Kotisali

Minkälaista suojaa voimaräkin alle kerrostalossa kannattaisi laittaa? Kolmas kerros ja vaikka en maveta niin oletettavasti kolina lähtee runkoääninä naapureille jos ei jotain laita väliin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos haluat varmasti pysyvän niin suosittelen näitä tai vastaavia http://fi.sormat.com/products/ebf/
Näidenkin kanssa aina välillä on hyvä tarkistaa ettei ole päässyt löystymään.
Pelkän tulpan varassa en lähtisi leikkimään vaikka se silläkin varmasti voi pysyä, mutta en kyllä haluaisi ainakaan itse kokea sitä, että roikut pää alaspäin ja tulppa jostain syystä pettää.
Osaatko sanoa että minkä paksuisisia ankkureita kannattaisi käyttää? Riittäisikö 10mm?

Osaatko sanoa että minkä paksuisisia ankkureita kannattaisi käyttää? Riittäisikö 10mm?

Mulla oli muistaakseni nuo EBF 10 silloin, kun renkaat oli katossa. Tuo pieninkin noista kestää pari sataa kiloa rasitusta. Mitä isompi koko niin sitä isompi se silmukan reikä on ja se oli valintaperuste mulla. Olisi melkein se isoin pitänyt ostaa niin olisi hyvin ne nauhat menneet läpi siitä silmukan aukosta.

Yksi vaihtoehto on myös tuommoinen http://fi.sormat.com/products/es/ ja sitten siihen ruuvaa tuommoisen kiinni http://www.biltema.fi/fi/Rakentamin...t/Galvanoiminen/Nostosilmukka-FZV-2000021246/

Ja tuommoisella kiinnityksellä itselläni oli kiinni siinä yleisimässä kattomateriaalissa mitä kerrostaloista löytyy eli ontelolaattaa.

Mulla on renkaat konehallin katossa 16x200mm silmäruuveilla. Katosta läpi ja siirtää rasituksen 4 kattotuoliin kakkosnelosen välityksellä. Nyrkkeilysäkki ja kiipeilyköysi on vastaavalla tavalla kiinni. Luulisin että kestää 90 kiloisen roikkua noissa.

Penkki tuli värkättyä, tuettu soutu olis tarkoitus seuraavana tehdä.
2016-02-07 17.46.19.jpg 2016-02-14 11.30.39.jpg 2016-02-14 11.30.59.jpg

On tää sun kädenjälki kyll hienoa katteltavaa! Aiva kateeksi käy.

Profeel näytti kotisaliaan myivän, tekis mieli siitä jotain vehkeitä poistaa itelle, mutta etäisyys näyttäisi olevan 6 tuntia/suunta. Eli noin 15 tunnin retki jos ite lähtee hakemaan. Kellään kokemuksia järkevä hintaisista rahdeista tms muista vaihtoehdoista? Viimeksi kun kysyin muistaakseni postin kautta kyykkyhäkille yms. rahtia niin oli hinta yli 300 euroa...

Joo, nyt tuli semmoinen juttu, että muutto olisi edessä ja ei mahdu seuraavaan asuntoon kotisalia. Eihän tuo pitkään kerennyt olemaan (reilu 4kk), mutta onpa ollut mukava treenata rauhassa ja ei ole mennyt matkoihinkaan aikaa.

On tää sun kädenjälki kyll hienoa katteltavaa! Aiva kateeksi käy.

Profeel näytti kotisaliaan myivän, tekis mieli siitä jotain vehkeitä poistaa itelle, mutta etäisyys näyttäisi olevan 6 tuntia/suunta. Eli noin 15 tunnin retki jos ite lähtee hakemaan. Kellään kokemuksia järkevä hintaisista rahdeista tms muista vaihtoehdoista? Viimeksi kun kysyin muistaakseni postin kautta kyykkyhäkille yms. rahtia niin oli hinta yli 300 euroa...

Melkonen Pelle Peloton tämä J Korn, arvostan!

Kiitokset :)

bjanne77: Mikä half rack tuossa alemmassa kuvassa on? Mitä olet tykännyt siitä? Näyttäis nimittäin just sopivalta omalle kotisalille.

Salipääty näyttää nyt tältä.
25941267815_9e499f6879_c.jpg
25941264565_ed44d43838_c.jpg

Sama tila on myös muussa 'kerhotilakäytössä' ja viimeaikojen hankintoja:
- videotykki ja 120" valkokangas (kuvassa rullalla)
- jääkaappipakastin

Kyllä mulla treenaaminen perustuu ihan kotisalin olemassaoloon.
Pieni lapsi kotona ja vaimo vuorotöissä, joten lähes kaikki treenit ajoittuu lapsen nukkumisaikaan.
Tonne voi ottaa itkuhälyttimen mukaan ja mennä koska vaan.

Kellään kokemuksia Omasalin Power Bar-tangosta? Toisena vaihtoehtona olisi Sport Traden BC010, joka ilmeisesti on Kiinasta lähtöisin.

Minkälaista suojaa voimaräkin alle kerrostalossa kannattaisi laittaa? Kolmas kerros ja vaikka en maveta niin oletettavasti kolina lähtee runkoääninä naapureille jos ei jotain laita väliin.
Mulla oli aikoinaan alla rautakaupasta metritavarana ostettua kuramattoa (suunnilleen samanlaista, mitä on monesti bussien lattialla) koko lattian pinta-ala peitettynä ja sitten Ever Roll kumimattoa. Naapureilta kyselemisen perusteella penkkaaminen ja kyykkääminen ei kuulunut mitenkään, siis voimahäkissä harjoittelu. Ainoastaan se kuului, kun vähänkään tiputti painoja lattialle, eli rinnalleveto ja maastanosto lähinnä.

bjanne77: Mikä half rack tuossa alemmassa kuvassa on? Mitä olet tykännyt siitä? Näyttäis nimittäin just sopivalta omalle kotisalille.

Tuo on Roguen S-3 malli, lisäosana vielä noi tukiraudat, tosi tukevan olonen kyykkyteline.
Mulla on myös tanko ja bumpperit roguelta, laatukamaa eikä pahan hintasta, suosittelen. Myös tuki hyvä, rogue europe sijaitsee porissa.

Kyllä pittää nostaa kaikkia hattuja mitä omistan J Komille. Todella siistiä salia rakentelet. Ja melko pienellä pudjetilla vissiin kun itte kaikki teet!? Olispa ittekki yhtä kätevä käsistä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom