Ketoosidieetti

Miten olet laskenut tuon kalorimäärän? ei minun käsittääkseni (finelin arvojen mukaan) 5 kananmunasta tule kuin noin 350 kcal, jos kyseessä on keskikokoisia munia.

kalorilaskuri.fi tarjoo 5x paistetulle munalle 583 kcal. oon ilmesesti jotain säätäny ennen tota kun saanu tonne ton 618kcal mutta joka tapauksessa tollasta määrää tarjoilee

Kalorilaskurin mukaan voi :D nyt joku Tomia fiksumpi kertomaan mikä tässä nyt on oikein ^^

Varmaankin se että kananmuna paistettaessa kiinteytyy, joten kalorimäärä per 100 g kasvaa samalla kun yksittäisen paistetun kananmunan paino pienenee. Tuossa kalorilaskurissa ei ole otettu tätä huomioon.

Jaa-a enpä ole miettinyt asiaa näin monimutkaisesti enkä ole ehtinyt pysähtyä miettimään moista mysteeriä. Itse oon merkannut kalorilaskurilla ja tosiaan paistettu on paistettu, keitetty on keitetty.

Paistaessa tulee rasvaa?
Paistettaessa se tipu herää eloon sisällä, toki kuolee kun keltuainen rikotaan?
Teflonia imeytyy paistinpannusta.

Enpä tiedä, tätä täytyy oikiasti pohtia. Projekti pystyyn !

Joku oli tässä threadissa jo maininnutkin, mutta kysympä silti: nyt 6 kk VHH, -32kg nyt "ongelmaksi" on tullut elohiiri. Erityisesti pohkeissa sätkii miltei jatkuvasti ja etu- sekä takareisissä myös vähemmissä määrin. En näitä sytkäyksiä itse tunne, kuten esim silmäluomen elohiiren, mutta näyttää suht härskiltä kun pohkeet elävät omaa elämäänsä. Erityisen paljon näitä tulee rasituksen (lenkki, jalkatreeni) jälkeen. Onko muille tullut tämmöistä? Onko normaalia? Kävin pari päivää sitten käyttämään magnesiumia ja b-vitamiinia, mutta ainakaan vielä toi sytkiminen ei ole näkyvästi vähentynyt. Onko hyviä vinkkejä ja ennenkaikkea onko tässä nyt syytä huolestua? Ei nuo sinäänsä itseäni fyysisesti haittaa.

Savon Sanomissa hiljattain joku lääkäri kehoitti hankkiutumaan lääkäriin jos elohiiri "leviää", yksittäisessä paikassa kuulemma harmiton. En tiedä sitten mikä tuossa voisi olla takana.

Jooh, tuli liian aikasin iloittua että olo on hyvä :D tai siis ei olossa vikaa mutta treenipainoista tosiaan katos se volyymi hiilarilliseen aikaan nähden aika rajusti.. onko kellään mitään vinkkiä mitä vetää ennen treeniä että sais edes vähän puhtia.. palkkari ennen? Seinä tulee tosi nopeesti vastaan jos koittaa vanhoilla treenipainoilla vääntää ja aikaa dietin alottamisesta ei kuitenkaan ole ihan hirveesti.. voiko tohon vaikuttaa esim se etten vedä vettä riittävästi tai muu vastaava

Magnesium sitraattina. Lisäksi kaliumia, lähtee sillä kaikki hiiret. Kaliumista tuloo puutos helpolla jos ei syö esim. hedelmiä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jaa-a enpä ole miettinyt asiaa näin monimutkaisesti enkä ole ehtinyt pysähtyä miettimään moista mysteeriä. Itse oon merkannut kalorilaskurilla ja tosiaan paistettu on paistettu, keitetty on keitetty.

Paistaessa tulee rasvaa?
Paistettaessa se tipu herää eloon sisällä, toki kuolee kun keltuainen rikotaan?
Teflonia imeytyy paistinpannusta.

Enpä tiedä, tätä täytyy oikiasti pohtia. Projekti pystyyn !

Ei ole montaa kuukautta kun itekkin tuota ihmettelin että miten paistettaessa tulee enemmän kaloreita kananmunaan tuon kalorilaskurin mukaan.

Sitten joku fiksu tiesi kertoa että siihen on laskettu paistorasva mukaan. Kait se sitten noin menee :D

Ei ole montaa kuukautta kun itekkin tuota ihmettelin että miten paistettaessa tulee enemmän kaloreita kananmunaan tuon kalorilaskurin mukaan.

Sitten joku fiksu tiesi kertoa että siihen on laskettu paistorasva mukaan. Kait se sitten noin menee :D

Joo, huomasin nyt että finelissäkin on merkitty ainesosaluetteloon paistorasva. Tämä kyllä luulis tekevän aika epätarkaksi laskemisen, ku se vaihtelee se rasvan käyttö ainaki itellä.

Tämä kyllä luulis tekevän aika epätarkaksi laskemisen, ku se vaihtelee se rasvan käyttö ainaki itellä.

Tottahan tuo on jos haluaa todella tarkasti laskea. Itsellä tulee laitettua tuota rypsiöljyä silmämäärällisesti aina saman verran ja luulenpa ettei siinä niin kovin isoa eroa pääse syntymään.

Jooh, tuli liian aikasin iloittua että olo on hyvä :D tai siis ei olossa vikaa mutta treenipainoista tosiaan katos se volyymi hiilarilliseen aikaan nähden aika rajusti.. onko kellään mitään vinkkiä mitä vetää ennen treeniä että sais edes vähän puhtia.. palkkari ennen? Seinä tulee tosi nopeesti vastaan jos koittaa vanhoilla treenipainoilla vääntää ja aikaa dietin alottamisesta ei kuitenkaan ole ihan hirveesti.. voiko tohon vaikuttaa esim se etten vedä vettä riittävästi tai muu vastaava

Ite teen lyhkäsiä sarjoja 3-6 toistoa. Volyymia ei tosiaan pysty tekemään ainakaan vielä, tämä kaiketi muuttuu dieetin edetessä. Voiman ei pitäs laskea, mulla ainaki vaan noussut. Jos laskee kaiketi liian vähän kaloreita?

joo pitää kokeilla onko maksimivoimaa jälellä saman verran ku alottaessa. kaikki lihaksien jännittäminen yms on helvetin hankalaa ja tuntuu ettei vaan tunne koko lihoja :D on tääki kyllä aivan perseestä mut jos sitä nyt kerran elämässä itteensä kiduttaa muutamia viikkoja..

Täytyy kyllä muiden muassa myöntää että olen markkinoiden orja, ja tuon uusimman(??) bodylehen ketoosiartikkeli sai puntin tutisemaan kun kehuttiin ketoosidieettiä. "...palautuminen on jopa KÄSITTÄMÄTÖNTÄ" tjs. :P Ja tietenki se että voi voimatasoja nostaa jollaki dieetillä. Eli nyt kahlaan thredin läpi ja koitan rakentaa ketogeenisen dieetin.

Kysynpä, vaikka varmasti on thredissä kysytty aikasemmin, että mikä on paras (hinta/laatu/hiilihydraattimäärä) kuitulisä ketoosidieettiä varten? Mulla oli joskus jotain elinvoimakuitua mutta siinä oli lakritsia tjs, ja hiilareitakin enemmän kuin tarvis olla. :S

Pitää varmaan lähteä salille lukemaan se artikkeli uuestaan.

antaiskohan no-xplode lisäpotkuu ketoosille jos ottas reenipäivinä ennen punttia... tänää pitäs repii selkää, hyvä mittari sille saako samaa määrää revittyä enää maksimeja mitä lähti vielä pari pv ennen ekaa ketoosipäivää...

Täytyy kyllä muiden muassa myöntää että olen markkinoiden orja, ja tuon uusimman(??) bodylehen ketoosiartikkeli sai puntin tutisemaan kun kehuttiin ketoosidieettiä. "...palautuminen on jopa KÄSITTÄMÄTÖNTÄ" tjs. :P Ja tietenki se että voi voimatasoja nostaa jollaki dieetillä. Eli nyt kahlaan thredin läpi ja koitan rakentaa ketogeenisen dieetin.

Kysynpä, vaikka varmasti on thredissä kysytty aikasemmin, että mikä on paras (hinta/laatu/hiilihydraattimäärä) kuitulisä ketoosidieettiä varten? Mulla oli joskus jotain elinvoimakuitua mutta siinä oli lakritsia tjs, ja hiilareitakin enemmän kuin tarvis olla. :S

Pitää varmaan lähteä salille lukemaan se artikkeli uuestaan.

Lukematta artikkelia voitko hieman avata, väitettiinkö siinä, että palautuminen on ketolla nopeampaa ja voimatasot nousee?

Vaikuttaa kyllä aika demarilta väitteeltä. Keton jälkeen on toki havaittavissa tietynlaista kehityspyrähdystä, samoin TKD tuntuu toimivan, mutta silti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom