Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
elikkä jos nyt alotan 20g päivässä viiden päivän ajan niin eikö sitä 20g voi vetää kerralla eli pitää jakaa moneen annokseen?
Haittaako jos ei pidä ollenkaan latausjaksoa? Eli ottaa vaan normaalisti salin jälkeen palkkariin sen ~5g, minkä olen aina ottanutkin.
Ainakin mitä tuota fastin kreatiiniä olen käyttänyt niin se maistuu pirun pahalta, mutta toimii kylläkin ja tuo tuloksia:thumbs:
On ollut siinä seassa proteiinit, ilman niitä sitä ei joisi petokaan:lol2:
Kumpi kreatiini on parempi Fastin kreatiini vai wrangen Crea-Power -kreatiinipuriste nappulat tai wrangen Crea-Power -kreatiinijauhe 100%?
Ainakin mitä tuota fastin kreatiiniä olen käyttänyt niin se maistuu pirun pahalta, mutta toimii kylläkin ja tuo tuloksia:thumbs:
sekoita aine vaikka mansikkamehuun, niin teen minä (eli veteen sekotettava mansikkamehu). hyvält maistuu ja toimii. itseki painoin 72kg ku otin ekan kreatiinitankkauksen. 20g/pvä on ihan sopivaostin nyt tollasen 300g fastin krea(100%) pakkauksen ja ajattelin alkaa vetämään sitä niinku paketissa lukee eli 5 päivän latausjakso 20g/päivä jne...
mihin tuota ainetta olisi paras sekoittaa? suoraan veteen? ja painan noin 70kg että onko tuo 20g/p liian paljon?
niin ja tosiaan vedän krean yhteydessä myös hera80 + malto6 juomaa (salin päätteeksi)
ja vinkit ovat aina tervetulleita(semi alottelija kun olen) 1,5v salia takana .
Nyt olen ollut kaksi vuotta ilman kreatiinia, koska siitä ei todellakaan ollut mainittavaa hyötyä mulle.
Täh :jahas: , toihan on melkein maustamattoman makuista ja menee sellaisenaan sekoitettuna vesilasiin alas.
Kumpi kreatiini on parempi Fastin kreatiini vai wrangen Crea-Power -kreatiinipuriste nappulat tai wrangen Crea-Power -kreatiinijauhe 100% vai American kreatine?