Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tuolla kellarissa itseasiassa saunatilat löytyy ;) Poreallasta ei ole, pitäiskö laittaa kylppärirempan yhteydessä?
Eikä tuollanen alivuokralaisratkasukaan mikään mahdoton olis, kun muijakin otti ja läksi muutama kuukausi sitten eikä oo uuttakaan löytynyt.
Tällä hetkellä löytyisi kotoa tanko, 140kg painoja ja joku halpa merkitön penkki. Ajattelin aloittaa stronglifts ohjelman ja mietin tässä, että olisikohan järkevintä hankkia sitä varten jotkut erilliset kyykkytelineet ja käyttää tuotaa vanhaa penkkiä. Vai olisikohan järkevämpää ostaa esim. tämä: Weider PRO 490DC painonnostopenkki [WEEVBE29711] - 349.00? : Suomen Polkupyorätukku!, Kaikkea urheiluun ja vapaa-aikaan! Tuollahan saisi myös tehtyä kyykyt ja penkkikin olisi varmasti nykyistä parempi? Entäs mikä noista power rackeista tekee niin ylivoimaisia? Kaikki tuntuvat kehuvan niitä täällä.
Kyllä tuolla kellarissa itseasiassa saunatilat löytyy ;) Poreallasta ei ole, pitäiskö laittaa kylppärirempan yhteydessä?
Eikä tuollanen alivuokralaisratkasukaan mikään mahdoton olis, kun muijakin otti ja läksi muutama kuukausi sitten eikä oo uuttakaan löytynyt.
LEVYTANKO tässä kans hankintalistalla. Mutta nyt en osaa päättää ottaako 30 mm vai 50 mm? Kumpaa siis yleensä käytetään, Wikipedian mukaan levytanko: "Halkaisijaltaan se on noin 2,5 senttimetriä." :D ja Painonnostosta sanotaan: "Miesten levytangon pituus on 220 senttimetriä ja halkaisija 28 millimetriä". Haluaisin siis samalla tangolla tehdä penkkiä, mavea, kyykkyä. Kumpaa halkaisijaa sitten kisoissa käytetään?
Paljonko on maastavetotangon veto-osan eli sen 28mm paskun osuuden pituus?
(ilmeisesti noin 120cm mut tietääkö joku varmaksi) Ei ole salia lähellä mistä pääsis mittaamaan.
Olen duunaamassa itelle mavetankoa 32mm rautatangosta ja täytyis tietää mihin kohtaan laittaa stopparit.
Veto-otteena sumo-ote. Eli jalat täytis saada melkosen leveelle.
Tanko kyllä on, mut ei viitti yhtä kierrättää niin meinasin tehdä mavelle oman tangon jossa pitää peruspainoja kiinni kaiken aikaa.
minä olen itse rakentanut oman salini puuliiteriin/aittaan penkkiä voin tehdä tässä 029db7f0d158ee45a0ef4708272197ee.png ja kyykkyä tässä 9968de9b6baffb8ff26812ceda6109b4.png
maastaveto ja muut liikkeet hoituvat lattialta käsin. dippiä olen tehnyt kottikärryillä :D
About täsmällee samat mitä mun autotalli salisminä olen itse rakentanut oman salini puuliiteriin/aittaan penkkiä voin tehdä tässä 029db7f0d158ee45a0ef4708272197ee.png ja kyykkyä tässä 9968de9b6baffb8ff26812ceda6109b4.png
maastaveto ja muut liikkeet hoituvat lattialta käsin. dippiä olen tehnyt kottikärryillä :D
minä olen itse rakentanut oman salini puuliiteriin/aittaan penkkiä voin tehdä tässä 029db7f0d158ee45a0ef4708272197ee.png ja kyykkyä tässä 9968de9b6baffb8ff26812ceda6109b4.png