Kotisali

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljonko maksais raudat kunnon kyykkytelineeseen ja mistä niitä vois ostaa? Olis meinaa kaveri joka sano, että vois mulle semmosen tehä jos raudat veisin.

Paljonko maksais raudat kunnon kyykkytelineeseen ja mistä niitä vois ostaa? Olis meinaa kaveri joka sano, että vois mulle semmosen tehä jos raudat veisin.

Havitteletko ihan perus kyykkytelinettä vai power rackia?

Ihan perus kyykkytelinettä, millä vois sillon tällön himassakin kyykkäillä, kun kesällä salille on pikkusen pidempi matka.

Itsellä makso suht. kalliista paikasta 100€ raudat, tuollasen kyykkytelineen väsäsin (voi myös käyttää penkissä itsellä eli sen mukaan tein säädöt):

Link.aspx

Nyt ei ole aivan kotisalista kyse, mutta samaa kokoluokkaa olevasta asukastoimikunnan salista.

Salille pitäisi hankkia kaksi painotelinettä levypainoille yhteensä noin 300 eurolla. Olen yrittänyt etsiä yksinkertaista lattiatelinettä, jossa levyt pinotaan pystyasentoon, mutta sellaista ei ole löytynyt mistään ainakaan järkevään hintaan. Mitään joulukuusta ei noin pieniin tiloihin voi hankkia.

Nyt otetaan Pakkislaisten ehdotuksia vastaan! Uudet, käytetyt ja kotitekoisetkin kelpuutetaan, kunhan hinta on kohdallaan ja kaupasta saa kuitin arkistointia varten.

Tuleeko kuinka paljon halvemmaksi tilata power rack tyyliin Saksasta tai muualta ulkomailta, kuin ostaa Suomesta? Osaisiko joku vaikka suositella jotain hyvää saittia, josta tavara tulee varmasti perille saakka?

Tuleeko kuinka paljon halvemmaksi tilata power rack tyyliin Saksasta tai muualta ulkomailta, kuin ostaa Suomesta? Osaisiko joku vaikka suositella jotain hyvää saittia, josta tavara tulee varmasti perille saakka?

Body Solidin räkki maksaa Saksassa 399 ja Suomessa 679, siinä ainakin on iso ero. Rahti Suomeen vajaan satasen.

Nyt ei ole aivan kotisalista kyse, mutta samaa kokoluokkaa olevasta asukastoimikunnan salista.

Salille pitäisi hankkia kaksi painotelinettä levypainoille yhteensä noin 300 eurolla. Olen yrittänyt etsiä yksinkertaista lattiatelinettä, jossa levyt pinotaan pystyasentoon, mutta sellaista ei ole löytynyt mistään ainakaan järkevään hintaan. Mitään joulukuusta ei noin pieniin tiloihin voi hankkia.

Nyt otetaan Pakkislaisten ehdotuksia vastaan! Uudet, käytetyt ja kotitekoisetkin kelpuutetaan, kunhan hinta on kohdallaan ja kaupasta saa kuitin arkistointia varten.

Kummallekin vastauksena, että Suomi on täynnä pieniä ja isompiakin metallialan yrittäjiä hitsareita ja pajoja, jotka tekee mittatilaustyönä hyviä telineitä, räkkejä sun muita ja maksaa vaan materiaalit ja tuntitaksan mitä tekemiseen menee, niin aivan varmasti tulee halvemmaksi kuin ostaa valmiina yhtään mistään. Oman lähimmän löytänee googlesta tai fonectasta.

Itse väsäsin porukoilla asuessani salia autotalliin. Asun kuitenkin nykyään eri paikkakunnalla heidän kanssaan, joten en pääse tuota salia hyödyntämään. Todellakin roudaan nuo välineet itseleni jos vaan saan joskus riittävän ison asunnon hankittua.

Kotisaliltani löytyi:

*Penkki (päähän sai reidenojennus/-koukistus palikan tai hauislaudan, toisessa päässä oli dippikahvat, sai laitettua myös ylä- ja alavino asentoon tai ihan pystöön)
*Kyykkyhäkki (jossa oli samassa leuanvetotanko)
*Monitoimilaite (jossa ylä- ja alatalja, peckdeck, reidenojennus)
*Selkä/vatsa penkki
*Suora tanko (20kg)
*Kulmatanko
*120kg levypainoja
*Säädettävät kässärit 25kg asti
*Antiikkinen soutulaite
*Stepperi
*Kuntopyörä

Mullapa ois kotisaliheeboille levypainoja 140kg eestä noin. Ja trap-tankokin vielä löytyy jos jollain kiinnostaa. Löytyy osto/myyntiosiosta.

Hajottaa aivan hulluna kun totuus purasee perseelle ja tajuaa että ei mulla oo autotallia, eikä tule vielä pitkään aikaan olemaan, eli ei ole paikkaa missä vedellä tuolla. :/ Mun kotisali on edelleen renkaat katossa ja leuanvetotanko.

Oon kans nyt alkanu miettiä kotisalia, 6x3 metrinen varasto olis tuos talon yhteydes, pitäs vaan katto eristää niin lämpöki pysyis. Jostain netin syövereistä löysin penkkipunnerrustelineen jossa kyykkykin onnistuu ja maksoki vain 289 mutta sitte tanko ja painot onki aivan järkyttävän kalliita kun ei Kärkkäiseltäkään enää saa, eli olisko jotain vinkkiä mistä sais halvalla perustangon ja semmosen 200kg rautaa?

Itellä on kellarissa penkki, siihen liitettävä hauiskääntö jutska ja jalkalihas jutska, tanko, ja kahet käsipainot joihin voi lisätä painoja. Painoja on vaan 90kg mut ostin nämä kaikki pakettina huuto netistä ja makso 150e. Ja vasta alottelen treenaamista ni en paljo ton enempää painoja oo vielä tarvinnu ku penkistä nousee se 75kg ja sillee. Että halvalla saa ku ostaa käytettynä ja jaksaa ettiä netistä vähä aikaa. Ja ihan huippu kunnossa oli, tuskin kuukauttakaa ollu kaveri niitä käyttäny ku ostin ne.

Oon kans nyt alkanu miettiä kotisalia, 6x3 metrinen varasto olis tuos talon yhteydes, pitäs vaan katto eristää niin lämpöki pysyis. Jostain netin syövereistä löysin penkkipunnerrustelineen jossa kyykkykin onnistuu ja maksoki vain 289 mutta sitte tanko ja painot onki aivan järkyttävän kalliita kun ei Kärkkäiseltäkään enää saa, eli olisko jotain vinkkiä mistä sais halvalla perustangon ja semmosen 200kg rautaa?

Itse tuossa jouluna hain myös halpaa tankoa/painosarjaa ja päädyin Suomen Polkupyörätukun pakettiin. 140kg painosarja laakeroidulla tangolla ja lukoilla 250e, tosin hinta on nyt 299 mut aika halpa silti, ota pari tuollaista niin ei heti lopu rauta kesken. Tangossa karhennukset ollu mieleiset ja muutenkin laadukkaan tuntuinen.

Olisko kellään tietoa mistä tukeva tasapenkki?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom