- Ikä
- 39
Olen nyt pikkuhiljaa ketosta lukiessani ja siihen siirtymässä tiputellut hiilareita pois. Oon aina sekoitellut protskujauhot maitoon, kun veden kanssa ei oo koskaan mitään herkkua ollut. Nyt menin tyhmyyksissäni kokeilemaan jauhojen sekoittamista kulutusmaitoon, ja perkele, sehän oli ihan järjetöntä herkkua! Siis suorastaan rakastuin tuohon makuun, ja nyt tietenkin v**uttaa kun näyttää siltä, että se on jätettävä pois.
Kysymys kuuluukin, onko kukaan löytänyt mitään maidonkaltaista nestettä, jossa ei olisi hiilaria? Laktoosittomassa maitojuomassakin on 2.8g/100g hiilaria, ja itse jauhossa jota vetelen on 6.8g/100g joten paljoa ei edes tuota maitojuomaa viittisi vedellä.
Onko kellään mitään ratkaisua? :(
PS. Aion kokeilla lirauttaa hieman kermaa jauhon + veden sekaan, perskeles jos vaikka toimisi...
Ei maito mitään "kiellettyä" ole. Atkinsit sun muut peruspenteille suunnatut "älä syö tätä" -dieetit voivat maidon kieltää, muttaa pari kolme desiä voi vetää päivässä ihan hyvin ennen treeniä. Kaikki hiilari menee treenissä nopeasti.