Onko sinullekin siis käynyt niin, että eivät vastaa sähköposteihin? Itse laitoin jo paljon ennen joulua ensimmäisen viestin ja kuukausi-pari sitten kyselin, käykö maksaminen myös visa-electronilla, mutta siihenkään ei ole vastausta kuulunut, vaikka maksuvälinetiedustelun pitäisi kovin haastava kysymys olla. Visahan heillä mainitaan maksuvälineissä, mutta kun joissakin putiikeissa maininta visasta kattaa automaattisesti myös electronin ja toisissa taas ei.
Onko muuten mielipidettä tuollaiseen vipuvarsi kyykkyyn? Itse en ole koskaan tuollaisella treenannut, mutta vaikuttaa mielenkiintoiselta. Hintakaan ei tuolla body solidin laitteella olisi mikään älytön, mikäli kestää kunnolla painoa (luvataa yli 800 lbs) heilumatta/kaatumatta. Nuo alaosaan sijoitetut painotelineetkin varmaankin hieman vakauttavat laitetta, mikäli niihin lastaa muutaman ylimääräisen kiekon ennen treeniä.
On käynyt sekä niin etteivät vastaa ollenkaan kysymykseeni sähköpostilla tai sitten vastaus on kestänyt kauan. Ite tilasin tuolta voimatelineen, ylätaljan, kässärikahvat, painotelineen ja dippivyön. Kamat tuli perille kyllä. On vaan käsittämätöntä etteivät vastaile noihin posteihin. Ihan kuin eivät haluisi edes myydä tavaraa.
Vipuvarsi kyykky saattaa olla erittäin hyvä masiina. En ole itse testannut tuollaista, mutta esim jotkut kovat voimanostajatkin käyttävät vastaavanlaisia masiinoita. En osaa sanoa tuosta Body-Solidin laitteen ergonomiasta, että toimiiko.
Jim Wendler Power Squat masiinassa