Ketoosidieetti

Kannattaako tässä HIIT:iä edes miettiä? Pari kertaa lenkillä käynyt (dietti alkoi keskiviikkona) ja tuntuu kestävyys olevan olematonta joten mielekkäämpää olisi siis tuollainen lyhytkestoinen rääkki. Salilla tarkoitus käydä 4-5 krt/vko. Tuli otettua vanha 2-jakoinen uudestaan käyttöön Golden Sixin tilalle ainakin nyt dietin ajaksi. Muuten olo on oikein mainio vaikka parit ekat päivät aika hirveitä olivatkin :)

Osaako kukaan viisaampi vastata seuraavaan...elikkä ketoosidieetti on päällä ja painoa oli pe aamuna 113.5 kg. Viikonloppuna olin kursseilla ja tuli ehkä syötyä jonkinverran piilohiilareita kun en itse valmistanut ruokia (muttei kuitenkaan paljoa eli hiilarit pysyivät alle 100g:ssa). Äsken kävin vaa'lla ja painoa oli 119kg! Kyseessä on iltapaino mutta siltikin plussaa on tullut siis 5,5kg 2,5.ssa päivässä! Kalorit on olleet satavarmasti miinuksella. Mistä helvetistä tätä painoa on oikein tullut??? Jos glukogeeni varastoihin menee 500g-700g tavaraa ja siihen sitoutuu noin 3 kertaa tuo määrä nestettä niin painon nousun voisi ymmärtää mutta kun en syönyt kuin max 100g hiilareita niin eihän nuo varastot edes päässeet täyttymään...vai pääsivätkö???

Osaako kukaan viisaampi vastata seuraavaan...elikkä ketoosidieetti on päällä ja painoa oli pe aamuna 113.5 kg. Viikonloppuna olin kursseilla ja tuli ehkä syötyä jonkinverran piilohiilareita kun en itse valmistanut ruokia (muttei kuitenkaan paljoa eli hiilarit pysyivät alle 100g:ssa). Äsken kävin vaa'lla ja painoa oli 119kg! Kyseessä on iltapaino mutta siltikin plussaa on tullut siis 5,5kg 2,5.ssa päivässä! Kalorit on olleet satavarmasti miinuksella. Mistä helvetistä tätä painoa on oikein tullut??? Jos glukogeeni varastoihin menee 500g-700g tavaraa ja siihen sitoutuu noin 3 kertaa tuo määrä nestettä niin painon nousun voisi ymmärtää mutta kun en syönyt kuin max 100g hiilareita niin eihän nuo varastot edes päässeet täyttymään...vai pääsivätkö???

Kannattaa varmaan tsekata vaan se aamupaino. Ei tuosta iltapainosta mitää tiedä sanoa. Mullaki voi olla iltapaino 3kg enemmän kuin aamupaino puhumattakaa jos hiilareita tuli nyt koneeseen vaikka 3 kertainen määrä niin salettiin nestettäki sitoutuu reilusti enemmän, pari päivää niin taas on entisessä lukemassa. Paljo sä olet tiputtanut dieetillä?

Ei hajuakaan mistä johtuu, mut ittellä käy sama kun palailee ketoosille pitkän ajan jälkeen, paino (aamupaino myös) nousee kilon-pari (painan reilu kuuskyt eli suhteessa tulee aika sama) eikä pitäis johtua mistään sukupuolisidonnaisesta kropan #ittuilusta. Mutta hyvä uutinen: mulla ainakin palautuu parissa päivässä ja siitä lähtee kivasti laskusuuntaan :) Ja tosiaan kuten sanottu, aamu on iltaa viisaampi vaakallakin :D Eli nou paniikki ja kärsivällisyyttä, jos jumii päältä viikon nin sitten tehosyyni suolansaantiin, mahan toimintaan (ummetus?) jne.

jos on tullut vaikka paljon suolaista ruokaa kiskottua? sitoo hyvin nesteitä. mutta 5.5kiloa läskiä et ole millään voinut parissa päivässä kehittää, eli älä turhaan ole huolissasi. nesteitä ne on ja äkkiä lähtee.

Mites kalorit ketolla? Peruskulutus lienee pari tonnia (ainakin Inbody 720 mukaan) ja sit käyn neljä kertaa viikossa salilla ja vähän aamulenkkiä. Toimistotyö.

Ei oo ihan toivotulla tavalla lähteny liikkeelle kun viimeisen neljän viikon aikana lähti 2 kiloa lihaksia ja vain 800g rasvaa. Kävin epäilemään että olisi kalorit reilusti alakanttiin..

Mites kalorit ketolla? Peruskulutus lienee pari tonnia (ainakin Inbody 720 mukaan) ja sit käyn neljä kertaa viikossa salilla ja vähän aamulenkkiä. Toimistotyö.

Ei oo ihan toivotulla tavalla lähteny liikkeelle kun viimeisen neljän viikon aikana lähti 2 kiloa lihaksia ja vain 800g rasvaa. Kävin epäilemään että olisi kalorit reilusti alakanttiin..
Mistä tiedät, että lähti 2 kg lihaksia? Itse en noihin Inbodeihin luota.

Kuinka korkealle herrat on nostaneet hiilarit ketoosilla? Itse olen vetänyt 40 gramman hiilareilla, rasva 65-70% kokonaisenergiasta nyt noin kahdeksan vuorokautta. Nestettä on ainakin lähtenyt hyvin. Ajattelin laskea rasvan osuutta 55% hujakoille ja lisätä hiukan protskua ja hiilaria. Eiliset arvot Prot 153 g (27%), HH 48 g (9%) ja rasva 159 g (64%). Kalorit 2232.

Paino on noin 96 ja pituus 188 cm.

Ennen joulua pidin 6 viikon keton ja en muutellut noita makroja juurikaan eli rasvat oli koko ajan noin 60-70% kokonaisenergiasta. Tällä kertaa on niin vetämätön olo, että ajattelin lisätä hiilaria hiukan. Vedän siis CKD:tä kahden viikon syklillä. Tuolla tavoin sain ainakin viimeksi hyvää jälkeä aikaiseksi. Comments?

Mistä tiedät, että lähti 2 kg lihaksia? Itse en noihin Inbodeihin luota.

Mittausten olosuhteet oli niin hyvin vakioitu kuin mahdollista. Molemmat mittaukset tehtiin lauantaiaamuna kello 10. En syönyt, juonut tai käynyt suihkussa ennen mittausta. Kusella vain. Laitteena toi vähän ammattimaisempi 720. Markettimittarit on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Enkä väitä että se tarkka olisikaan mutta kyllä tosta (ja peilistä) näkee että suunta on väärä. Lihasta lähtee enemmän kuin rasvaa.

Laitetaas tähän muuten mun suosikki"patukka" ketolla. Kylmäpuristettua neitsytkookosöljyä, Lidlin maapähkinävoita, mantelirouhetta ja maustettua herprotskua. Helevetin hyvää ja arvot oli omassa satsissa P28/HH5/R60. Voin laittaa tarkat määrätkin jos jotain kiinnostaa.

Kuinka korkealle herrat on nostaneet hiilarit ketoosilla?

Mulla 172cm/78kg:
rasvat:
255 g
2296 kcal
74 %

Hiilarit:
22 g
89 kcal
3 %

Proteiinit:
181 g
724 kcal
23 %

3099 kcal
12965 kJ

Ja tympii tosissaan syöminen. Hiilarit ajattelin nostaa vasta ke -> 25g, eilen oli poikkeuksellisen paljon hiilareita. Normaalisti n. 15-19g

EDIT: Ja jos haluan jollain ihmeen kaupalla herkutella niin: kuohukermaa 1dl, rahkaa 250g, turkish jogurttia 250g, sekoitetaan ja mukaan mansikanmakuista prodea. On kuin mansikkarahkaa, tosin melko hiilaritonta (silti liian hiilarista syödä joka päivä)

Mulla 172cm/78kg:

Ja tympii tosissaan syöminen. Hiilarit ajattelin nostaa vasta ke -> 25g, eilen oli poikkeuksellisen paljon hiilareita. Normaalisti n. 15-19g

EDIT: Ja jos haluan jollain ihmeen kaupalla herkutella niin: kuohukermaa 1dl, rahkaa 250g, turkish jogurttia 250g, sekoitetaan ja mukaan mansikanmakuista prodea. On kuin mansikkarahkaa, tosin melko hiilaritonta (silti liian hiilarista syödä joka päivä)
Oletko sä noilla kaloreilla miinuksella? Ajattelin vain sun kokoa ja kaloreita kuitenkin reilu kolme tonnia. Vedätkö muuten jotain kuituvalmistetta, kun HH:t on noin alhaalla. Mulla menis pakki ihan jumiin, jos kuituja ei tule.

Mulla ei töki syöminen ollenkaan. Palautumisen takia ajattelin pikkuisen nostaa hiilareita. Vetääkö jätkät muuten treeniboosteria ketolla? Mulla on N.O. Explodea ja 30 g annoksesta jauhoa ei tuu kuin 10 grammaa hiilaria.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oletko sä noilla kaloreilla miinuksella? Ajattelin vain sun kokoa ja kaloreita kuitenkin reilu kolme tonnia. Vedätkö muuten jotain kuituvalmistetta, kun HH:t on noin alhaalla. Mulla menis pakki ihan jumiin, jos kuituja ei tule.

Mulla ei töki syöminen ollenkaan. Palautumisen takia ajattelin pikkuisen nostaa hiilareita. Vetääkö jätkät muuten treeniboosteria ketolla? Mulla on N.O. Explodea ja 30 g annoksesta jauhoa ei tuu kuin 10 grammaa hiilaria.

Ei ole miinuksilla tai ei ainakaan pitäis. Tuppaa paino silti tippua näillä hiilareilla (ylläpitokalorit on normaalisti 50-120g hiilarisafkalla n. 2600 ja sillä paino ei tipu). Visiblin kuitua vedän, joskus sisupastillia kehiin.

Mulla on kans jotain sampleja joita oon testannu (mm. pump, nitrix boostereita yms). Testasin muutama päivä sitten kaverin crackia (siis lisäravinnetta ei huumetta) puoli annosmittaa (3g hiilareita) ja se potki aika mahdottomasti, siinä mielessä ajattelin ottaa jotain kehiin jahka tässä nyt aikaa menee vähän eteepäin jokin explode just olis hyvä ja riittäis varmaa hyvin 15g annos.

ettei hookoolta lähtis ne nesteet kehosta josta johtuu tilapäinen painon lasku? viesteistäs päätelle et kauaa ketol oo kuiteskaa ollu

ettei hookoolta lähtis ne nesteet kehosta josta johtuu tilapäinen painon lasku? viesteistäs päätelle et kauaa ketol oo kuiteskaa ollu

Totta tuokin, mun mielestä ne nesteet lähti tosin viime viikon alkupuoliskolla. Paino romahti liki 4kg, edelleen silti tuppaa tippua.

Huhhuh.. Ei kyllä sovi raskas aerobinen ketolle. Vedin tänään G6:sen päivällä, siitä 2 tuntia ja 2h vaparireeneihin. Vittu meinas laatta lentää/taju lähteä tunnin kohalla, loppuun asti silti mentiin. Kalorivaje 700-1000. Jää vaparitreenit käymättä keton aikana :D

Tootsi;2877701 begin_of_the_skype_highlighting**************2877701******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Huhhuh.. Ei kyllä sovi raskas aerobinen ketolle. Vedin tänään G6:sen päivällä, siitä 2 tuntia ja 2h vaparireeneihin. Vittu meinas laatta lentää/taju lähteä tunnin kohalla, loppuun asti silti mentiin. Kalorivaje 700-1000. Jää vaparitreenit käymättä keton aikana :D

Ettei nyt noin hullun kurista järjestelyä tarvitsisi tehdä (hyvä lajiharjoittelu jätetään ketoilun takia), niin ettet vaan lisäisi niin hiilareita koneeseen sopivissa määrin ja jatkaisi nujuamista molskilla. Se on päivänselvä asia, että korkeasykkeisestä rasituksesta ei selviä kovinkaan kummoisin näytöin ilman hiilareita. Energia-aineenvaihdunnan perusteita: jos treenaat "hiilihydraattipolttoisesti" - muista tankata polttoaineesi (olettaen, että haluat suorittaa parhaalla mahdollisella tasolla).

15 viikkoa takana ja painoa tippunut 11kg, hitaasti pudotellaan, viime viikon pudotus peräti 380g. Hitaasti tiputellaan, pitäisiä ainakin lähteä oikeasta kudoksesta.

Aerobista reeniä pystyin itse matalilla sykkeillä vetämään ketolla vaivattomasti. Kovia reenejä ajoitan nykyään vkl, jolloin syön normi ketosafkojen lisäksi yleensä iltaisin hiilaripitoista roskaruokaa(kebu,mäkkärit yms), reeneissä enemmän potkua kuin koskaan, ja paino tippuu silti!

vastaus dobermann:ille

hiilareita ei kannata tankata ennen treeniä, koska keho käyttää hiilareita energianaan salilla. Tyhjällä vatsalla paras mennä niin keho käyttää rasvaa energiana.

Salin jälkeen välittömästö proteiinipitoista ruokaa tai esim. proteiinipalautusjuoma. ei rasvaa tai hiilareita. ja sit tunnin päästä proteiinipitoinen 2. palautuminen kuten tonnikalaa tai rahkaa jne.

ennen salia kannattaa ottaa 5g kreatiinia. kreatiinia kannattaa käyttää dieetin aikana, koska se sitoo nesteet jne eli sillo ei lihakset lähde dieetillä vaan rasva. monilla miehillä lähtee lihakset ja rasvaa, mutta juuri vatsan kohdalta ei lähde tarpeeksi...itse aion päästä pömppömahastani eroon ja sen jälkeen siirryn välittömästi massakauteen ja treenaa samal vatsalihaksia, koska jos nyt eriksene treenais se tulsi rasvan päälle siis ne lihakset ja kasvattais mahaa...

vastaus dobermann:ille

hiilareita ei kannata tankata ennen treeniä, koska keho käyttää hiilareita energianaan salilla. Tyhjällä vatsalla paras mennä niin keho käyttää rasvaa energiana.

Salin jälkeen välittömästö proteiinipitoista ruokaa tai esim. proteiinipalautusjuoma. ei rasvaa tai hiilareita. ja sit tunnin päästä proteiinipitoinen 2. palautuminen kuten tonnikalaa tai rahkaa jne.

ennen salia kannattaa ottaa 5g kreatiinia. kreatiinia kannattaa käyttää dieetin aikana, koska se sitoo nesteet jne eli sillo ei lihakset lähde dieetillä vaan rasva. monilla miehillä lähtee lihakset ja rasvaa, mutta juuri vatsan kohdalta ei lähde tarpeeksi...itse aion päästä pömppömahastani eroon ja sen jälkeen siirryn välittömästi massakauteen ja treenaa samal vatsalihaksia, koska jos nyt eriksene treenais se tulsi rasvan päälle siis ne lihakset ja kasvattais mahaa...

:) :) JA VOITTAJA ON LÖYTYNYT!! Lihakset "tulsi" rasvan PÄÄLLE!! :) huh huh.... kiitos tästä!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom