Ketoosidieetti

Loppujen lopuksi nuo kaikki, pois lukien tuo V-12 on todella halpoja tuotteita ja myös toimivia. V-12 taas toimii, mutta ei ole halpaa.
Katselin tuota tuoteselostetta, ja näyttäisi siltä että V-12 on vain sekoitus noita muita aineita joita jo nappailet. Eivätkös nämä "proprietary blend" -tuotteet ole aina hinta-laatusuhteeltaan epäedullisia?

*googlettaa* No okei, on tossa muutakin, esmes asetyylikysteiiniä, jota on myös Mucomyst -yskänlääkkeessä. :)

Katselin tuota tuoteselostetta, ja näyttäisi siltä että V-12 on vain sekoitus noita muita aineita joita jo nappailet. Eivätkös nämä "proprietary blend" -tuotteet ole aina hinta-laatusuhteeltaan epäedullisia?

*googlettaa* No okei, on tossa muutakin, esmes asetyylikysteiiniä, jota on myös Mucomyst -yskänlääkkeessä. :)

Joo totta puhut, siinä on kuitenkin jokin ainesosa mikä potkii sitä paremmin kuin jos ottaa nuo keskeisimmät yhdessä, mutta eri purkeista. "Lisämaustan" yleensä tuota blendiä vielä vähän itse lisäämällä hitusen kreaa ja ba:ia.

Mä en ole ketodietillä, vaan ZONE dietin mukaan soveltaen..Melkein sama kuitenkin. 3päivässä lähteny 3 kiloa, mutta mikä parasta, energiataso noussu aivan jumalattomasti. Ei ole ollut nälkä ollenkaan. Ja siis olen syönyt kuitenkin kunnolla. Olo on mitä mahtavin! Ei tule tämä tyttö enää koskemaan perunaan tai pullamössöleipään.

Mä en ole ketodietillä, vaan ZONE dietin mukaan soveltaen..Melkein sama kuitenkin. 3päivässä lähteny 3 kiloa, mutta mikä parasta, energiataso noussu aivan jumalattomasti. Ei ole ollut nälkä ollenkaan. Ja siis olen syönyt kuitenkin kunnolla. Olo on mitä mahtavin! Ei tule tämä tyttö enää koskemaan perunaan tai pullamössöleipään.

Hienoa kuulla!!!!

:hyvä:

Mites porukalla toimii keto-dieetti jos joutuu tekemään paljon cardiota ja muutakin rasittavaa kuin punttireenejä.Ite reenailen kamppailulajeja ja tää keto-juttu vois olla ihan kokeilemisen arvonen jos sitä kuitenkin jaksaa reenata pari kertaa päivässä myös ilman hiilareit??

Mites porukalla toimii keto-dieetti jos joutuu tekemään paljon cardiota ja muutakin rasittavaa kuin punttireenejä.Ite reenailen kamppailulajeja ja tää keto-juttu vois olla ihan kokeilemisen arvonen jos sitä kuitenkin jaksaa reenata pari kertaa päivässä myös ilman hiilareit??

Ainakin aluksi on erittäin, erittäin vaikeaa. Kamppailulajeissa käytetään kuitenkin glykogeeniä aika paljon. Missään nimessä palautuminen ja kehitys ei ole maksimaalista. Jos olet pudottanut painoa, niin tiedät millainen olo ainakin aluksi tulee :).

Ainakin aluksi on erittäin, erittäin vaikeaa. Kamppailulajeissa käytetään kuitenkin glykogeeniä aika paljon. Missään nimessä palautuminen ja kehitys ei ole maksimaalista. Jos olet pudottanut painoa, niin tiedät millainen olo ainakin aluksi tulee :).
Pystysköhän tätä jotenkin soveltaa,että vaikka kovien paini-ynnämuiden lajireenien aikana litkis jonkun verran maltoa,mutta muuten eläs enemmän sen rasvan voimalla? Kuitenkin porukalla tuntuu tästä tavasta dieetata olevan lähes ainoastaan hyviä kokemuksia ja samoin itsellä,mutta sillon kun viimeksi ketoilin niin olin 15 kiloa fläsämpi ja reenit oli lähinnä peruspunttia.Nykyään enemmän kuntopiiriä ja 90 min mittaisia lajireenejä

Pystysköhän tätä jotenkin soveltaa,että vaikka kovien paini-ynnämuiden lajireenien aikana litkis jonkun verran maltoa,mutta muuten eläs enemmän sen rasvan voimalla? Kuitenkin porukalla tuntuu tästä tavasta dieetata olevan lähes ainoastaan hyviä kokemuksia ja samoin itsellä,mutta sillon kun viimeksi ketoilin niin olin 15 kiloa fläsämpi ja reenit oli lähinnä peruspunttia.Nykyään enemmän kuntopiiriä ja 90 min mittaisia lajireenejä

Lukaseppas tuolta TKD:sta.
http://books.google.com/books?id=JtCZBe-2XVIC&pg=PA124&lpg=PA124&dq=mcdonald+targeted+ketogenic+diet&source=bl&ots=dMMOg3GSHC&sig=XEBJBliP-GeF9AURf83cId-pjBA&hl=fi&ei=5SdCSvaoHNGI_AaM47jZCw&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=4
Pitäis jaksaa lajiakin vääntää. Eli ihan oikeilla jäljillä olet malton nappailun suhteen.

Treenitehot ovat korkeammalla jos ne aloitetaan glykogeenitasojen ollessa täynnä. Samoin palautuminen on nopeampaa. En tiedä toimiiko sinulla, netin välityksellä mahdotonta sanoa. Mutta takuulla palautuminen ja kehitys ei ole maksimaalista. Samoin jos ei vedä muuten hiilaria, niin tuppaa insuliiniherkkyys nousemaan melko korkealle. Ja malto nostaa muutenkin insuliinia melko lujaa, niin voipi tulla kivoja nousuja ja laskuja energiatasoissa treenien aikana. Kyllähän ketolla voi treenata.. Eri asia sitten miten kovaa. Enpä usko, että onnistuu kovilla höyryillä treenaaminen jos lajitreenit ovat kovia.

Mitkä ovat tavoitteesi? Ketoilla, pudottaa painoa, vai kehittyä kamppailulajissasi?

Olin vähän aikaa sitten leikkauksessa eikä salille pääse ainakaan vielä 2 viikkoon.. eli kysymys kuuluu: olisiko tähän väliin hyvä vetää parin viikon ketoilu? on noita kiloja kertynyt jonkin verran ja nyt kun salille ei pääse niin olisiko tässä vaiheessa hyvä kiristellä?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Alkoholista ja ketoosista kysymys :) Eli ensi viikon keskiviikkona olisi tarkoitus juoda alkoholia enemmän kuin pari ravintola-annosta. Silloin ketodieettiä takana reilu viikko. Todella matalilla hiilareilla tarkoitus pysytellä siihen asti. Ja mihinkään koomaan ei haluttaisi vajota :) Joten miten kannattaisi tankata hiilaria ennen tuota keskiviikon illanviettoa? Onko siitä mitään apua, jos keskiviikkoaamuna alkaa syömään hiilareita jonkin verran vai olisiko syytä aloittaa jo tiistaina?

Alkoholista ja ketoosista kysymys :) Eli ensi viikon keskiviikkona olisi tarkoitus juoda alkoholia enemmän kuin pari ravintola-annosta. Silloin ketodieettiä takana reilu viikko. Todella matalilla hiilareilla tarkoitus pysytellä siihen asti. Ja mihinkään koomaan ei haluttaisi vajota :) Joten miten kannattaisi tankata hiilaria ennen tuota keskiviikon illanviettoa? Onko siitä mitään apua, jos keskiviikkoaamuna alkaa syömään hiilareita jonkin verran vai olisiko syytä aloittaa jo tiistaina?
Itse ekaa kertaa ketoosidieetillä ja juhannuksen kahen päivän putken pistelin menemään ilman lisähiilareita light lonkeroita ja tiukkoja nauttien enkä koomaan vaipunut. Darra on sitte toine juttu :dance2:
Ps. Tuli kyllä juotua yli ravintola-annoksien.

Mulle taas ketolla on suoranainen itsemurha vetää raakaa viinaa ja jotain lite-lonkeroita.. Itse jos ryyppään, niin hiilaria vedän nassuun jo edeltävän päivän.

Nyt pitäisi raju loppu ketoilu aloittaa, 93kg -> 85kg tiputin parissa kk:ssa, nyt olin 3vk "normi" dieetillä ja kilo rapisi.. Saas nähdä saanko sen 5kg vielä elokuun alkuun lähteen.

Mitä mieltä olette, sopiiko ketoosi aika aerobiseen ja fyysiseen työhön? Paljon nostelua, mut ei kauhen raskasta (n. 20kg könttejä kokoaja suuntaan jos toiseen..)

- Helvetisti vähätärkkelyksisiä vihanneksia, syö kunnon keko joka aterialla: tomaatti, kurkku, jäävuorisalaatti, kiinankaali, paprika, parsa, mikä nyt vaan maistuu ja mitä löytyy hyvään hintaan
Minkälaisia määriä vihanneksia jengi vetää grammoissa/päivä.

Mulla olis tossa varmaan petrattavaa, kun tulee vain noin 300 g/päivä.

Itse ekaa kertaa ketoosidieetillä ja juhannuksen kahen päivän putken pistelin menemään ilman lisähiilareita light lonkeroita ja tiukkoja nauttien enkä koomaan vaipunut. Darra on sitte toine juttu

Kyllä niissä light-alkoholijuomissakin aina vähän sokeria on. Kyllä minäkin dokaamaan olen ketolla onnistunut (en tosin yhtä paljon kuin normiruokavaliolla), mutta darra on sitten ollut aivan älytön, ja sehän on tullut jo kolmenkin olusen jälkeen :wtf:

Huomasin, että riittää jos vetää vaikka mäkkisafkaa tai jotain vastaavaa alle (enemmän siitä alkoholista on haittaa dieetille) joitakin tunteja ennen juopottelun aloittamista. On huomattavasti parempi olo seuraavana päivänä ja vielä enemmillä juomisilla.

http://books.google.com/books?id=Jt...47jZCw&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=4

Katsokaapa tuota. Summary siellä sivun lopussa. Siinä kehotetaan syömään vähintään 150g proteiinia päivässä, että kroppa pystyy muodostamaan aivoille tarpeeksi glukoosia. Hyvä huomio, selittää ainakin sen miksi itseäni huippaa aika pahasti välillä.

Lisäksi seuraavalla sivulla sanotaan, että ketoosin syntymiseen ei tarvita rasvan syömistä, mutta että aineenvaihdunta hidastuu liiaksi, jos sitä ei syödä. Mielenkiintoista. Siis kannattanee varmistaa ennemmin riittävä proteiinin kuin rasvan saanti.

Minkälaisia määriä vihanneksia jengi vetää grammoissa/päivä.

Mulla olis tossa varmaan petrattavaa, kun tulee vain noin 300 g/päivä.

Puoli kiloa vähintään, usein ylikin.

Mul on nyt pari tomaattia ja joku 300gr parsaa nyt iltapalalla. Niin ja pari kananmunaa ja pikkusen jauhelihaa. Sinappia laitoin parsan päälle, hemmetti kun on hyvää :evil:

Vedättekö tankoparsaa vai tavallista. Mulla on vaikeuksia löytää kunnollista parsaa kaupasta. Kaikki mitä sieltä löytyy on tosi huonolaatuista, homeessa jne.

Pitää vissiin mennä Lidlistä kattomaan.

Vai meinattiinko tässä parsakaalia eikä varsinaista parsaa? Itse olen ainakin tuota parsakaalia vedellyt välillä täyttämään vatsaa ilman kovin kummoisia kalori- tai hiilarimääriä.

Mä syön aika usein Lidlin pakasteparsanippuja. Niitä kun kevyesti höyryttää että ne sulaa niin hyviä ovat. Ja erittäin halpaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom