Kiinnostas vetästä semmonen 2vk pikanen kiristely. Onko keto järkevin vaihtoehto jos kalorit rajusti miinuksilla? Tai edes mahdollinen? Eli noin -1000kcal vaje per päivä. Proteiinia ottas noin 2g/per kg, hiilarit jäis alle 20g päivässä, mut rasvojaki tulis aika niukasti ison vajeen takia. Onks tää aivan järjetön ajatus? Eikös nuo pussidieetit toimi jokseenkin samalla tavalla? Ei vaan oo itellä varaa ostella kalliita pusseja ja mielummin otan kalorit kiinteestä safkasta.
En tiedä liittyyks varsinaisesti ketoon, mutta ite oon nyt ollu viikon noin -1000kcal vajeella ja huomannu toimivaks. Pystyy silti syömään 3-4 kertaa päiväs, vaikkakin pienempiä 200-300kcal aterioita, mutta itellä toiminu ja tulee tosiaa paljo halvemmaks, kun jotkut pussit. Hiilarit ja rasvat jää aika minimaaliseks, koska on se vaan fiksumpi ottaa vähäset kalorit protskuista. Nyt seitsemäs päivä menossa. Sitä en osaa sanoa onks mun kohdal ketoosi päällä? Eipä sillä jaksa vaivaa päätä, kunhan paino putoo. Eli ei mun mielest mikään järjetön ajatus, hyvin ainaki itel toiminu