Keskustelua otevoimailusta

Mike Sirén tehnyt hienoa työtä ja jälki erittäin laadukasta. Kovan luokan ammattilainen ja hieno mies👊👊👊

Vain aniharva ystävä tiesi miksi todellisuudessa katosin somesta kuukausiksi. Videolla avaan karun totuuden asiasta. Puhetta myös hormonien käytöstä eli jos asia on sinulle tabu niin skippaa suosiolla.

Nyt olen saanut luvan aloittaa varovaisen harjoittelun ja toive olisi olla kesällä kunnossa. 🤗

#pakkotoisto
#cmcpowerteam
#kingkongofgrip
#noexcuses
#nosurrender
#nocompromises

View: https://youtu.be/m4XUeW6hh_0

Juha: Mistä tommonen ylärangan siirtymä tulee tai voi tulla, (maastaveto?) Ittellä se perinteisempi alarangan siirtymä mutta ei noin paha ku sulla. Tsemppiä kuntoutukseen.
Yli 400kg:n jatkuvat yläkuormat kyykkytangossa + rackissa ylisuuret painot / puutteellinen lihashuolto ja tukilihojen vaillinainen huomiointi. Samoin otevoiman tajuttomat repimiset vaikuttaneet asiaan.

Tosta enmg tutkimuksesta sen verran sanottava, että se ei välttämättä ole paha/kivulias. Riippuu ihan tehosta jolla käyttävät konetta ja se taas riippuu siitä kuinka pahoja ”katkoksia” siellä hermoradoissa on. Näin karkeasti selitettynä.

Mulle on tehty käden ja jalan enmg. Jalassa sattu huuto paljon, koska jalka oli niin rikki ja sitä piti siti jännittää väkisin. Terveessä raajassa varmasti helpompi. Neulat sääressä ja pohkeessa olivat kivuliaat. Ei niitä sähköiskujakaan huvikseen ottaisi. Käteen tehtiin eilen. Ei ollut ihan niin paha, koska käsi toimii. Peukalo ja forkku olivat kivuliaimmat kohdat. Oli silti helpompi kuin hammaslääkäri. Koko kehon enmg voi olla paha🤔 Mulla meni pelkässä kädessä tunti. Piti katsos tehdä toiseenkin käteen että saa vertailupohjaa.

.
Tosta enmg tutkimuksesta sen verran sanottava, että se ei välttämättä ole paha/kivulias. Riippuu ihan tehosta jolla käyttävät konetta ja se taas riippuu siitä kuinka pahoja ”katkoksia” siellä hermoradoissa on. Näin karkeasti selitettynä.

Näin on. Oon käyny useasti ja jotkut hermot nippaa aika rajusti. Kovat tehot varmaan ollu päällä.

View: https://www.instagram.com/p/CBlJbcBABxK/

En keksiny parempaakaan ketjua, mut ei pysty enää kärsiin näitä videoita yksin. Sanokaa, et tän äijän videois on vitusti järkeä. On Instassa monella grippiäijällä täältäki 100 varmasti kavereissa. Adam Bushaway. äijä, jonka FB kaveri olin vuosia. Unfriendaa/blockii kaikki/vastaa jtn lapsellista jos et mielistele, ja kysyt mitä se oikeen tekee ;D. 99% videoista on tällasia, ja niitä seuraa yleensä kunnon tuuletus, vaikka mitään ei tapahdu :(. Vähättelee itseään kevyempiä, ja kuuluttaa AINA kovaa omaa ''heavyweight''(80-90kg) statustaan, jos tekee jtn kehonpaino kikkailua ihan abysmaalisella tekniikalla. Ainii, ja on muuten kovempi ku Eddie Hall yms. koska vääntää semmoseen puristusmittariin satoja kiloja. Korreloi kuulemma ihan vitusti maveen, missä nostais ihan vitusti. Ei maveta ollenkaan.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%

En keksiny parempaakaan ketjua, mut ei pysty enää kärsiin näitä videoita yksin. Sanokaa, et tän äijän videois on vitusti järkeä. On Instassa monella grippiäijällä täältäki 100 varmasti kavereissa. Adam Bushaway. äijä, jonka FB kaveri olin vuosia. Unfriendaa/blockii kaikki/vastaa jtn lapsellista jos et mielistele, ja kysyt mitä se oikeen tekee ;D. 99% videoista on tällasia, ja niitä seuraa yleensä kunnon tuuletus, vaikka mitään ei tapahdu :(. Vähättelee itseään kevyempiä, ja kuuluttaa AINA kovaa omaa ''heavyweight''(80-90kg) statustaan, jos tekee jtn kehonpaino kikkailua ihan abysmaalisella tekniikalla. Ainii, ja on muuten kovempi ku Eddie Hall yms. koska vääntää semmoseen puristusmittariin satoja kiloja. Korreloi kuulemma ihan vitusti maveen, missä nostais ihan vitusti. Ei maveta ollenkaan.

Varmaan kuukauden idiootti ketjuun ois parempi. Eihän tuossa oo mitään järkeä....

Pikaisesti vilaistuna kuullostais näiltä "testiliiton" herroilta juttujen perusteella.

Varmaan kuukauden idiootti ketjuun ois parempi. Eihän tuossa oo mitään järkeä....

En uskaltanu laittaa, ku en oo grippijumala ite. Oli n. 3% mahis et oon vaan tietämätön, ja tämmönen kehittää sitä puristusta niin maan perkeleesti :rolleyes:. Kyseinen tyyppi on kyllä nostanut Dinnie kivet ja pidelly niitä sekunnin, josta haluaisin nostaa hattua. En osaa kuitenkaan arvioida kuinka kova suoritus toi on todellisuudessa, mut vaatinee vähintäänki jtn erikoistumista ainaki. Noi oli hassunhauskoja videoita ekat pari vuotta. Sen jälkeen varmistuin asiasta, ettei ne oo ollenkaan läppää. Ja rasittavaa alemmuuskompleksia havaittavissa tolla. Millon Eddie Hall on läski, ja suhteellisesti heikko. Tai Tazio Il Biondo on ''well he only 30kg lighter than me''(lähes suora lainaus). Ja millä vitun logiikalla vaikka 80kg äijä on joku heavyweight 🤣. Ihan perus paino monelle. Toki jtn handicappeja on aina kiva haalia mahollisimman paljo. Jossain videolla oli perusteltu huono suoritus käden koolla(mitattu millilleen). Vau. Itehän hyväksyn noi ''ei pysty oon liian painava'' selitykset ainoastaan jos oot tosiaan Brian Shaw, tai se sun heviweit ruhos on +- silkkaa lihasta, eikä esim. mallia dadbod. Jos ei silti kulje ni ok, hyväksyttäköön.

Liitteet

• 7hpr9.jpg
    7hpr9.jpg
    78,2 KB · Katsottu: 59
Adamilla ei ole mitään tekemistä kyllä testiliiton kanssa. En liikaa vaivaisi päätä sillä mitä hän sekoilee. Mielenkiintoista kyllä ollut seurata hänen kommelluksia, vaikka osan ajasta menee vähän jo surullisen puolelle.

Se on kyllä oikeasti ihan vahva joissakin jutuissa. 😅

Aika erilaisia juttuja tekee. Yleensä aivan järjettömiä joita hankala ymmärtää mikä juttu on. Jotkut kommentoineet ja kysein alaistaneet jotakin tai kysyneet mitä tämö on niin suuttuu järjettömänä ja pannaa sellaiset pois. Haluu tosiaan kaikki kuitenkin some kavereikseen mutta ei mieli kestä yhtään mitään kritiikkiä..
@Heimopäällikkö kommetti oli jotenkin suhteellisen samaa tasoa tähän mitä tällä kaverilla myös usein. Eipä sitä sitten enempää 🤭
Paranemisia koko keholle ja mielelle🙏

Mulle on tehty käden ja jalan enmg. Jalassa sattu huuto paljon, koska jalka oli niin rikki ja sitä piti siti jännittää väkisin. Terveessä raajassa varmasti helpompi. Neulat sääressä ja pohkeessa olivat kivuliaat. Ei niitä sähköiskujakaan huvikseen ottaisi. Käteen tehtiin eilen. Ei ollut ihan niin paha, koska käsi toimii. Peukalo ja forkku olivat kivuliaimmat kohdat. Oli silti helpompi kuin hammaslääkäri. Koko kehon enmg voi olla paha🤔 Mulla meni pelkässä kädessä tunti. Piti katsos tehdä toiseenkin käteen että saa vertailupohjaa.

Minulla tehtiin juuri eilen molempiin käsiin, latsiin, niskaan ja rintaan tuo tutkimues. Sähköllä ensin missä tuli niitä nykäyksiä, ja sitten neulalla josta lähti ääni siihen vitunaikaiseen kaiuttimeen :LOL: Rahisi ja rätisi kuin vanha levysoitin. Nyt on lihakset kipeät kuin treenin jälkeen. Ojentaja, kämmen ja forkun päälipuoli itsellä pahimmat. 2,5 tuntia meni, mutta tosiaan, on kivempaa kuin hammaslääkäri :giggle: Ja kerron vielä, löytyi C7 hermojuurivaurio ja rannekanavaoireyhtymä, mallia kohtalainen. Juuri niin kuin epäiltiinkin. C6 ja C4 operoitu aiemmin, saa nähdä mitä tämän kanssa tehdään... Leikkaus ei helpottanut aiemmin, en millään jaksaisi tästä enää toipua montaa kuukautta tuloksetta.

Minulla tehtiin juuri eilen molempiin käsiin, latsiin, niskaan ja rintaan tuo tutkimues. Sähköllä ensin missä tuli niitä nykäyksiä, ja sitten neulalla josta lähti ääni siihen vitunaikaiseen kaiuttimeen :LOL: Rahisi ja rätisi kuin vanha levysoitin. Nyt on lihakset kipeät kuin treenin jälkeen. Ojentaja, kämmen ja forkun päälipuoli itsellä pahimmat. 2,5 tuntia meni, mutta tosiaan, on kivempaa kuin hammaslääkäri :giggle: Ja kerron vielä, löytyi C7 hermojuurivaurio ja rannekanavaoireyhtymä, mallia kohtalainen. Juuri niin kuin epäiltiinkin. C6 ja C4 operoitu aiemmin, saa nähdä mitä tämän kanssa tehdään... Leikkaus ei helpottanut aiemmin, en millään jaksaisi tästä enää toipua montaa kuukautta tuloksetta.
Hei pystytkö siirtymään vammaketjuun minun julkaisuun? Aihe on kova hermokipu koko kädessä. Voisi tuumailla onko meidän oireissa mitään yhteistä viitaten rannekanavaoireyhtymään. Ei viitsi tätä ketjua pilata of topicilla🙂

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom