Ketoosidieetti

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kiitti tiedosta! Pitää ottaa tommonen kaks viikkonen kokeiluun rajummilla miinuksilla. Jos vaikka hommais viel ne tikut ja tarkkailis meneekö ketoon.

Noin pienillä kaloreilla vapaiden rasvahappojen määrä on varmaan suhteellisen pieni, jolloin ketoneita tuskin erittyy kuseen hirveesti, joten säästä tikkurahas vaikka röökiin.

E. Laihdut jokatapauksessa noilla kaloreilla huomattavasti, joten tikuilla ei ole juurikaan merkitystä. Jos tikut toimisi, kuin verestä mitattuna, voisi niistä olla hyötyä esim jossain syklittelyssä.

Noin pienillä kaloreilla vapaiden rasvahappojen määrä on varmaan suhteellisen pieni, jolloin ketoneita tuskin erittyy kuseen hirveesti, joten säästä tikkurahas vaikka röökiin.

E. Laihdut jokatapauksessa noilla kaloreilla huomattavasti, joten tikuilla ei ole juurikaan merkitystä. Jos tikut toimisi, kuin verestä mitattuna, voisi niistä olla hyötyä esim jossain syklittelyssä.

Okei thänks! Samapa tuo jos vaan lähtee kiloja. Kaipa sitä pelkää vaan, että ne vähäsetki lihat hävii, kun ei aiemmin oo oltu noin isoilla miinuksilla.

Eilen alko keto. Samantien alle 20g hiilarit.. Mitä nyt noista pellava/aurinko/hamppu siemenistä tulee ja purkista rahkaa.. Muuten ei mitään.

Kaloreita 1700 ja proteiinia 200g. Nykymitat 173cm/74kg.. Ajattelin tiputella 10kg, vetää ihan kunnolla kireeks.
Vuoden ajan yrittäny tiputella painoa erilaisilla menetelmillä, hiilareita, kaloreita ja kulutusta vaihdellen, muttei oikein suostu menemään tän tietyn pisteen yli millään.

Viimeeksi kokeilin ketoa 2009 loistavin tuloksin ja nyt luovutan hiilari/airobis-kikkailut ja otan HC-linjan. Läskit vittuun!

Näitäkin asioita varmaan puitu tässä foorumilla jo vaikka kuinka helvetisti mutta kysympä silti

Eli ajattelin aloittaa tässä ketoilemaan koska läskiä on vielä vähän reilumminkin jäljellä ajalta ennen treenikärpäsen puremaa oon treenannu nyt noin puoli vuotta. Pääasiassa ruokavalio ois ketolla 400-600g naudan jauhelihaa, sipulia ja vihanneksia ja välillä vähän kanaa myös naamariin niin mitä muita hyviä hiilarittomia proteiinin lähteitä olis vaikka iltapalaksi tonnikalan lisäksi ja miten heran kanssa kannattaako reeninjälkeisen palautusjuoman lisäksi vetää enempää heraa (vaikkapa aamupalaksi rypsiöljyn kanssa) vai tuleeko jauhelihasta hyvin proteiinin tarve täyteen tarkotuksena ois säästää puolenvuoden aikana vaivalla hankitut vähäisetki lihat tallella.:)

Sitte se toinen puolisko eli puntti. minkälaista treeniä ketolla kannattaa tehdä voiko odottaa väsymystä pitkissä sarjoissa ja suurissa sarjamäärissä. kannataako suosiolla tehdä hidastempoista hermotustreeniä vähäisillä toistoilla ja pitkillä palautuksilla eli pääliikkeet penkki, mave, kyykky niin jos pitää 4-5 min palautukset sarjojen välillä niin montako sarjaa kanattaa tehdä toistomäärien ollessa 2-5 ja apuliikkeistä kans että kannattaako pitää toistot vähäisinä maks. 6 ja kuinka monta sarjaa kannattaa tehdä per apuliike. Vai kannattaako tehdä nopetempoisempaa treeniä suuremmilla toisto- ja sarjamäärillä, rest pausella ja pakkotoistoilla.

En tiiä saako tuosta nyt yhtään mitään selvää ku on niin paljon asiaa mitä kysyä niin oli vähän vaikea yrittää puristaa ne kaikki yhteen järkevästi :confused:

Liialla proteiinin syönnillä voi katkaista ketoosin. Ilmeisesti kun ollaan plussilla. Päteekö sama jos ollaan reilusti miinuksillakin?

No jos jollain perus 2000kcal rajalla meet, niin en usko, että on mahdollista. Itse kiskoin 1400kcal/pvä pelkästä herasta eikä tuosta tuntunut olevan haittaa. Velocity dieetillä siis.

Jos on ketolla plussilla niin minkälaisia eroja näkyy lihaksenkasvatuksessa verrattuna "normaaliin" hiilihydraattipitoiseen sekä plussilla olevaan ruokavalioon? Onko ylipäätään mahdollista kasvattaa lihasta ketolla?
: O

Jos on ketolla plussilla niin minkälaisia eroja näkyy lihaksenkasvatuksessa verrattuna "normaaliin" hiilihydraattipitoiseen sekä plussilla olevaan ruokavalioon? Onko ylipäätään mahdollista kasvattaa lihasta ketolla?

Eiköhän tuo mahdollista ole, mutta ei tosin niin optimaalista.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Eiköhän tuo mahdollista ole, mutta ei tosin niin optimaalista.

Kiitoksia vastauksesta, mutta et oikeasti vastannut kumpaankaan kysymykseeni. "Eiköhän.... joulupukki ole olemassa?" "optimaalista"...? Anteeksi nyt vaan, mutta tuon minäkin olisin osannut sanoa. Kysyin nimenomaan, että kuinka paljon tehottomampaa se suunnilleen on sekä, että onko se mahdollista (En kaipaa arvauksia. Faktat sen sijaan kelpaisivat!) "Eiköhän...." alkuinen vastaus ei muutenkaan herätä ikinä kauheasti luottamusta. Haluaisin tietää, että puhutaanko nyt esim. kasvun pienentymistä 10-30 prosenttiyksiköllä vai ollaanko lähempänä yhdeksääkymmentä? Onko kellään mitään kokemuksia?

Kiitoksia vastauksesta, mutta et oikeasti vastannut kumpaankaan kysymykseeni. "Eiköhän.... joulupukki ole olemassa?" "optimaalista"...? Anteeksi nyt vaan, mutta tuon minäkin olisin osannut sanoa. Kysyin nimenomaan, että kuinka paljon tehottomampaa se suunnilleen on sekä, että onko se mahdollista (En kaipaa arvauksia. Faktat sen sijaan kelpaisivat!) "Eiköhän...." alkuinen vastaus ei muutenkaan herätä ikinä kauheasti luottamusta. Haluaisin tietää, että puhutaanko nyt esim. kasvun pienentymistä 10-30 prosenttiyksiköllä vai ollaanko lähempänä yhdeksääkymmentä? Onko kellään mitään kokemuksia?

Miten kokemusperäsesti voi kertoa prosentteja? Jos ketolla kaveri kasvoi lihas ketolla 100g, mistä tiedetään paljonko se sillä reenikaudella olisi kasvanu hiilareiden kanssa, koska ilmeisesti reeni hiilareiden kanssa olisi luultavasti kovempaa. Hiilarit kuitenkin auttaa palautumaan, edistää ravintoaineiden kulkua yms. Eiköhän ne lihakset kasva alkuun, teit melkein mitä vaan, mutta pidemmän päälle tarvii alkaa vähän neppailemaan. Olen itekkin suht hiilarikammonen, mutta miksi ne pitäisi "bulkilla"kin jättää pois?.

Ketoilu aloitettu torstaina. Lauantaina olo oli aika vetämätön eivätkä edes yksinkertaiset plus- ja miinuslaskut sujuneet, ei sitten millään. Eilen ja tänään on ollut sellainen pirteä olo ja unen tarve tuntuu vähentyneen, yleensä olen herännyt jo seitsemän aikoihin. Hengitys ei ainakaan omasta mielestä haise. Vatsa on ihan vetelällä, johtunee olemattomasta kuidun saannista?

Kai sitä nyt sitten ketoosissa ollaan, ketostixit olis ihan kätevät edes suuntaa-antavina, kehtaa vaan millään laittaa 15e:tä hirveään purkilliseen tikkuja...

7 viikkoa kohta täyteen ja tulosta tullu. Paino 75,5 -> 69,5 ja vyötäröltä melkein 10cm pois. Ensi viikolla aletaan palaamaan ns. normaaliin ruokavalioon ja katsotaan, paljonko kroppa imee nestettä seuraavan viikon aikana.

Nyt alkaa olla jo näitä sivuja niin maan p*******sti etten yksinkertaisesti jaksa selata kaikkia etsiäkseni vastauksia seuraaviin mieltäni askarruttaviin kysymyksiin. Siispä jos, joku ystävällisesti voisi valaista minua hieman RASVOISTA.

Olen ollut ketoosidieetillä noin 5 viikkoa. Hiilihydraatit ovat liikkuneet 30g molemmin puolin, proteiinit 200g pinnassa. Rasvoihin en ole kiinnittänyt mitään huomiota, SIISPÄ mikä idea niitä on syödä? Auttaako ne kenties rasvanpoltossa? Olen käsittänyt, että niitä kannattaisi syödä samoja vertoja kuin proteiineja, mutta miksi niin paljon? Syödäänkö niitä vain yleisen vireystason ylläpitämiseen? Olen 180cm ja 80kg painava nuori mies ja kalorivajeeni liikkuu noin 1000kcal päivässä.

Peace and love everyone,

[video=youtube_share;91pUe3_s-vw]http://youtu.be/91pUe3_s-vw[/video]

:piis: :D

Peace and love everyone,

*VIDEO*

:piis: :D

Upeaa.... Keitä nämä tyypit ovat? Minkälaisia auktoriteettejä takana tai tietävätkö ylipäätänsä millään perusteella mistä puhuvat? Ei ainakaan vaikuta liian viralliselta. Myöskään lihasmassa ei ole mikään pomminvarma takuu siitä, että henkilö tietäisi yhtään mistä puhuu. Voivat puhua asiaa tai sitten eivät puhu asiaa. Sitä en lähde spekuloimaan, mutta olisi hyvä esittää jonkunlaista perustelua miksi pitäisi uskoa juuri noita kahta kaveria? Nämä kaverit eivät ainakaan näytä miltään korkeakouluja käyneiltä asiaansa omistautuneilta tutkijoilta. Miksi haluat uskoa juuri näihin kahteen sankariin?

Nyt tulee henkilökohtainen mielipide: Mielestäni nuo kaksi vaikuttavat aivan saatanan idiooteilta enkä uskoisi sanaakaan noilta näkemättä itse jotain faktaa. En tosiaan tiedä keitä kaverit edes ovat, kun en ole vielä pitkään piireissä pyörinyt, joten ensivaikutelmani voi olla täysin väärä. Kaipaisin kuitenkin edes jotain näyttöä lähteen uskottavuudesta, kun syötätte videoita jossa puhutaan pitkään kiistellyistä asioista.

Ei tarvitse teititellä. :)

Ja itse asiaan: vähän yritin hymiöillä paljastaa etten turhan vakavissaan tuota videota postannut. ;) Pilke silmäkulmassa toivoin ettei siihen kukaan takertuisi sen kummemmin, vaan hieman voisi vaikka hymyillä ääneen vaikka noudattaisinkin juuri tuollaista ruokavaliota mistä kaverit videossa puhuvat. :) Mitä itse asiasisältöön videossa tulee, niin täysin samoilla linjoilla olen herrojen kanssa. Joskin yhtä provosoivasti en asiaani esitä, eivätkä mielipiteeni ihan yhtä kärkkäitä ole. Itseasiassa kukin tyylillään on mielestäni aivan fiksua. En myöskään ylipäänsä kehtaa internet-tuulimyllyjä vastaan alkaa sotaa käymään, varsinkin kun tutkimusten yms. selailu ja linkkailu, mitä tällaisiin keskusteluihin netissä lähteminen aina vaatisi, ei ole meikäläiselle ollenkaan mieluista puuhaa, niin jätän välistä. :) Jokainen tyylillään. Halusin vain jakaa mielestäni hauskan videon kanssanne. :D

Siispä, peace and love!

Täytyy kyllä nyt tulla avautumaan omasta ketoosidietistä hieman. Alotin dietin tämän viikon tiistaina 12.7. Kaloreita ei ollut tarkoituksena laskea kovinkaan tarkasti, kattoa vaan, että hiilaria alle 20 grammaa päivässä.
Syömiseni pyrin pitämään kuitenkin kohtuu siistinä ja kalorit reilusti alle 3000 päivässä. Vinkkejä eri safkoista bongailin täältä ja muilta nettisivuilta. Rehuja tulee syötyä reilusti yli puoli kiloa päivässä.
Ruokavalion olen yrittänyt pitää kuitenkin mahdollisimman monipuolisena, mitä se nyt näillä puitteilla on mahdollista.
Paino oli aloitushetkellä 85.3kg (aamupaino) ja tänä aamuna se oli 82.9kg. Täytyy kyllä sanoa, että olen helvetin tyytyväinen!
Mieli on paljon virkeämpi ja ei äijä pöhötä samalla tavalla kuin ennen. Toivottavasti paino putoaa jatkossakin ja alkaa sitä rasvaakin lähtemään, tän viikon pudotukset on todennäköisesti pelkkää nestepöhöä.
Kaloreita täytyy alkaa tarkistamaan siinä vaiheessa kun painon putoaminen loppuu ja kait sitä cheattipäivääkin täytyy alkaa jonkun viikon jälkeen kattelemaan. Viljatuotteet ei sovi minulle ja lääkäri epäilikin jotain yliherkkyyttä viljatuotteille tai keliakiaa joten sekin oli yksi syy aloittaa tämä projekti.
Maanantaina pitää taas vajaan puolen vuoden löhöilyn jälkeen alotella säännölliset salireenit, saas nähä miten kulkee.
Semmosta tällä kertaa...

-HemmoX

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom