Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lol. Julkisilla kuntosaleilla kaikki ovatkin huippukunnossa! Ja toki juoksumatolla, soutulaitteella ja vatsalihaksilla pääsee jo pitkälle! :D
Teetkö niillä hyvillä käsipainoilla lähinna hauviskäätöä? Täysiä? :D
Juu, eikä vahingossakaan pääse kehittymään mitään motorisia kykyjä , että voisi tehdä jotain funktionaalisiakin liikkeitä. Ja juoksumatto ja soutulaite on kyllä hienoja laitteita, joissa oppii tekeen oikein! Mieti jos alkais juokseen eka ulkona vaikka pururadalla tai soutelis järvellä! Mitähän siitäkin tulis kun ei laitteet pakottais tekeen oikein... :D
Onko jollakulla käytössä harjoittelu.netin myymä kyykkyhäkki? Se on nimittäin halpa, varsinkin jos ostaa pakettina tangon ja lätkäsetin kanssa.
Kaikella ystävyydellä veepee08, kannattaa opiskella näistä vastusharjoitteluasioista vielä lisää, ennen kuin rupeaa vääntämään laitteet vs. vapaat painot aiheesta. Siitä on tälläkin palstalla puhuttu muutamassakin ketjussa ummet ja lammet jo vuosia sitten, joten hakua kehiin.
anteeksi vaan mutta ei julkisilla kuntosaleilla ole kaikki huippukunnossa. sinun mielipide kuulostaa aika idioottimaiselta anteeksi vain. miksi kuntolaitteita edes tehdään jos niillä ei voisi saada itseään HUIPPUKUNTOON?! luuletko tietäväsi muka niin paljon niistä että voisit sanoa jotain? voin kuule sanoa että olet pahasti väärässä. eihän kuntolaitteita tehdä jos niillä ei pystyttäisi kehittämään itseään.
ethän sinä voi vapailla painoilla vääntää niin paljon lihasta kerralla kun voit esim soutulaitteella. itse olen joskus paljon soutulaitteella treenaillut. vetänyt semmoista 2000 pari kertaa päiväs kovalla vastuksella ja voin sanoa että kyllä treenaa paremmin kun vapailla painoilla.
Odota vaan kun tajuat että vapailla painoilla yhdistettynä muutamaan laitteeseen kehittyy huomattavasti paremmin kuin pelkillä hilavitkuttimilla... Laitteilla kun on vielä se paha puoli että tarvis reenata kaikki lihat erikseen kun taas vapailla painoilla tulee paljon epäsuoraa rasitusta ja tukilihasto vahvenee myös! :kippis1:
mutta aivan typerää väittää etteikö kuntolaitteila voisi saada huippukuntoa itselleen. eihän siinä ole mitään järkeä ja vapaat painot nyt vaan kehittää yhtä lihasta kerrallaan kun taas laitteilla saa monta lihasta kerrallaan! pitäähän tuo nyt käsittää.
Nyt kannattaa ihan hetki vetää henkeä ja tutustua asioihin kunnolla, ennenkuin käyt enempää kovin suurina totuuksina noita mielipiteitäsi julistamaan. Olet nimittäin nyt hiukan hukassa mielipiteinesi eivätkä ne muutu sen oikeammiksi, vaikka kuinka väittäisit vastaan....sinun mielipide kuulostaa aika idioottimaiselta anteeksi vain...
mutta aivan typerää väittää etteikö kuntolaitteila voisi saada huippukuntoa itselleen. eihän siinä ole mitään järkeä ja vapaat painot nyt vaan kehittää yhtä lihasta kerrallaan kun taas laitteilla saa monta lihasta kerrallaan! pitäähän tuo nyt käsittää.
ethän sinä voi vapailla painoilla vääntää niin paljon lihasta kerralla kun voit esim soutulaitteella. itse olen joskus paljon soutulaitteella treenaillut. vetänyt semmoista 2000 pari kertaa päiväs kovalla vastuksella ja voin sanoa että kyllä treenaa paremmin kun vapailla painoilla.
Oma kotisali olisi kiva toteuttaa.. Mutta ei ole tilaa ja ei ole rahaa :(
ite tässä oon heittäny sohvan ja yhen tuolinki pois että sais tilaa. :D rahaa ei ole kyllä nyt itselläkään mutta eiköhän se tässä ala paranee ja eihän sitä tarvi kalliita ostaa vaikka painot kyllä maksaa aika mukavasti :(
no miksi oot ne sohvat ja muut nyt jo heittäny helvettiin jos ei vielä ole edes rahaa ostaa punttikamoja? =D clever.