Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko maksais raudat kunnon kyykkytelineeseen ja mistä niitä vois ostaa? Olis meinaa kaveri joka sano, että vois mulle semmosen tehä jos raudat veisin.
Tuleeko kuinka paljon halvemmaksi tilata power rack tyyliin Saksasta tai muualta ulkomailta, kuin ostaa Suomesta? Osaisiko joku vaikka suositella jotain hyvää saittia, josta tavara tulee varmasti perille saakka?
Nyt ei ole aivan kotisalista kyse, mutta samaa kokoluokkaa olevasta asukastoimikunnan salista.
Salille pitäisi hankkia kaksi painotelinettä levypainoille yhteensä noin 300 eurolla. Olen yrittänyt etsiä yksinkertaista lattiatelinettä, jossa levyt pinotaan pystyasentoon, mutta sellaista ei ole löytynyt mistään ainakaan järkevään hintaan. Mitään joulukuusta ei noin pieniin tiloihin voi hankkia.
Nyt otetaan Pakkislaisten ehdotuksia vastaan! Uudet, käytetyt ja kotitekoisetkin kelpuutetaan, kunhan hinta on kohdallaan ja kaupasta saa kuitin arkistointia varten.
Tuleeko kuinka paljon halvemmaksi tilata power rack tyyliin Saksasta tai muualta ulkomailta, kuin ostaa Suomesta? Osaisiko joku vaikka suositella jotain hyvää saittia, josta tavara tulee varmasti perille saakka?
hantteleita , löytyyköhän jostakin vielä halvemmalla isoja käsipainoja??
Oon kans nyt alkanu miettiä kotisalia, 6x3 metrinen varasto olis tuos talon yhteydes, pitäs vaan katto eristää niin lämpöki pysyis. Jostain netin syövereistä löysin penkkipunnerrustelineen jossa kyykkykin onnistuu ja maksoki vain 289 mutta sitte tanko ja painot onki aivan järkyttävän kalliita kun ei Kärkkäiseltäkään enää saa, eli olisko jotain vinkkiä mistä sais halvalla perustangon ja semmosen 200kg rautaa?