Kotisali

Mulla on Cybexin isohkot hanttelit joissa on yleiseltä tuntuva 21,5cm halkaisija, Ivankolla voisi olla sama mutten löytänyt speksejä. Cybexit ovat "säädettävät" jos jaksaa repiä norsun peräreiän kokoisen kuusiokoloruuvin joka kerta auki, mulla suurin kässäri on vain 45kg mutta sen tanko on liian lyhyt että painoja voisi lisätä Kroc-soutua ajatellen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm kertokaapa mistä sais halvimmalla 140kg 50mm tangolla olevan painosarjan?, saa olla enemmänki painoja vaikka 180kg mutta aattelin ite ostaa sitten enemmän erikseen painoja, tangon ois hyvä kestää ainaki 300kg.

Voimatorni 2 - Gorillasports.fi

Tuollainen tuli tilattua. Vielä ei ole tullut perille mutta odotukset ovat korkealla. Tulee kyllä todella tarpeeseen, koska leukoja saan tehtyä vain 2 kpl ja dippejä yhden. En sitten tiedä minkälaisia tuloksia 102-kiloisella saliharrastajalla noista "pitäisi" olla. Salikerroillakin (2x viikko) leuanvedot ja dipit jäävät jostain syystä vähiin.

Käsipainosetit minulla on taas ollut noin 10 vuotta. Niissä on sellainen tilanne, että vaikka laitan kaikki levyt toiseen tankoon, niin silti pystyn hauiksella nostamaan sen 12 kertaa per käsi. Alle 20-kilon setti oli kuitenkin kyseessä. Eli uusien levypainojen hankkiminen tankoon on myös houkutellut.

Mitään varsinaista kotisalia minun on turha perustaa, koska asun 36 neliön yksiössä ja eihän sitä koskaan tiedä, jos jossain vaiheessa joutuu muuttamaan esim. pienempään asuntoon. Jos olisi omistusasuntona esim. kaksio jossa olisi tilaa riittävästi niin olisi kyllä ihan kivaa hankkia hyödylliseksi katsomiani treenitarvikkeita/laitteita.

Mitäs mieltä tälläisista ? Ajaisko asiansa ? Linkeissä Kyykkyhäkki ja säädettävä vinopenkki.
Kotoa löytyy, penkki, tanko, levypainoja, ja käsipainoja.

Kyykkyhäkki | Kyykkyräkki | Kyykkyteline | GorillaSports

Vahvasti kiinnostaisi kyseinen kyykkyhäkki myös hinnaltaan. Liekö tuo ilmoitettu leveys (103cm?) turhan kapea vain. Penkissä taitaa kädet kolissa varmistusrautoihin jo.

Onko muita tuollaisia hyviä halpis-häkkejä kellään tiedossa? Bonusta, jos vielä sattuu olemaan sen verran "edustava", että kehtaa olohuoneen nurkkaan lyödä.

Aika hepposen näkönen häkki. Jos se max on 250, niin parillasadalla kilolla taitaa jo heilua aika vitusti. Plus ei minkäänlaisia ns. koukkuja tangolle, vaan tuollaiset tapit. kestääkö nuo tapit sitä 250 kiloa.

Tuskin toi häkki nyt tukevimmasta päästä on, mutta eiköhän auta perusjannun treeniin. Ja noi tapit itsessään kestää ihan varmasti pitkälle yli 250kg, eri asia on kuinka paljon yli sen toi kiinalainen putki kestää. Ite oon ollu ihan tyytyväinen noihin halpiskauppojen vehkeisiin, noilla hinnoilla ei voi odottaakkaan ykköslaatua. Ja voihan noihin ite aina hitsailla pientä vinotukee ym tukevoittaan.

Mitään varsinaista kotisalia minun on turha perustaa, koska asun 36 neliön yksiössä ja eihän sitä koskaan tiedä, jos jossain vaiheessa joutuu muuttamaan esim. pienempään asuntoon. Jos olisi omistusasuntona esim. kaksio jossa olisi tilaa riittävästi niin olisi kyllä ihan kivaa hankkia hyödylliseksi katsomiani treenitarvikkeita/laitteita.

Itse olen juuri valitsemassa power räkkiä 25m^2 asuntoon.

Mä ulkoistin auton tallista pihalle ja duunaan 25m2 tallista salin. Löytyy jo power-rack (omavalmiste, ruma ja helvetin tukeva), Body Solid vino-/tasapenkki, Wrangen levytanko, hauistanko + 160kg painoja, muutamat kiinteät käsipainot (15 ja 25kg) ja Wrangen leuanveto/dippi/vatsahässäkkä. Lisäksi löytyy v. 87 saamani Wrangen vinyylipainosarja, 60kg.
Toi Wrangen leuanveto/dippiteline (149€) on ihan lelu, mutta ajaa asiansa tällaiselle 75 kg äijälle.

Noilla pääsee alkuun. Kunhan nyt ehtisi ensin pinnoittaa lattian uusiksi ja laittaa seinät/katon kuntoon.

Ketjun perusteella päädyn tilaamaan megafitnessistä ATXn tangon (ATX Bulls Bearing Bar tai Original ATX® RAM BAR) suoraan, ettei tarvi katua jälkikäteen, mutta mitenkäs on saman laitoksen levypainojen laita? Ovat pyöreitä ja painavia siinä missä muutkin? Kumitettuna ja mustana nuo täytyy saada, että siinä mielessä osuu nappiin ainakin vaikka postikulut vähän nousevatkin.

Ja se *tun power racki... kun ei tiedä minkä ja mistä, sikaa joutuu säkissä ostamaan. Suositelkaa nyt omianne ne kenellä on :whip:

Mulla on ollu tämä kesästä asti: Power Rack - MegaTec Serie - Megafitness-Shop ja on kyllä helevetin hyvä! Oikeasti oisin halunnut tämän: Heavy Duty - Power Rack II mit Klimmzugstange und Dips-Barren - Megafitness-Shop mutta sitä ei silloin ollut varastossa eivätkä osanneet edes sanoa milloin olisivat sitä saaneet. Muuta eroa ei taida olla kuin nuo vetokumeja varten olevat tapit, mutta tuossa mun räkissäkin on paikat niille, että voi ostaa/tehdä sopivat tapit paikoilleen jos joskus kokee niille tarvetta.

Mulla on ollu tämä kesästä asti: Power Rack - MegaTec Serie - Megafitness-Shop ja on kyllä helevetin hyvä! Oikeasti oisin halunnut tämän: Heavy Duty - Power Rack II mit Klimmzugstange und Dips-Barren - Megafitness-Shop mutta sitä ei silloin ollut varastossa eivätkä osanneet edes sanoa milloin olisivat sitä saaneet. Muuta eroa ei taida olla kuin nuo vetokumeja varten olevat tapit, mutta tuossa mun räkissäkin on paikat niille, että voi ostaa/tehdä sopivat tapit paikoilleen jos joskus kokee niille tarvetta.

Mulla on toi Megafitnessin Heavy Duty II ja se on hyvä. En millään isoilla raudoilla treenaa, mutta ei epäilytä etteikö räkki kestäisi sen mitä itse saan liikkeelle :). Putket on 75mm terästä ja olisko seinämä 2mm? Reikien halkaisija 27mm eli n. tuuma. Kiinastahan tämä on ja sen toki huomaa viimeistelyssä ja muutoinkin vähän sinne päin mitoissa, mutta silti oikein pätevä kampe. Pienellä tuunaamisella todella hyvä:

1. Noiden suojarautojen tappien pinta on karhea ja niitä asennellessa lähtevä raapimis meteli on aivan järkyttävä. Nuo putket toimivat vielä kaikukoppana :). Kieritinkin tolppien yläosaan narua lisäämään putken massaa ja näin sain melun vähän pienemmäksi

2. Koukkuihin lautoin palat halkaistua paksua silikoniputkea vaimentamaan tangon kolinaa.

3. Reikien numerointi tai muu merkitseminen puuttuu eli se on tehtävä itse. Muutoin ei varmistusrautoja saa asennettua nopeasti.

4. Deluxe pehmoilija (eli minä) kierittää leuanvetotankohässäkkään vielä polkupyörän tankoteippiä niin ei pikku kätösiin satu :).

Tällänen power rack ja penkki tuli tehtyy koulus näyttötyönä. Halvaks tuli kun ei tarvi maksaa ku materiaalit :D Tangon ja painot ku viel löytäs jostain edullisesti..

No hitto, tuota MegaTecin omaa katselin kun sitä vielä varastossa oli, mutta pelkäsin että olisi ollut hutera ilman noita "kulmarautoja" mitä esimerkiksi tuossa Heavy Dutyn omassa on. Nyt tietysti myydään ei-oota molemmista.

Seppohan on hyvän näkösen räkin saanu aikaan. Maalia pintaan, joutsenleima kylkeen ja myyntiin :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom