Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ite kun revin aikoinaan harvinaisempaa 50kg leokoa missä ulkokehyksellä musta kumitus ja leveämpi kiekko kuin kokorautainen 50kg Leoko, niin porukkaa tuli myös kokeilemaan. Kukaan ei saanut sitä maasta, enkä saanut kyllä itsekkään. Väittäisin että hyvin pieni prosentti salitreenaajista saa 50kg Leokon irti maasta yhden käden pinchillä.

Hienoja lajeja, siis kaikki nää jotka tarvii kovaa grippiä. Vois ruveta harrastamaan bodailun sivussa. Pitää tilata joku vasta-aloittajan gripperi .
Toi rollari meillä salilla onkin. Mulla on kyllä niin surkea puristusvoima että voi-voi, mavessa pitää laittaa remmit jo yli 140kg nostoihin. Katsotaan miten se vaikka 1/2 vuodessa kehittyy.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
kuis paksu toi nostokahva on?? Olis kiva kokeilla joskus ko. lajia mutta kun kämmenet on kuin teinitytöllä:face: ni voipi jäädä testaamatta..

Miten kannattais treenaa puristusvoimaa mull on käytettävis tollanen halpis gripperi saa max 40kg vastuksen, saan sen pari-kolme kertaa painettuu ton 40kg, onko pitkät vai lyhyet sarjat paremipia?

Miten kannattais treenaa puristusvoimaa mull on käytettävis tollanen halpis gripperi saa max 40kg vastuksen, saan sen pari-kolme kertaa painettuu ton 40kg, onko pitkät vai lyhyet sarjat paremipia?

Monipuolisesti. Toisena päivänä paljon toistoja ja sarjoja. Parin päivän päästä lyhyempää settiä. Ja aina eri tavalla kuin viime kerralla ettei kädet ala tottua siihen samaan tekemiseen.

Onneksi en käy tommoisissa kekkereissä. Silloin kun tein paljon ovihommia niin siinä ohessa olisi saanut esitellä "voimiaan" ja lajikirjo mitä pyydettiin tekemään oli kyllä riittävän runsas. :puntti:

Fitness Expossa olin voimaharjoittelun myyntipisteessä promohommissa ja siellä kyllä yksi jos toinen ehdotti kaikkea mitä olisi pitänyt puristaa. Käänsin homman ympäri ja pyysin heitä näyttämään miten jouset liikkuu. :jahas:

Rantasen Jyrki pyyti julkisesti tekemään "turhauttavan pitkän sarjan #2.5 gripperillä korttisulkuja". Tämä siksi koska mietittiin sopivan jäykkää jousta hänen järjestämään otekisaan ja mä olin sitä mieltä että #2.5 on liian heppoinen ja sillä voi paukutella mielin määrin toistoja kortilla. Jyrki ei tätä purematta niellyt. ;)

pitkää settiä: http://www.youtube.com/watch?v=iUi9eASj6aQ

Offtopic. Mikä biisi tuossa nyt soi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom