Tarkoitus hommata penkki kerrostaloon missä voisi tehdä lähinnä penkkipunnerrusta ja pystypunnerrusta käsipainoilla. Olisiko esim tämä hyvä: Säädettävä vinopenkki - Gorillasports.fi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitus hommata penkki kerrostaloon missä voisi tehdä lähinnä penkkipunnerrusta ja pystypunnerrusta käsipainoilla. Olisiko esim tämä hyvä: Säädettävä vinopenkki - Gorillasports.fi
Jälkimmäisessä olis dippikahvat samassa, mutta vähän mietityttää onko tuo yhdysputki huono vai hyvä asia (onko tiellä kun painoja ottaa pois tai laittaa takaisin ettei vahingossa kompuroi siihen )?
Pitää laittaa tilaukseen.
Kumpi näistä olis parempi lähinnä kyykkyn ja pystäriin:
Kyykkytelineet - Gorillasports.fi
Sport-Trade Finland / Bodycraft Nordic Oy / Vapaapainolaitteet / Kyykkyteline SR 315
Jälkimmäisessä olis dippikahvat samassa, mutta vähän mietityttää onko tuo yhdysputki huono vai hyvä asia (onko tiellä kun painoja ottaa pois tai laittaa takaisin ettei vahingossa kompuroi siihen )?
Täällä alkaa kanssa näillä näppäimillä kotisalin kasaaminen. Tällä hetkellä oma ja vaimon treeniohjelma koostuu oikeastaan täysin levytangolla tehtävistä liikkeistä eli panostetaan siihen puoleen nyt alkuun kunnolla. Myöhemmin voi sitten hommata käsipainot ja ehkä jonkun taljan. Tilaa on penkille, yhdelle häkille ja nostolavalle. Huonekorkeus ei anna myöten tehdä pystypunnerusta tms. seisaaltaan eli pitää hommata säätyvä penkki räkkiin sijoitettavaksi.
Alustava suuniltema hankinnoista on seuraava:
2 kpl kunnollisia tankoja, ei mitään max 200kg kamaa vaan suoraan ihan kunnollinen leokon tms. voimanostotanko niin ei tarvitse niitä miettiä enään ikinä.
-noin 200kg kumitettuja levypainoja sopivan kokoisina
-noin 200kg itse sorvattuja teräslevyjä ettei lopu malmi kesken
-itsetehty penkki, jonka mitat on tarkoitus kopioda salin hyväksi todetusta penkistä
-itsetehty häkki, jonka mitoitus tulee olemaan sellainen että voi kolistella 300 kiloa pinnoilta jos siltä tuntuu
-säätyvä penkki pystypunnerusta, vinopenaa ja ties mitä varten
Rahaa tulee menemään varmaan se reilu pari tonnia mutta koska tarkoitus on treenata noilla kamoilla pitkään niin turha ostaa mitään halpaa paskaa jota sitten myöhemmin päivitellään.
Noiden lisäksi pitää varmaan latoa parketin lattian päälle vähän jotain lautaa vahvikkeeksi ja kumi päälle? Minkälaisia ratkaisuja muilla on tuohon lattian suojaksi, lattiana on tällä hetkellä parketti jolta ei viitsi ruveta ihan suoraan ottamaan mavea :D
Ei tule erillistä laskua. Menet pankkiisi ja valitset ulkomaanmaksun. Syötät maksunsaajan, iban-tilinumeron ja bic-koodin. Itse olen vielä laittanut varmuudeksi viestikohtaan tilauksen numeron. Ei ainakaan Danske bank veloita mitään ylimääräisiä maksuja tuosta ulkomaanmaksusta, ei varmaan muutkaan.Osaisko joku jeesiä megafitness tilauksen kans:
Tein tilauksen ja sähköpostiin tuli vahvistus, muttei mitään varsinaista laskua. Siinä kyllä luki maksun saaja, tilinumero ja BIC-koodi, muttei mitään viitettä tms.
Tuleeko tuolta joku erillinen lasku vielä vai
Ei tule erillistä laskua. Menet pankkiisi ja valitset ulkomaanmaksun. Syötät maksunsaajan, iban-tilinumeron ja bic-koodin. Itse olen vielä laittanut varmuudeksi viestikohtaan tilauksen numeron. Ei ainakaan Danske bank veloita mitään ylimääräisiä maksuja tuosta ulkomaanmaksusta, ei varmaan muutkaan.
Sitten vain odottelet emaileja tyyliin: "Zahlung wurde erhalten" sekä "Bestellung wurde versendet". Noissa menee yleensä 2-5 päivää ja n. viikkoa myöhemmin paketti ovella.
Tuonnehan voit alkaa jo myymään jäsenyyksiä kuukausimaksua vastaan ;) Tilaa ruhtinaallisesti ja laitteitakin vähän joka lähtöön. Ei kun sisustamaan ja viilailemaan oman maun näköiseksi !Kotisali vol.2: Kotisali vol.2 - YouTube
Siinä vähä päivitystä omasta autotalli gymistä.. Nyt alkaa oleen kaikki tarpeellinen, että riittää ku lisäilee vehkeitä sitä mukaa ku on rahaa ja halpoja kaupan!
Mielipiteitä?
Tuonnehan voit alkaa jo myymään jäsenyyksiä kuukausimaksua vastaan ;) Tilaa ruhtinaallisesti ja laitteitakin vähän joka lähtöön. Ei kun sisustamaan ja viilailemaan oman maun näköiseksi !
Kotisali vol.2: Kotisali vol.2 - YouTube
Siinä vähä päivitystä omasta autotalli gymistä.. Nyt alkaa oleen kaikki tarpeellinen, että riittää ku lisäilee vehkeitä sitä mukaa ku on rahaa ja halpoja kaupan!
Mielipiteitä?
Siinä on kyllä kaverilla laitteen kohillaan, tollanen olisi poikaa.
Paljon olet euroja sijoittanut laitteisiin?
Kiitos!
Varmaan joku reilu 4t € on menny. Veljen kans puokkiin ollaan osteltu. Ei mun mielestä jää paha hinta miestä kohti! Ristitalja ja tietysti käsipainosarja olisi seuraava haave.. meinaa olla hintavia. :(