Kotisali

Itselläni pieni sali myös kotona jossa penkki, ylä/alatalja, Smith, tankoja ja käsipainoja. Penkin telineissä dippikahvat. Katossa koukku säkille ja sitten kuntopyörä ja crosstraineri..ne kyllä sijoitettu tietokone huoneeseen salin pienuudesta johtuen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni kanssa löytyy vähäisen salin tynkää kotosalta. Penkki (YORK 9201 löytyy googlettamalla), vinyylipaino sarja levyt: 4x15kg, 6x10kg, 2x8kg, 2x5kg, 4x4kg, 4x2kg, tangot: 219cm pitkä tanko 25mm päillä (10kg) + lukot (1kpl/0,5kg), 153cm pitkä tanko 25mm päillä (6kg), ketlerin kulmatanko 30mm päillä 8kg & käsipainosarjoja pari kpl. Power-Rack tulossa lähiaikoina, kunhan saan rahat kasaan :).

Millaisen power-rackin ostat? Taidan itse tehdä ku aineet saan kasaan noin 100€.
Ajattelin, että http://www.vuoripex.fi/bcf430.html vois olla ok. 450€ on kyllä ihan katto mulle mitä laitan rahallisesti tuohon kiinni kuluineen. Eipähän tarvii ostaa heti uutta, kun kerralla ostaa kunnollisen. :)

Sori ku nostan mut haluaisin kysyä että mistä sais hyvän tangon + painot sopivaan hintaan? Sais olla painoja yhteensä 50-100 kg.

Kiitos!

Penkki, kyykkyteline, tanko + rautaa 160kg, säädettävät 30kg käsipainot.

Nämä kaikki 16 neliön solukämpässä, jossa myös nukun ja asun ;) Ainut haittapuoli on ettei voi lähteä käppäilemään ympäriinsä sarjojen välissä, ellei halua kävellä metrin ympyrää :D

leuanvetotanko unohtu.

juu itsellä kanssa kotona oma sali jossa kaikki mitä tarvitaan. niistä saan kiittää isukkia ku on nuorempana väsänny. siellä reenaan käsäisin, koska ei mitään kummempaa lämmitystä ole.

itse tykkään käydä ennemmin paikallisella salilla. Näkee kaveria ja jotenki sitä vaan jaksaa paremmin siel.:jahas: mielestäni kotona on vaan niin tylsä reenata:zzzz:

oma kotisali ois kyl helmi. Sais tehdä omassa rauhassa treenit ja sais soittaa juuri sitä musiikkia mitä haluaa. Kunnon vanha omakotitalon kellari petoniseinillä ois kunnon hc-luola. Sit joku 1-2 kaveria jotka treenais yhtä asenteella ja tavoitteellisesti niin mikäpä ois sen parempaa. Ehkä sit joskus tulevaisuudessa, jos rakentaa oman talon.

itekki tänään kehittelin järkevän penkkaus systeemin himaan, ku mulla on normaalisti penkki ollu, mutta muuton yhteydessä yks sen elintärkeä osa hukkui jonnekki ja tänään piti päästä penkkaamaan jollakin tapaa vaikka henki menis, ja ei sitte jaksanu salillekkaa vaivautua niin kehitin olkkariini sellaisen viritelmän että pistin tankoon painoja ja pistin 2 nojatuolia vastakkain niistä istumistyynyt helvettiin ja rungon päälle tanko painoineen ja siitä sitte aloin tekeen hieman vajaata penkkiä onnellisena, ja aijai ku saiki vääntää failureen asti ihan rauhassa koska ne tuolit oli siinä vastas jos liian alas meinaa mennä, niin ja ku painot loppui kesken niin kiinnitin tankoon vielä 4 2kgn nilkkapainoa.

siinä hc'tä saatana!!:rock:

EDIT: tällähetkellä harkitsen josko selkänojille vois laskea painot niin sais tollasen kätevän kyykkytelineen vielä loppuillan rientoihin.

Itelä on kotisalilla kaikki totisen rhp:n vermeet; eli penkki ja 120kg edestä painoja, jotaikin käsipainoja (5-15kg). ja sit leuanvetotankoo, jonkunnäköne vatsalihasvehje. Kyllähän noilla jotai tekee jos ei kunnon salille jostain syystä pääse :o

Säädettävä(kestävä) vinopenkki. Hyvin pystyy tekemään tuossa penkin, 50mm levytanko ja säädettävät käsipainot ja tietysti kumimattoa. Itse nyt en kaipaa kuin kunnon ylätaljaa niin kotisali olisi siinä. Tarkoitus olisi että pystyisi tekemään jalkatreenejä lukuunottamatta muut himassa (jalkatreeneissä itsellä oltava kaveri mukana kun meinaa pojalta välillä kantti loppua kesken)

Mulla on kotona kaikki mitä ite tarviin elikkäs: Sääd.penkki, kuntokeskus, kyykkytelineet, skottipenkki, selkä/vatsa penkki + käsipainot ja 250kg irtopainoja... Kyllä niillä lähtee:)

Hinta ja sana "kokoontaitettava" kertoo jo jotain :) Eiköhän toi silti ole monilla peruskuntoilijalle ihan riittävä, mutta jos voimaa on enempi niin ei varmasti tee mitään.

Terve! Mahtaako kenelläkään olla kokemuksia/sanottavaa tästä? Eli onko kestävä ja niin poispäin? Linkin takana siis netanttilasta kokoontaitettava penkki.

Mulla on aikalailla tommonen, kärkkäiseltä ostettu, saman hintainen.
Siinä on juurikin samat vermeet, hyvin on kestänyt, ollut mulla nyt reilun vuoden.. voi toki olla jotain pientä eroo tohon linkissä olevaan penkkii, mutta luulisin kestävän. Yksi haitta puoli ainakin omassa penkissä on, ku aloittaa penkkiä tekemään niin telineen väli missä tanko on on liian kapea, ei tahdo saada tarpeeksi leveää otetta. Mutta muuten on ollut hyvä, pystyn itse tekemään oman reenin kokonaan tolla,käsipainoilla,ja leuanveto tangolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom