Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kannattaa rekata itsensä tonne GripBoardille jos vähänkään tajuaa englantia. Siellä on nimittäin laaja kategoria otevoimailusta, vammoista, kuntoutuksesta, rekoista ym.

Asuuko ketään tässä suht lähellä Kirkkonummea? Olisi kiva joku vkl pitää yhteinen grippisessio Epanalla. Pyytäisin muutaman Pro ukon messiin ja voitaisiin sitten kimpassa nostella malmeja ja samalla olisi hyvä tilaisuus vaihtaa kuulumisia.

^ Omalla kohdalla menee kyllä kesäks, mitä joskus lupailin, ei oo aikaa/rahaa jne. tällä hetkellä, vaikka perkeleesti tekisi mieli tulla. Kesällä jossakin kunnon kimppatreenit, jos löytyy sopiva ajankohta?

Lauttamus vois vetää karatesession ulkona lumihangessa ja vähän säikytellä siinä sivussa mummoja! :hyvä:

Pitäis olla tulossa ensi kuussa antaa blobeille ja incheille kyytiä.

Noo, tää mun sali saa riittää :D

Hyvännäköistä menoa oli kimmolla, "kato riku lintu meni" :)

Onko tossa lisäpaino Leokossa laskettu mukaan se 50 kiloa?

Edit. Riihimäen suunnalla asun. Jahka nyt saa sitä kuuluisaa voimaa revittyä jostain niin olis hieno tulla kimppareenaamaan. :)

Paljon sulla on yhenkäden aikapito ja lisäpaino max, kun en millään sitä muistanut kun salilla joku ihmetteli tänään että ai vielä lisäpainoilla nostelee noita?

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Täälä näyttäis näppivoimailijoita olevan liikenteessä, joten kysytään täälä... Ootteko koittanu aikapitoja Rolling Thunderilla? Millasilla kiloilla ja mitä aikoja. Vois vaikka pienimuotoista kisaa ottaa? Kerpele kun ei löydy tuota 50kg leokoa salilta, on vaan niitä metrin paksusia kumireunaisia, joten en voi osallistua näihin karkeloihin. Mielelläni pesisin teidät kyllä 100-0! :D

Jos en ihan väärin muista niin 1,5 vuotta takaperin otin vähä reilu 70kg tollasella leokolla, missä oli vähä pyöristetyt reunat. Onko tuo se "virallinen" millä noista tuloksia tehdään vai? Nykykunnosta ei hajua, mutta ei varmaan heikompi ainakaan pienen totuttelun jälkeen...

Paitsi uskoisin, että siinä on suora tuo reuna. Jos se olisi suora niin pystyisin videoissani jättämään tuon pystyyn omin avuin, pitää aina laskea se jotakin vasten.

Olen kyllä ilmoittanut tuon ennemminkin, oletko noin sokea ;) Mutta tosiaan, en tiedä, että vaikeuttaako tuo nostoa vaiko helpottaako, kun miettii niin toisaalta tämä on helpompi, mutta toisaalta taas vaikeampi.

Katoin Facesta.
Kovan näköistä nostoa.
Monta ihmistä tolla otteella maailmassa saa suunnilleen ylös?

Kuinka sun näpit ylipäätään kestää noin helvetin monta reenikertaa viikossa?
Mulla on max 3 kertaa, nyt oon reenannut 2 x viikossa, ei vaan pysty.. :D

Kokeilin tuota kaksinkäsin lisäpainohommaa, sentin nousi maasta 50kg+4x10kg+2x2,5kg+2,5kg lukko+1kg putki eli 98,5kg, koitin pistää 5kg enemmän rautaa (ennen tuota nostoa), jäi maahan, sitten nousi selkeästi lukitukseen monesti 93,5kg ja kaksinkäsin otin ilman lisäpainoja yhden aikapidon, pistän illemmalla videota (2-4 tunnin sisällä).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom