Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Oikeassahan mä olin, noin 100 kiloa ja pitäis alkaa nousta yhelläkädellä. :)

Eeeeii välltämättä. Ihan eri asia nostaa yhdellä kädellä ja kahdella kädellä, usko pois :D Riippuu moonesta asiasta, otteesta jne.

Katoin Facesta.
Kovan näköistä nostoa.
Monta ihmistä tolla otteella maailmassa saa suunnilleen ylös?

Kuinka sun näpit ylipäätään kestää noin helvetin monta reenikertaa viikossa?
Mulla on max 3 kertaa, nyt oon reenannut 2 x viikossa, ei vaan pysty.. :D

Suomessa minä, Lauttamus ja Heiskanen. Muu maailma Jedd, Wade, Chad, Horne, Reinard, Parris etc.... ei niitä liiaksi ole.

Joka päivä voi treenata näpit. Pitää vaan muistaa myös extensorit ja tehdä erilaista ärsykettä. Eli älkää ottako mun treenistä mallia kun revin joka pv blobeja. :D
Mun on vaan pakko tehdä kaikki ranking kärkitulokset nyt kerralla kasaan. Sitten heivataan blobit nurkkaan ja palataan lempilajiin, jousiin!

Kyllä mä uskon tähän hommaan! :D

Edit.

Aa, sulla on vielä jouset se ykkös juttu?
Mikä niissä niin kiehtoo?

Itteeni ei oo jouset paljoa kiinnostanu, siinä kunnossa oon että 2.5 menee ns kylmiltään. Tällä hetkellä riittää.

Katoin tuon aikapidon (kaksin käsin, ilman lisäpainoa leokossa), ajaksi tuli 58sek.... Jos olisin pistänyt kaikki peliin niin olisi tullut varmasti 5-8 sekuntia ainakin lisää. Jos kaveri olisi huutanut aikaa vierestä niin olisin pitäny vitunmoisella sisulla tuon 2sek. lisää. Alussa siis vähäsen löysäilin, se hankaloitti loppua sitten ja pahasti.

Kyllä mä uskon tähän hommaan! :D

Edit.

Aa, sulla on vielä jouset se ykkös juttu?
Mikä niissä niin kiehtoo?

Itteeni ei oo jouset paljoa kiinnostanu, siinä kunnossa oon että 2.5 menee ns kylmiltään. Tällä hetkellä riittää.

Halu olla maailman paras. Vielä on pari ukkoa mun edellä. Sitten kun olen MM8 pallilla niin homma ok. Noi MM7 ja MM8 levelit vaatii niin vitusti, ei voi tehdä muita grip juttuja samalla. Kun olen saanut kaiken "tärkeän" alta pois niin teen niin kovan pohjakunnon jousiin että 3.90 Grand Elite on perusrauta. Se on samaa tasoa mitä MM7. Sitten voi tehdä hifistelyt ja hakea semmoisen kunnon päälle että kaikki menee kiinni mitä käteen lyödään. Monipuolisuus on tietty valttia mutta nyt on niin kova haaste että täytyy ladata siihen kaikki.

Mikäs on Juhalla tämänhetkinen kunto noissa jousissa? Blobeihin keskittyminen on varmasti vaatinut veronsa.

+ Kiukku:
#2,5 on jo kovaa kamaa itselle, en ole paljoa jousiin panostanu viimeaikoina. #2 menee kyllä kiinni aina kun haluan, mutta #2,5 ei tottele ihan jokaista yritystä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ

Hyviä nostoja!

Tässä on tämän päivän näppitreeni. Jousikunto on noin 3.65-3.7 eli ihan jees siihen nähden että olen repinyt leveätä pinchiä ja INCHejä kuukausitolkulla. :puntti:

IM RT

1x1 80kg

1x1 90kg

1x1 95kg

1x1 100kg

1x- 105kg no lift

1x3 95kg

2x1 90kg

Grippers MM-Set

1x1 ghp7 (3.04)

1x1 IM#3.5 (3.25)

1x1 ghp8 (3.38)

1x1 IM#3.5 (3.56)

1x1 Elite (3.58)

1x1 IM#3.5 (3.56)

1x2 ghp7 (3.04)

INCH 68kg

3x1 L/R

10sec timehold left

13sec timehold right

York50 thumb + 2 fingers L/R Lift PR

Blob50 thumb + 2 fingers L/R Lift PR

Blob50 thumb + 2 fingers Timehold

Left 9.38sec PR

Right 9sec PR

Blob50 thumb + 2 fingers & York50 thumb + 2 fingers Double Timehold

7.74sec PR

http://www.youtube.com/watch?v=fIgv40qsw-0&feature=player_embedded

Hirvittävästi kaikkea :D Itse ajattelin, jos keskittyisi nyt 4-5 treeniä tuohon maximinostoon 2 kädellä, tänään oli eka treeni kun tätä kokeilin, saas nähä mitä meinaa :puntti:

Kuinka muuten Juha itse treenailisit tuota 2 käden maximinostoa 50kg leokolla? Jos siis halutaan mahdollisimman kova rauta irti maasta.

Hirvittävästi kaikkea :D Itse ajattelin, jos keskittyisi nyt 4-5 treeniä tuohon maximinostoon 2 kädellä, tänään oli eka treeni kun tätä kokeilin, saas nähä mitä meinaa :puntti:

Kuinka muuten Juha itse treenailisit tuota 2 käden maximinostoa 50kg leokolla? Jos siis halutaan mahdollisimman kova rauta irti maasta.

Tekemällä toisen treenin työntävien lihasryhmien kanssa samaan aikaan. 5x1 85-95% 1 RM. Kaikki lukitukseen eikä ikinä tässä treenissä failureen saakka. Tarkoitus lisätä rautaa joka viikko mutta niin että kaikki nostot tulee ylös asti. Toinen treeni vedon kanssa samaan aikaan. Tässä treenissä noustaan 5cm nostoilla niin ylös kuin pääsee. Joka nostoon lisätään himppu lisää. Sitten kun ei enää irtoa lattiasta niin 5-10% painoa pois ja tilalle ketjua. Ketjun kokonaispaino tulee olla enemmän mitä otit pois lisäpainotangosta. Sitten nostat asenteella tällä +100% kuormalla niin monta ykköstä kuin tulee. Säädä ketju niin että irroituksessa on noin 97-98% 1RM ja 5cm korkeudessa yli 100% 1 RM. Esim jos maksimi on 100kg niin ota 10kg pois ja tilalle ketjuja niin että lähdössä on 97kg-98kg ja 5cm korkeudessa 102kg-110kg. siitä se lähtee. Välillä ketjun tilalle monster kumit.

Kumpi on pahempi: 50kg rautainen leoko vai 50kg kumireunainen leoko? Meillä salilla vain noita kumireunaisia ja kuvien perusteella niistä joutuu puristaan vähän tasaisemmasta pinnasta, toki kumi pitää aika hyvin. Vielä ei irtoo yhdellä kädellä, mutta keväämmällä :puntti:

Itellä ei ainakaan yllä sormet kumireunasessa pykälään, kun taas kuvista katottuna rautasessa se noston paine tulee enemmän sormenpäille. Mut en oo rautaista päässy kokeileen. Revimpä sitä kumia niin kauan että menee kun ei muutakaan ole. Ihan vaan mielenkiinnosta kysyin.

Kaikissa rautaisissa joihin olen törmännyt on enemmän pykälää kuin kumisessa. Kuminen on hankalampi omasta mielestä.

Millaista coc puristinta vastaa semmonen 180 rb? meni keveästi kylmiltää pohjaan kummallakin kädellä. grippi treeneihin ajattelin tilailla jousia. Muissa liikkeissä 50kg leoko nousee ilmaan kummallakin kädellä ja rt kahvalla paras on n.73kg.

Millaista coc puristinta vastaa semmonen 180 rb? meni keveästi kylmiltää pohjaan kummallakin kädellä. grippi treeneihin ajattelin tilailla jousia. Muissa liikkeissä 50kg leoko nousee ilmaan kummallakin kädellä ja rt kahvalla paras on n.73kg.

Keskinmäärin CoC #2 ja #2.5:n välimaastossa. Tosi kova grippi jos ei erillistä grippitreeniä tehty.

Suositut

Back
Ylös Bottom