Enintään 2 viikon välein, koska ketoosiin palaaminen tankkauspäivästä kestää 2-3pv. Itse aloitin ketoosidietin 2.5. ja lopettelen nytten. Rasva% oli aloittaessa 14% ja nyt lopettaessa 10,5%. Huikea muutos kyllä tullut 1,5kk:ssa. Join itse vain yhtenä tankkauspäivänä 8 alkoholiannosta ja suosittelen pysymään erossa alkoholista mieluiten kokonaan, sillä ainakin minun kohdallane kesti 4pv päästä ketoosiin alkoholin juonnin jälkeen. Normaalisti meni 2pv.
Pidin itse 2 viikon välein tankkauspäivän, jolloin söin mitä halusin. Muuten miinus 500-1000 kCal per päivä. Treenejä 4x viikossa, eikä ollut mitään ongelmaa jaksamisessa. Itseasissa sarjapainotkin kasvoivat. Hiilarit pidin alle 20g/pv. Pääasiallista ravintoa: parsa, kananmunat, metvursti, jauheliha, kana, kurkku, tonnikala ja raejuusto. Kiloja lähti vain 3,5 kg tämän reilun 1,5kk aikana. Mutta rasvaa (lähes) kaikki. Tavoitteena oli testa diettiä ja saada vähän rantakuntoa ja tässä onnistuin hyvin, sillä vatsalihakset erottuvat hyvin, kun taas ennen diettiä ei näkynyt ylimmätkään.