Kotisali

Tekee, itellä on 210kg. Aika pientä heittoo joskus punnitsin 145kg ja se oli todellisuudessa jotain 142kg, mutta oon lukenu ettei tanko olis kun 18kg vaikka 20kg pitäis olla eli oiskohan siinä ollu vaan kilon heitto sitten. Yksittäin en oo punninnut edes tankoa. Ja ne levyt on mustia vaikka ne kuvissa näyttää ihan harmailta, jos on vielä samt kuvat.

Voi ny perkele. Mä katselin meidän salin kiekkoja ja ne on ihan tollasia kuvan mukasia harmaita tolla "mersun logolla". Onko ne kuitenki muuten samanlaisia, mutta mustia? Voishan noita ostaa ja maalata harmaaks, tai sitten maalata vanhat kiekot mustaks :D Vois päivitysten jälkeen heittää kuvia tuosta salistamme.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi ny perkele. Mä katselin meidän salin kiekkoja ja ne on ihan tollasia kuvan mukasia harmaita tolla "mersun logolla". Onko ne kuitenki muuten samanlaisia, mutta mustia? Voishan noita ostaa ja maalata harmaaks, tai sitten maalata vanhat kiekot mustaks :D Vois päivitysten jälkeen heittää kuvia tuosta salistamme.

Joo muuten on täysin samanlaiset. Ite en lähtis niitä maalaan, ne on mun mielestä aika siistit mustana ja se maali on tosi hyvää, yhtään ei oo irtoillu tai kulunu.

Ainakin omassa setissä kaikki heitto tulee tangosta, se painaa about 17,5 kg. Kiekot on kyllä alle 100g sisään oikean painoisia mitä oon punninnut.

(Tosin veikkaan että vika on myyjässä kun mainostaa 20kg tangoksi. Ruuvilukoillahan tuo olisi juuri oikean painoinen mutta jousilukoilla mitkä tulee mukana ei...)

Ohops, ehkä niihin on tarkoitettu rimppiset :)

Itellä on 1,25kg kiekot pysyvästi päissä niin on aika lähelle 20 kg.

Mulla painaa kyllä tanko lähellä 20kg, mut 10kgn kiekot on 11,4kg ja 20kgn kiekot 20,4

^ sulla on kyllä todella hieno kotisali :)

Tuolla treenipäiväkirjassasi mavettelit yhdellä videolla, mitä oot laittanut lattian suojaksi ?

Kiitti!:worship:

On tommonen 5mm paksu "ovimatto", joka saa rullalla (120cm leveä), alimpana ja päällä sit jotain 8-10mm kumimattoa, samanlaista mitä ne jäähallien käytävissä käyttää...

Täytyis jotain kehittää itellekkin. Viime talvi mulla oli vanerista ja telttapatjasta rakennetut vaimennukset mutta eivät ole kovin pitkä ikäiset ja oikein mavetteluun tarkoitetut matot on taas niin pirun kalliita.

Käy kysymässä jäähallilta onko niillä vanhoja. Sieltä voi saada halvalla. Jos ne on vaihtanut jossain käytävässä esim.

Kumpi näistä on parempi?

http://www.wrange.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=3592
http://www.bodycraft.fi/content/vinopenkki-f602

Meillä on tuo Selkäinahon räkki salilla ja tarkotus olis myös alkaa alaviistopenkkiä tekeen siinä, että lähinnä siihen tarkoitukseen noista toista mietin. Toi Bodycraft vaikuttaa paljon kompaktimmalta, mutta ratkaisevaa on se, että kummassa tukevampi tehdä alaviistopunnerrus.

Kummastakaan ei ole kokemusta mutta noin muuten Bodysolidin vehkeistä ei ole ollut pahaa sanottavaa. Mutta jos noita vertaa niin kaippa tuo Bodysolidin paino 46 kg vs Bodycraft 34 kg tukevuudessa jollain tavalla näkyy...

jos oikein muistan niin joku pakkislainen mua varoitteli tosta bodysolidin penkistä et siinä on liikaa pehmustetta jne. et huono olkapäille penkates tai jotain vastaavaa. Voin huomenna selailla sen postin täältä kuhan jaksaa.

Onkos kukaan väsänny reverse hyperiä? Lukenu siitä niin paljo hyvää ja oma alaselkä aika paska, niin pakkohan se on salillemme saada. En tiedä sitten tekiskö ihan erillisen laitteen, vai räkkiin asennettavan version. Kokemuksia?

Kaveri teki tommosen joka on nyt siellä salilla missä se treenaa. (hän on metallipajassa töissä...)

37325_406870440487_3189493_n.jpg

36352_408284765487_311157_n.jpg

Ihan helevetin komia tuo revense hyper. Vois ittekki pistää jokupäivä kuvia tästä "kotisalista".

Siis tuo Furun kaverin tekemä.

EI tuon reverse hyperin mittoja olisi mahdollista saada? Tollasenhan tekisi aika nopeaa jos olisi mitat :)

Olisko kellään suositella hyvää puolikiiltävää tai kiiltävää mustaa maalia, jolla maalaisin salivehkeitä? On pari laitetta pienessä modauksessa ja sitten maalaus :)

Onkos kukaan tehnyt itse jalkaprässilaitetta? Vinkkejä otetaa vastaan :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom