Onko jollakin kokemuksia Body-Solid yla-/alataljasta Body-Solid Ylä-/alatalja - Kuntoilu - Wrange web-shop kaikkea kuntoiluun ? Toimiiko, vai mahtuuko tossa edes kunnolla tekemään, jos käyttää normaaleja 45cm levyjä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harrastaako kukaa muu tääl sellasia jeesusteippinippusidenaru-patentteja kotisalillaan? :D Itse todennut esim et ojentajille saa ihan kelpo taljan ku ei kuitenkaa nii pal tarvii painoo käyttää, et jotai tujua narua sit toisen pään sitoo kassiin ja heittää sinne painoi ja se leuanvetotangon päältä vaa kulkee kätöseen ja siit tekee ojentajaa taljas. Ja mukavasti viel liukuu ja kestää ku valelee sen köydenpätkän siit keskikohdast vanhal moottoriöljyl :D Ja sit ku kuluu ni voi ottaa vaa uuden narunpätkän :D Toimii imo ku mikäki. Sit toine mitä käytän ni on sellanen puusta kasattu teline mihin voi laittaa tangon päälle ja sit lastaa siihen tankoo ~90kiloo romuu ni saa kätevästi jalat jumitettuu sen alle ja voi tehdä reidenkoukistuksia kehonpainol, tietty lähinnä negatiivisia ja avustettui ku ei ihan riitä viel voimat liikutella kroppaa pelkästää takareiskoil sillee. :D
Onko jollakin kokemuksia Body-Solid yla-/alataljasta Body-Solid Ylä-/alatalja - Kuntoilu - Wrange web-shop kaikkea kuntoiluun ? Toimiiko, vai mahtuuko tossa edes kunnolla tekemään, jos käyttää normaaleja 45cm levyjä?
Tere!
Iteltä löytyy kotoota 2x eri penkkiä, toinen hieman kapeampi ja toinen reilusti leveämpi. Lisäksi löytyy myös vinopenkki, ja luonnollisesti kaikkiin kolmeen omat tangot. Painoja löytyy varmaan 250kg edestä. Käsipainoja löytyy 4x , painoja niillekkin reilusti. Nyt kysymys kuuluukin, mitäs kaikkea eri liikkeitä noilla pääsen toteuttamaan kun laitteina löytyy siis:
2x penkkiä
1x vinopenkki
3x tankoa
PALJON painoja (minulle ainakin)
Olen nyt lähinnä normi penkissä väännellyt penkkipunnerrusta, jonka jälkeen hauista tangolla/käsipainoilla sekä olkapäitä käsipainoilla. Olisi kiva saada esim. yläselkä jotenkin treeinailtua. Alkaa käymään ykstoikkoiseksi noiden kolmen liikkeen vääntäminen, joten uudistusta kaipaisi!!
Ei ole kokemusta mutta heti ottaa silmään pystyliukutankojen puute joka on korvattu yhdellä neliskulmaisella putkella. Ei hyvä, ei missään tapauksessa. Suosittelen tilaamaan saksan maalta, itellä on härveli joka maksoi varmaan satasen vähemmän ja huomattavasti laadukkaampi kuin kuvan mutta siitä huolimatta saisi olla tukevampi.
Ikävä kyllä ei ole linkkiä laittaa kun ostamisesta on jo aikaa varmaan pari vuotta mutta luultavasti googeli auttaa.
Mikä talja teikällä on? Itellä Body-Track BT530 ja on kyllä aika hyvä laite hintaisekseen. Pystyy suosittelemaan.
Ottaakohan paljon toimituskulua Suomeen T-soudun kiinnike ja vetotanko??
Jep, esim bulgarialaisia on hyvä treenata noilla.^ Pieni, kätevä ja paras = tanko + levypainot, niillä oon ite jalkojani veivannu himassa vuoden päivät ja sen enempää hifistelyn paskoja ei tarvita
ja mikä parasta saat treenattua sillä myös koko riutuneen ruhosi
Alkaa miesluola viimein näyttää suht hyvältä...