Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei, eli joillekin on kreatiini aiheuttanut finnejä. Teille joille on, niin millon alkoi finnejä pukata krean käytön aloittamisen jälkeen? Olen aina kärsinyt jonkin asteisesta aknesta, nuorempana syönyt useammankin lääkekuurin, mutta nyt viime vuodet on pysynyt kurissa ihan ilman mitään sen suurempia lääkkeitä. Nyt sitten on alkanut taas vähän pahenemaan. Mietin että mikähän näistä mahtaisi olla syynä: Aloitin krean noin 2kk sitten, ensimmäisen kuukauden aikana en huomannut mitään muutoksia ihossani. Tällä hetkellä on kuitenkin aika todella stressaantunut kun luen pääsykokeisiin täysipäiväisesti, jotka on tossa parin viikon päästä. Kolmas mahdollinen syypää on se, että olen syönyt huomattavasti enemmän kaikkea, en nyt mitään roskaruokaa, mutta safkaa normaalia aika paljon enemmään, mukana rasvaa ja pähkinöitä jne jne. En vain haluaisi tuota kreata jättää pois kun ihan hyvin tuntuu kuitenkin potkivan treeneissä.
En ole itse käyttänyt kreatiinia muutamaan vuoteen, se vain jotenkin jäi. Tossa viimeksi lisäravinnekaupassa myyjä ainakin hehkutti Creatine HCI:ta sisältävää tuotetta, että sen ei pitäisi kerätä nestettä.
Mutta se nesteen kerääntyminenhän on siinä juuri se hyöty number one...?
Ainakaan Fastin kreatiini ei vaikuttanut millään tavalla.
Olin tossa salilla ja pyysin yhtä junnua varmistamaan, kun ei muita ollut salilla. No siinä sitten hetki juteltiin ja kaveri kysy, että voisiko hänen ikäinen (16v) käyttää kreatiinia? En siihen sitten oikein osannut vastata ja mutisin vaan että, joo, kai, en tiedä... Mutta voiko? Onko kreatiinissa jonkunlaista ikärajaa?
Nyt pari päivää kreatiinista lueskeltuani on jäänyt yksi vastaus saamatta. Mikä kreatiini on parasta hinta/laatu suhteeltaan?
Monohydraatti