Ketoosidieetti

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Montako päivää teillä yleensä on ottanut, että olette päässeet ketoosiin? Siksi kyselen, kun threadissa on ollut puhe kahden päivän ja kahden viikon välillä. Millaisilla miinuksilla olette yleensä menneet, 500kcal? Arvaako mennä 1000kcal tai jopa 1500kcal miinuksille, vai onko se jo ihan överi?

Mites alkoholi, kuivaa valkoviiniä varmaan uskaltaa nauttia ilman kuolemanpelkoa? Miten on esim. light-siiderin laita?

No reilun kk takaiseen vyötärön mitta -1cm-0cm(mitattu ennen vkloppua, nyt varmaan enmmän), rinnan ympärystä en mitannut kun oli selkäpäivä ollut edellisenä pvnä niin on vielä pienet paineet lihaksissa huijaamassa , hanska kasvanu 3cm (mitattu ilman pumppia), reisi pysyny noin samoissa..olkapäät on saanu huomattavasti ruutia. Tässä on kk pystyny tekee hieman kovemmilla painoilla ku loppu toi olkapään kuntoutus niin on alkanut palautumaan yllättävän hyvin noi reilun vuoden aikana menetetyt lihat.

Joo ja ei tosiaan ole päässy lähtee homma käsistä..tosi tarkkaan oon kattonu mitä suuhuni laitan ja miinuksilla pysytelly. Hiilaripäivinäkin tullut syötyä vähän turhan vähän, verraten muiden safkoihin mitä täältä olen lueskellut. Tänään syön vielä hiilari, mutta ajattelin tosiaan huomenna vetästä taas ketolle..ei edes aamukahviin maitoa. Kuituja pitää lisätä ruokalvalioon..pitää ton pellasiemenrouheen tilalle löytää joku kuitupitoisempi tuote.

Niin ja selvennykseksi että en tässä Ketoilua syytä vaan ihmettelen oman kropan toimintaa tai sen toimimattomuutta.

Joo nyt menee ruokavalio/dietti vaihtoon. Nostin protskun määrää ja laskin rasvoja sekä lopetin kreatiininkin niin paino ei nyt mene enää alle 91 oikein millään..siinä lähempänä 92kg pyörii. Ei sovi mulle vissiin tää ketoilu. Vapusta tullu 4-5kg lisää painoo ja kalorit kokoajan 500-1000 miinuksilla, poislukien hiilaripäivät. No toivotaan että alkaa uusi ruokaohjelma toimii halutulla tavalla.

No tota pitää kysyä nyt samalla kun menen työhöntulo tarkastukseen lekurille työpaikan vaihduttua, saavat ottaa kaikki testit. Kuulin kyllä tuossa just että yhdelle kisailevalle tutun tutulle käyny samalla lailla kun vaihtanut normi dietin ketoosiin, niin kroppa menny totaalisen jumiin eikä paino ollu tippunu ollenkaan ennen kuin palasi taas tavalliseen diettiin, jossa on mukana hiilareitakin.

Turposin 6vkon saikulla 75 kilosta 90kiloon, dieettasin pari viikkoa ketolla ja paino nyt 79, tiukempi kuin ennen 75 kilosena. Toimii kuin pläkki jos sen osaa tehdä. Nälkä kuoli tosin vasta pari päivää sitten.

Hiilarit ON OLTAVA ALLE 20, siitä ei mihkää pääse ainakaan mun kohdalla. semmonen puolivillaisesti tehty 40g hiilareita ei toimi ollenkaan (ainakaan mulla).

Mutta 4kg/2kk lisää 1000miinuksilla päivässä. Kuullostaa vaaralliselta taudilta jo :)

Miinuksilla..ei joka pv tietty 1000. Keskimäärin sen 500 miinuksilla. Ellei kalorilaskuri.fi sivu, keittiövaaka ja tuoteselosteet valehtele totaalisesti. 3kg se nous viikossa kun alotti krean, mutta ei koskaan palautunut samaan kun lopetti sen..ja joka hiilaripäivästä oli aina vaan vaikeampi palautua siihen 90kg..lopulta se ei sinne enää laskenut.

Turposin 6vkon saikulla 75 kilosta 90kiloon, dieettasin pari viikkoa ketolla ja paino nyt 79, tiukempi kuin ennen 75 kilosena. Toimii kuin pläkki jos sen osaa tehdä. Nälkä kuoli tosin vasta pari päivää sitten.

Hiilarit ON OLTAVA ALLE 20, siitä ei mihkää pääse ainakaan mun kohdalla. semmonen puolivillaisesti tehty 40g hiilareita ei toimi ollenkaan (ainakaan mulla).

Millä kaloreilla olit? Ja miten treenit sujuivat, teitkö ihan normaalia treeniä vai jotain lyhyempää sarjaa.

Miinuksilla..ei joka pv tietty 1000. Keskimäärin sen 500 miinuksilla. Ellei kalorilaskuri.fi sivu, keittiövaaka ja tuoteselosteet valehtele totaalisesti. 3kg se nous viikossa kun alotti krean, mutta ei koskaan palautunut samaan kun lopetti sen..ja joka hiilaripäivästä oli aina vaan vaikeampi palautua siihen 90kg..lopulta se ei sinne enää laskenut.

Mitä Vilu yrittää sanoa on, että ei voi paino nousta jos on miinuskaloreilla, paitsi pari kiloa nesteistä. Sitten tippuu väistämättä, ellei sun kroppas oo joku pesusieni mihin mahtuu 10 kiloa nestettä lisää milloin tahansa. Eli veikkaan että oot arvioinu kulutuksesi yläkanttiin. Tai nautitut kalorit alakanttiin. Tai molemmat.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mitä Vilu yrittää sanoa on, että ei voi paino nousta jos on miinuskaloreilla, paitsi pari kiloa nesteistä. Sitten tippuu väistämättä, ellei sun kroppas oo joku pesusieni mihin mahtuu 10 kiloa nestettä lisää milloin tahansa. Eli veikkaan että oot arvioinu kulutuksesi yläkanttiin. Tai nautitut kalorit alakanttiin. Tai molemmat.

Jännä homma vaan et ennen ketolle siirtymistä oli normi dietti missä oli hiilareita reilusti ja kaloreita enemmän kun ketolla ja sillä tavoin paino tippu sen 7-8kg. Ketollahan paino laski aluksi sen 3kg, mutta nousi kreatiinin alottamisen jälkeen takas. Ilmeisesti kroppa on sit sellanen pesusieni ja meni ihan total jumiin tuosta muutoksesta. Ottaen huomioon myös sen seikan että kevään mittaan kalorin kulutus minulla lisääntyi lenkkeilyn mukaan tulon vuoksi, 2-3 krt/vk 1-1,5h/krt ja salilla loppu ns pelkkä kuntoutus ja aloin treenaamaan hivennen kovempaa.
Mut kokeillaan nyt taas tuollaista missä on hiilareitakin mukana..6vk jaksotuksella, joka viikko 200kcal tiputtaen.

Voihan toi tietty olla mahdollista jos ei ole esim paskalla saanut käytyä 6viikkoon, jos ei pakki toimi niin pellavansiemeniä lapiolla naamariin. Aamuinen kahvi+tupakka combo tosin riittää itellä. Olethan tietoinen että rasva sisältä yli tuplasti kaloreita kun p ja hh?

Itelllä ollu paino nyt 3 viikkoo samassa ja eikä vyötäröltäkään ole lähtenyt. Alkaa jo vituttamaan tämä ketoilu niin, että taidan vetää perseet viikonloppuna. Sen jälkeen vetää pari viikkoa joku VLCD/ACKD tms matalakalorinen setti ennen kun lomat alkaa... Kaikkiaan nyt lähteny vaan 3,5-4kg ja vyötäröltä n.8cm, salilla tulokset vähän noussu. Tulee syötyä ihan liikaa, se on vähän niinkun harrastus. Syö vaikka ei oo nälkäkään niin ei ihme ettei paino laske.

Mites muilla on ketoilut menny, laittakaas lukemia!

Omat ketoilut, 15 viikkoa, 13 kiloa.

Alkuun hieman reilu 4vk ACKD ja sen jälkeen syklistä ketoilua nelisen viikkoa ja siitä eteenpäin tkd. Nyt miinuskalorit ~800kcal päivässä.

Väliin on tullut viikkoja jolloin keskiarvopaino on noussut, mutta sitä viikkoa on seurannut viikko jolloin pudotusta on tullut.

Kaikki sapuska kiertää vaa'an kautta ja merkinnät kalorilaskuriin.

Millä kaloreilla olit? Ja miten treenit sujuivat, teitkö ihan normaalia treeniä vai jotain lyhyempää sarjaa.

Siis ennen saikkua ketoilin vuoden päivät. Saikulla pistin lössiksi aikalailla, söin jätskiä esim pari lootaa viikossa. Ja todellakin sain ruokahaluni entiselleen. Paino nousi 75 - 91kg todella nopeasti, yllättävää kyllä en "lihonut" niin paljon kuin v oisi olettaa. Ennestään jo aika tiukka kondis. Kun aloitin ketoilun 2010 suurinpiirtein huhtikuussa, niin parit eka viikkoa oli uskomattoman heikkoa, krampit vaivasi ja kaikki treenit uuvutti täysin esim sarjoissa 5 toistoa meni kevyttä ja 6. painoi kuin synti, energia loppu kuin seinään. Puhumattakaa aerobisesta. Lopetin aerobisen silloin, paino oli n. 81.

81 - 75 tippu aika nopeasti, sanotaanko 3kk ja runsailla kaloreilla. Voima tarttui hyvin, tein usein kolmosia. En todellakaan hinkannut pitkää sarjaa enää.

6kk sitten tuli testosteroni korvaushoito, se vauhditti lisää voimantuloa aivan järkyttävästi. Yhteistulos nousi 6kk noin 150-170kg, riippuu vähän mitkä hyväksyy. Ja paino pysyi samana 75, mutta kyllä kroppa tiukentui jonkin verran.

Toukokuus katkes käsi (hauis alajänne poikki). Voimanpaskaa tuli niin pirusti lisää ja mikään ei painanu mitään. Viikossa 10-15kg olis voinut lisäillä joihinkin liikkeisiin mutta koetin mennä maltilla.. Ei näemmä riittävästi. Aivan varmasti tuli lihasmuistista paljon kun ennen enkat oli 240-177,5-260

Viikko ennen juhannusta menin taas ketolle ja rupesin treenaan "kovempaa", selkää ei voi vielä treenata kovaa mave 60kg, ylätalja 45kg.. Eikä penkkiä 3x12x75kg eikä hauiksia, muut menee suht hyvin. Paino tippu sen 11kg, nesteitä varmaan 5-6kg. Ei tunnu nyt missään siirtymisvaihe normiruoka - keto, alkuun tietty hirveä nälkä kaiken aikaa ja nyt sekin on kuollut kuin kivi. Iho voi paremmin, pukkas finniä ja iho rasvottu ihan pirusti kun mässäilin. Oon tiukempi kuin ennen ketoa ja paino nyt 79, siihen näemmä jämähti. Eilen kävin kyykkääs niin voimat ei oo mihkää kadonnu, päinvastoin hirvittää mikä hajoo seuraavana 150kg ei painanu paskaakaan enkä oo kyykänny kunnolla 6 viikkoon. Nyt teen sentään kutosia, tavoite olis siirtyä joka toinen vko kutosia ja joka toinen 12-15 toistoa.

Ennenkuin hiffataan testosteroni tuolta niin se oli 2010 lokakuuhun asti tyyliin 70v papan tasolla ja lokakuusta eteenpäin s-test 21, s-vapaa 386 eli normijamppa ikää 20-25v. Paras ratkaisu ja hoito ikinä. Missasin 8 vuotta elämästäni pelleilemällä hoidon ja hoitamattomuuden välillä.

Kiinnostas vetästä semmonen 2vk pikanen kiristely. Onko keto järkevin vaihtoehto jos kalorit rajusti miinuksilla? Tai edes mahdollinen? Eli noin -1000kcal vaje per päivä. Proteiinia ottas noin 2g/per kg, hiilarit jäis alle 20g päivässä, mut rasvojaki tulis aika niukasti ison vajeen takia. Onks tää aivan järjetön ajatus? Eikös nuo pussidieetit toimi jokseenkin samalla tavalla? Ei vaan oo itellä varaa ostella kalliita pusseja ja mielummin otan kalorit kiinteestä safkasta.

Voihan toi tietty olla mahdollista jos ei ole esim paskalla saanut käytyä 6viikkoon, jos ei pakki toimi niin pellavansiemeniä lapiolla naamariin. Aamuinen kahvi+tupakka combo tosin riittää itellä. Olethan tietoinen että rasva sisältä yli tuplasti kaloreita kun p ja hh?

Pellavansiememniä on syötä laatikko tolkulla ja tyhjän päällä oon käyny pieremässä ihan säännöllisen epäsäännollisesti. Kyllä olen tietoinen rasvan kalorisisällöstä ja mitannut rasvan määrän ns. erikseen lisättävän vaa'alla. Muut tuotteet olen kanssa punninnut ja laskenut sitten paperille P/H/R määrät sekä kalorit.

Pellavansiememniä on syötä laatikko tolkulla ja tyhjän päällä oon käyny pieremässä ihan säännöllisen epäsäännollisesti. Kyllä olen tietoinen rasvan kalorisisällöstä ja mitannut rasvan määrän ns. erikseen lisättävän vaa'alla. Muut tuotteet olen kanssa punninnut ja laskenut sitten paperille P/H/R määrät sekä kalorit.

Mites tuo lenkkeily ja yleensä aerobinen ketolla? En oo koskaa tehny, vois kokeilla.

En ite todellakaan ole syönyt kuin hiiri, äsken vedin tonnikalapurkin, paketin koskenlaskijaa, fetaajuustoa 100g, vihreitä oliiveja 200g. Saa laskea kalorit jos tahtoo. Mun mielestä mennään metsään kun tiputetaan kalorit, mutta jokainen on varmasti yksilö. Ja joskushan tästä on puhuttu että keto ei toimi kaikille, mä olin lapsena liikalihava johtuen hiilarista (liiasta) ja kun sen hiilarin lopetan niin laihdun vaikka söisin 3500 kcal päivä en nopeasti mutta niin että peilistä huomaan muutokset hitaasti mutta varmasti ja paras on se että saa syödä kuin sika.

Kiinnostas vetästä semmonen 2vk pikanen kiristely. Onko keto järkevin vaihtoehto jos kalorit rajusti miinuksilla? Tai edes mahdollinen? Eli noin -1000kcal vaje per päivä. Proteiinia ottas noin 2g/per kg, hiilarit jäis alle 20g päivässä, mut rasvojaki tulis aika niukasti ison vajeen takia. Onks tää aivan järjetön ajatus? Eikös nuo pussidieetit toimi jokseenkin samalla tavalla? Ei vaan oo itellä varaa ostella kalliita pusseja ja mielummin otan kalorit kiinteestä safkasta.

En tiedä liittyyks varsinaisesti ketoon, mutta ite oon nyt ollu viikon noin -1000kcal vajeella ja huomannu toimivaks. Pystyy silti syömään 3-4 kertaa päiväs, vaikkakin pienempiä 200-300kcal aterioita, mutta itellä toiminu ja tulee tosiaa paljo halvemmaks, kun jotkut pussit. Hiilarit ja rasvat jää aika minimaaliseks, koska on se vaan fiksumpi ottaa vähäset kalorit protskuista. Nyt seitsemäs päivä menossa. Sitä en osaa sanoa onks mun kohdal ketoosi päällä? Eipä sillä jaksa vaivaa päätä, kunhan paino putoo. Eli ei mun mielest mikään järjetön ajatus, hyvin ainaki itel toiminu

En tiedä liittyyks varsinaisesti ketoon, mutta ite oon nyt ollu viikon noin -1000kcal vajeella ja huomannu toimivaks. Pystyy silti syömään 3-4 kertaa päiväs, vaikkakin pienempiä 200-300kcal aterioita, mutta itellä toiminu ja tulee tosiaa paljo halvemmaks, kun jotkut pussit. Hiilarit ja rasvat jää aika minimaaliseks, koska on se vaan fiksumpi ottaa vähäset kalorit protskuista. Nyt seitsemäs päivä menossa. Sitä en osaa sanoa onks mun kohdal ketoosi päällä? Eipä sillä jaksa vaivaa päätä, kunhan paino putoo. Eli ei mun mielest mikään järjetön ajatus, hyvin ainaki itel toiminu

Kiitti tiedosta! Pitää ottaa tommonen kaks viikkonen kokeiluun rajummilla miinuksilla. Jos vaikka hommais viel ne tikut ja tarkkailis meneekö ketoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom