Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No reilun kk takaiseen vyötärön mitta -1cm-0cm(mitattu ennen vkloppua, nyt varmaan enmmän), rinnan ympärystä en mitannut kun oli selkäpäivä ollut edellisenä pvnä niin on vielä pienet paineet lihaksissa huijaamassa , hanska kasvanu 3cm (mitattu ilman pumppia), reisi pysyny noin samoissa..olkapäät on saanu huomattavasti ruutia. Tässä on kk pystyny tekee hieman kovemmilla painoilla ku loppu toi olkapään kuntoutus niin on alkanut palautumaan yllättävän hyvin noi reilun vuoden aikana menetetyt lihat.
Joo ja ei tosiaan ole päässy lähtee homma käsistä..tosi tarkkaan oon kattonu mitä suuhuni laitan ja miinuksilla pysytelly. Hiilaripäivinäkin tullut syötyä vähän turhan vähän, verraten muiden safkoihin mitä täältä olen lueskellut. Tänään syön vielä hiilari, mutta ajattelin tosiaan huomenna vetästä taas ketolle..ei edes aamukahviin maitoa. Kuituja pitää lisätä ruokalvalioon..pitää ton pellasiemenrouheen tilalle löytää joku kuitupitoisempi tuote.
Niin ja selvennykseksi että en tässä Ketoilua syytä vaan ihmettelen oman kropan toimintaa tai sen toimimattomuutta.
Vapusta tullu 4-5kg lisää painoo ja kalorit kokoajan 500-1000 miinuksilla
Mutta 4kg/2kk lisää 1000miinuksilla päivässä. Kuullostaa vaaralliselta taudilta jo![]()
tätäkin varmasti kysyttä mutta ei jaksa 150 sivua lähteä kahlaamaan, niin voiko ketolla kasvattaa samalla tavalla lihasta jos ollaan +kaloreilla kun normi ruokavaliollakin?
Turposin 6vkon saikulla 75 kilosta 90kiloon, dieettasin pari viikkoa ketolla ja paino nyt 79, tiukempi kuin ennen 75 kilosena. Toimii kuin pläkki jos sen osaa tehdä. Nälkä kuoli tosin vasta pari päivää sitten.
Hiilarit ON OLTAVA ALLE 20, siitä ei mihkää pääse ainakaan mun kohdalla. semmonen puolivillaisesti tehty 40g hiilareita ei toimi ollenkaan (ainakaan mulla).
Miinuksilla..ei joka pv tietty 1000. Keskimäärin sen 500 miinuksilla. Ellei kalorilaskuri.fi sivu, keittiövaaka ja tuoteselosteet valehtele totaalisesti. 3kg se nous viikossa kun alotti krean, mutta ei koskaan palautunut samaan kun lopetti sen..ja joka hiilaripäivästä oli aina vaan vaikeampi palautua siihen 90kg..lopulta se ei sinne enää laskenut.
Mitä Vilu yrittää sanoa on, että ei voi paino nousta jos on miinuskaloreilla, paitsi pari kiloa nesteistä. Sitten tippuu väistämättä, ellei sun kroppas oo joku pesusieni mihin mahtuu 10 kiloa nestettä lisää milloin tahansa. Eli veikkaan että oot arvioinu kulutuksesi yläkanttiin. Tai nautitut kalorit alakanttiin. Tai molemmat.
Millä kaloreilla olit? Ja miten treenit sujuivat, teitkö ihan normaalia treeniä vai jotain lyhyempää sarjaa.
Voihan toi tietty olla mahdollista jos ei ole esim paskalla saanut käytyä 6viikkoon, jos ei pakki toimi niin pellavansiemeniä lapiolla naamariin. Aamuinen kahvi+tupakka combo tosin riittää itellä. Olethan tietoinen että rasva sisältä yli tuplasti kaloreita kun p ja hh?
Pellavansiememniä on syötä laatikko tolkulla ja tyhjän päällä oon käyny pieremässä ihan säännöllisen epäsäännollisesti. Kyllä olen tietoinen rasvan kalorisisällöstä ja mitannut rasvan määrän ns. erikseen lisättävän vaa'alla. Muut tuotteet olen kanssa punninnut ja laskenut sitten paperille P/H/R määrät sekä kalorit.