Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

Korjataan nyt senverran että fasti on myös monohydraattia, pointti kuitenkin sama eli onko eri firmojen tuotteissa eroja???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs porukka sanoo eri valmistajien kreasta? Itsellä loppu toi fastin 900g ja siirtyminen kreatiinimonohydraattiin edessä. Mitä sanotte onko eri valmistajien tuotteissa eroja? Mitä suosittelette? Tai Kane, Nutri Plus Sport, Finmax, Skip kreatin 100%???

Taitaa olla henkimailman juttuja,mutta jotenkin tuntuu että itelle toimi parhaiten x-treamen krea.Tulokset nousi ja pääkipu ei vaivannut,kuten yleensä kreakuurin aikaan.Sehän mainostaa olevansa markkinoiden puhtain kreatiini.

Eipä sillä,nyt on menossa kuuri finnmaxin tuotetta...:nolo:

Vääntäkääs nyt tyhmälle vielä rautalangasta. Kokeilin taas pitkästä aikaa kreatiinia ja hyvin on tehonnut kolmen viikon aikana. Nyt kun lopetan sen käytön niin paino ilmeisesti putoaa kuten myös nostettavat painot.

Eli kysymys on: Mitä hyötyä kreatiinista loppupeleissä on jos painot nousevat paremmin vain kreatiinikuurin aikana ja ehkä pari viikkoa sen jälkeen kunnes neste on poistunut kehosta?

Älkääkä vastatko kysymyksellä mitä hyötyä mistään on loppupeleissä. Haluan vain tietää onko normikuntoilijalla (kuten minä) mitään järkeä käyttää kreatiinia jos haluaa "pysyvästi" kehittyä?

Vääntäkääs nyt tyhmälle vielä rautalangasta. Kokeilin taas pitkästä aikaa kreatiinia ja hyvin on tehonnut kolmen viikon aikana. Nyt kun lopetan sen käytön niin paino ilmeisesti putoaa kuten myös nostettavat painot.

Eli kysymys on: Mitä hyötyä kreatiinista loppupeleissä on jos painot nousevat paremmin vain kreatiinikuurin aikana ja ehkä pari viikkoa sen jälkeen kunnes neste on poistunut kehosta?

Älkääkä vastatko kysymyksellä mitä hyötyä mistään on loppupeleissä. Haluan vain tietää onko normikuntoilijalla (kuten minä) mitään järkeä käyttää kreatiinia jos haluaa "pysyvästi" kehittyä?
Itte funtsinut samaa,mitä hyötyä jos saa toiston taikka pari enemmän,saman saa tiputtamalla muutaman kilon treenipainosta,no ehkä psyykkinen puoli nousee kun huomaa kehittyneensä edes vähän.:D .Syy miksi itse syön kreatiinia on valmistajien ja alan lehtien vakuuttelu kreatiinin kasvattavan lihasmassaa,tiedä sitten onko perää,mut kaikki mahdollinen apu tarvii koittaa saada.

Mites onko tuossa perää, kun muutama henkilö on sanonut, että rupeaa kylkimakkarat kasvamaan kreatiinin ansiosta? Vai pitääkö sitten vaan vetää juoksulenkkiä kahta kauheammin? Itse olen nostellut noin 5 vuotta, enkä ole käyttänyt lisäravinteita kuin noin viikon verran. Melko tyhmä kysymys... vaikka eihän tyhmiä kysymyksiä olekaan. On vain tyhmiä kysyjiä.

Lueskelin tuossa, että kreatiini saattaa aiheuttaa finnejä. Olen tuossa vetänyt 10 g kreatiinia palkkarin seassa 3 krt/vko ilman sen ihmeempiä "kuuritteluja". Nyt on alkanut otsaan puskemaan ihania tulipunaisia finnejä. Pitäisikö tästä ongelmasta päästä eroon, kun elimistö on tavaraan tottunut, vai onko tämä jatkuvaa? Auttaisiko "kuuri", jatkanko näin vai heivaanko tavaran pois? Muutenkin aina hieman huonosta ihosta kärsineenä en kauheasti noita paiseita arvosta.

Mä oon ainakin kärsiny aina finneistä, kun käytän kreatiinia ja ne tosiaan on yleensä semmosia joihin ei tule mätää vaan on aivan helveetillisen kipeitä pitkään.

Nyt on viikon kuuri takana ja hieman jopa yllättyin. Parin päivän jälkee kävely yms tuntu tosi kevyeltä. Lisäksi puntilla huomas että sarjoissa menee n. 10% enempi kuin ennen. Koko ajan on jano ja paskalla saa käydä koko ajan. Finnit on kyllä pysyny poissa, vaikka muuten niitä o iha riittämiin...

ostin juuri palautusjuomaa mikä sisältää 5g/annos kreatiinia ja nyt rupes huolestuttamaan toi finnien tuleminen. mulla on jo muutenki suht paha akne ja popsin lääkkeitä siihen joten ei oo varaa ottaa yhtään näppyä lisää. onko kellään aknea potevalla tullu lisäongelmia? oon käyny vasta 5kk salilla eli alottelija olen.

ostin juuri palautusjuomaa mikä sisältää 5g/annos kreatiinia ja nyt rupes huolestuttamaan toi finnien tuleminen. mulla on jo muutenki suht paha akne ja popsin lääkkeitä siihen joten ei oo varaa ottaa yhtään näppyä lisää. onko kellään aknea potevalla tullu lisäongelmia? oon käyny vasta 5kk salilla eli alottelija olen.
eli en ole vielä aloittanut juoman käyttöä, kyselen tietoja etukäteen.

Aika yksilöllistä, kenelle tulee niitä finnejä kreasta ja kelle ei. Itelle tuli pari finniä kun alotin ottamaan kreaa..Niitten jälkeen ei ole siitä enään yhtään tullutkaan vaikka välillä ottanut isompiakin annoksia.

Eli kannattaa tottakai ottaa juoma, mutta jos naama alkaa kukkimaan todella pahasti niin voit ilman kreaakin olla. Ei se välttämättä mikään oikotie onneen ole..:)

Kyseessä ilmeisesti Muscle+. Itellä on kans tota enkä mä oo huomannu että olis tullu normaalia enempää finnejä. Kuten yllä sanotaankin jo niin yksilöllistähän se on tuleeko vaiko ei.

juu finnien takia en greatiiniatule enään popsimaan. 2 kertaa kokeillu lisä greatiinia, niin kummallakin kerralla viikon kuluessa ilmestyneet kirotut finnit, ja molemmilla kerroilla naaman palautuminen entiselleen kesti monta kuukautta. jää greatiini purkki kaappiin muhimaan, jos vaikka tontut söis.

MORO!

Elikkä tuossa alotin taas perinteisen tankkauksen (päivässä 4x5g kreatiinia, viikon ajan) ja ehdin tankkailla 2 päivää kunnes sairastuin kuumeeseen, niin kysymys kuuluukin, että voiko tankkauksen lopettaa kesken kun menee ihan hukkaan kun ei päääse salillekkaan käymään. Ja jos lopettaa kesken niin pitääkö jatkaa normaalia käyttöä krean kans, eli sitä ylläpitoa vai voiko lopettaa seinään ja alottaa ens viikon alusta uudelleen jos oon terve mies?

KIITOKSIA VASTAUKSISTA ETUKÄTEEN!

No. Kreastahan vois olla apua kuumeessa jos kykenet juomaan paljon. Koska kuumeessa kehosta katoaa nesteitä ja kreatiini taas varastoi nesteitä kehoon jos vaan juo tarpeeks :)

Mut voithan lopettaa sen ja alottaa uudestaan kun paranet. ja voi lopettaa kuin seinään ja alottaa uusiks..

No. Kreastahan vois olla apua kuumeessa jos kykenet juomaan paljon. Koska kuumeessa kehosta katoaa nesteitä ja kreatiini taas varastoi nesteitä kehoon jos vaan juo tarpeeks :)

Mut voithan lopettaa sen ja alottaa uudestaan kun paranet. ja voi lopettaa kuin seinään ja alottaa uusiks..

Kiitokset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom