentä kiloiselle.

KILOGRAMS: Body mass * 0.3 = grams of creatine monohydrate to ingest

Nyt kyllä ensimmäinen ja viimeinen lause kusee todella pahasti toistensa syliin... Saisko tohon Body mass * 0,3 juttuun jonkun järkevän selityksen vai meniköhän mulla nyt joku läppä ohi, oon vähän ehkä kassalla koska just vasta heräsin.

Mikseihän mulla kreatiini toimi ollenkaan? Ohjeiden mukaan tankkasin viikon 5x5g päivä ja join paljon vettä jonka jälkeen käyttöä jatkettu n.10g päivä eikä tunnu mitään vaikutusta, paino ei ole noussut eikä treeneissä mitään eroa entiseen :wtf:

Mikseihän mulla kreatiini toimi ollenkaan? Ohjeiden mukaan tankkasin viikon 5x5g päivä ja join paljon vettä jonka jälkeen käyttöä jatkettu n.10g päivä eikä tunnu mitään vaikutusta, paino ei ole noussut eikä treeneissä mitään eroa entiseen :wtf:

Kaikilla kreatiini ei vaan toimi yhtä hyvin tai välttämättä ollenkaan. Sille ei oikeen voi mitään. Mutta jos kreatiini ei toimi, tarkoittanee se sitä, että sulla on ne kreatiinin hyödyt jo luonnostaan ilman lisäravinnekreatiinia. Voit toki kokeilla jotain eri merkkistä kreatiinia (monohydraattia). Ei mitään hajua miksi ihmeessä se menisi niin, mutta jotkut vaan sanoo että joku kreatiini toimii heillä ja joku ei, vaikka molemmat ovatkin 100% kreatiinimonohydraattia.

1375885_453700391415610_2025172812_n.jpg

Lauantaina se alkoi. Heti jotenki tosi testonen olo. Parrankasvu kiihtyny päivän aikana silminnähden ja panettaa kokoajan! Tämä on kunnon roinaa

Onko kenellekkään tullut kuumetta cretiinistä? Väittäisin että tuosta ylläolevasta tavarasta on tullut mulle monesti kuume, kun olen aloittanut tavaran käytön.
En ole ikinä varsinaisesti seurannut tilannetta, mutta aina jälkiketään miettii niin olen aina alottanut krea kuurin kun kuume on tullut.

Vois huomenna alottaa pitkästä aikaa kuurin ja katsoa tuleeko kuume. :)

Edit. Kun tuossa joku joi ämpärin vettä päivässä krea kuurin aikana, niin tässä tulee nyt pro tip :o

Nestetasapaino on silloin OK, kun kusi on valkosta eikä keltasta.

Jotenkin tuntuu, että krean "haittavaikutuksista" tehdään turhan iso juttu. Varsinkin, jos käyttää ohjeiden mukaan.
Tankkasi, tai ei niin toimihaan se kaikilla. Luulen, että osa odottaa siltä vaan yksinkertaisesti liian paljon...

Onko jengi käyttäny tota creakongia? Itellä on tossa varastossa yks purkki ja aion aloittaa käytön, kun nykyinen star nutritionin monohydraatti loppuu.
Eli siis kellään kokemuksia tosta kreatiiniyhdistelmästä?

kuinka kauan ylinääräisen kreatiinin poistuminen kehosta vie? syönyt taas muutaman kuukauden ja mulla naama turpoaa tästä aina todella ärsyttävällä tavalla. eli kun sen lopettaa niin pyöriikö se pöhö kropassa vielä parinkin viikon jälkeen? olen siis dietillä eli ruoka ei turvota

kuinka kauan ylinääräisen kreatiinin poistuminen kehosta vie? syönyt taas muutaman kuukauden ja mulla naama turpoaa tästä aina todella ärsyttävällä tavalla. eli kun sen lopettaa niin pyöriikö se pöhö kropassa vielä parinkin viikon jälkeen? olen siis dietillä eli ruoka ei turvota

Kokonaisuudessaan siinä menee pari kuukautta, mutta totta kai heti lopettamisen jälkeen kreatiinitasot alkavat laskea. Turvotuksen katoamisesta en tiiä.

Käytin kreaa kuusi viikkoa, jonka aloitin 5 päivän latausjaksolla. Nyt on tullut sitten taukoa jo semmoiset 6-7 viikkoa sairastelun takia, niin kannattaako minun aloittaa kreatiinin käyttö uudella latausjaksolla, vaiko 5 grammaa treenin jälkeen tahdilla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom