- Ikä
- 34
Korjataan nyt senverran että fasti on myös monohydraattia, pointti kuitenkin sama eli onko eri firmojen tuotteissa eroja???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs porukka sanoo eri valmistajien kreasta? Itsellä loppu toi fastin 900g ja siirtyminen kreatiinimonohydraattiin edessä. Mitä sanotte onko eri valmistajien tuotteissa eroja? Mitä suosittelette? Tai Kane, Nutri Plus Sport, Finmax, Skip kreatin 100%???
Itte funtsinut samaa,mitä hyötyä jos saa toiston taikka pari enemmän,saman saa tiputtamalla muutaman kilon treenipainosta,no ehkä psyykkinen puoli nousee kun huomaa kehittyneensä edes vähän.:D .Syy miksi itse syön kreatiinia on valmistajien ja alan lehtien vakuuttelu kreatiinin kasvattavan lihasmassaa,tiedä sitten onko perää,mut kaikki mahdollinen apu tarvii koittaa saada.Vääntäkääs nyt tyhmälle vielä rautalangasta. Kokeilin taas pitkästä aikaa kreatiinia ja hyvin on tehonnut kolmen viikon aikana. Nyt kun lopetan sen käytön niin paino ilmeisesti putoaa kuten myös nostettavat painot.
Eli kysymys on: Mitä hyötyä kreatiinista loppupeleissä on jos painot nousevat paremmin vain kreatiinikuurin aikana ja ehkä pari viikkoa sen jälkeen kunnes neste on poistunut kehosta?
Älkääkä vastatko kysymyksellä mitä hyötyä mistään on loppupeleissä. Haluan vain tietää onko normikuntoilijalla (kuten minä) mitään järkeä käyttää kreatiinia jos haluaa "pysyvästi" kehittyä?
Samanlaisia nämäkin, kuivia mutta saatanan kipeitä. Sä siis vaan kärsit?
eli en ole vielä aloittanut juoman käyttöä, kyselen tietoja etukäteen.ostin juuri palautusjuomaa mikä sisältää 5g/annos kreatiinia ja nyt rupes huolestuttamaan toi finnien tuleminen. mulla on jo muutenki suht paha akne ja popsin lääkkeitä siihen joten ei oo varaa ottaa yhtään näppyä lisää. onko kellään aknea potevalla tullu lisäongelmia? oon käyny vasta 5kk salilla eli alottelija olen.
ostin juuri palautusjuomaa mikä sisältää 5g/annos kreatiinia ja nyt rupes huolestuttamaan toi finnien tuleminen. mulla on jo muutenki suht paha akne ja popsin lääkkeitä siihen joten ei oo varaa ottaa yhtään näppyä lisää. onko kellään aknea potevalla tullu lisäongelmia? oon käyny vasta 5kk salilla eli alottelija olen.
eli voiko tota kreatiinia ruveta ottaa vaan esim. 10g päiväs eikä pitäs mitää taukoja siin välis?
No. Kreastahan vois olla apua kuumeessa jos kykenet juomaan paljon. Koska kuumeessa kehosta katoaa nesteitä ja kreatiini taas varastoi nesteitä kehoon jos vaan juo tarpeeks
Mut voithan lopettaa sen ja alottaa uudestaan kun paranet. ja voi lopettaa kuin seinään ja alottaa uusiks..