Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos vaan. Laitteet itse tehtyjä, poislukien tuo vatsapenkki ja yhdistetty ojennus/koukistuslaite minkä sain paikalliselta urheiluseuralta ilmaiseksi, vaati vaan hieman kunnostusta.J Kom:illa on kyllä puitteet kohdillaan. Onko kaikki laitteet itse väsättyjä? Paljonko tilassa neliöitä ja paljonko huonekorkeus tuolla reunoilla?
Minkälainen materiaali katossa on? Onteloharkkoa vai mitä? Ajattelin samanlaiset laittaa kiinni mutta vähän vielä auki että millaiset ankkurit sitä pitäisi upottaa että uskaltaa roikkua.Mä sain oman kotisalin valmiiks olkkariin toissapäivänä.
Minkälainen materiaali katossa on? Onteloharkkoa vai mitä? Ajattelin samanlaiset laittaa kiinni mutta vähän vielä auki että millaiset ankkurit sitä pitäisi upottaa että uskaltaa roikkua.
Mistä halvimmat bumber platet tai vastaavat? Painoja kyllä löytyy vajaa 200 kg, mutta ovat mallia omavalmiste, ja jostain syystä todella kapeita kiekkoja. Nuo ei oikein maastavedossa yms toimi, joten tarvis tilalle bumber platen tai edes normi leveämmän kiekon.
Saksalaiset kaupat esim. strengthshop ja megafitness-shop taitaa olla aika kärjessä.Mistäs kaupasta saa halvimpia levypainojaa tällä hetkelle?
Mä olen tuolta tilannut: http://gorillasports.fi/?gclid=Cj0K...WEpR5x014aVLuQ6PxyV7rL5UPFLUZ_PQvsaAjt-8P8HAQMistäs kaupasta saa halvimpia levypainojaa tällä hetkelle?
Olisiko kellään kokemusta gofitnessin/megafitnessin Heavy Duty power rack 2:sta
Jess, hyvä kuulla. Eipä tuohon hintaan tietysti täydellistä ainakaan uutena saa.Tankopidikkeet voisi olla hieman paremmat, leuanvetotanko on hitsattu hieman epäsymmetriseksi ja rungossa oli pientä ongelmaa asennuksessa.
Mut ei mitään suurempia ongelmia mitä ei voimalla ja lekalla saisi korjattua. Hintaisekseen ihan ok.
Jess, hyvä kuulla. Eipä tuohon hintaan tietysti täydellistä ainakaan uutena saa.
Mitenkäs se takana alhaalla poikittain oleva palkki, tuleeko pahasti tielle kyykkyä tehdessä? Voisikohan sen jättää pois, vai mahtaako häkistä sitten tulla turhan hutera?
Minkälainen materiaali katossa on? Onteloharkkoa vai mitä? Ajattelin samanlaiset laittaa kiinni mutta vähän vielä auki että millaiset ankkurit sitä pitäisi upottaa että uskaltaa roikkua.