Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän lienee useampia kategorioita. Ehkä joissain liitoissa.
Farkkupito ei tule itsellä ekana mielee ku grippilajeja ajatellaan. Ei pyörivää, eikä edes paksua kahvaa. Tämä ei ole vähättelyä. Itse en jaksais nostaa niitä kisoissa käytettäviä salkkuja edes yks kerrallaanOis siisti nähdä enemmän akselimaastavetoa myötäotteella noissa ison luokan vahvamies kisoissa. Se menis enemmän sinne otevoima puolelle.
Joku kyseli palautumisjuttuja grippihommiin. Itse teen minikuminauhoilla pitkiä sarjoja lähes joka päivä, puristuksen vastaliikettä.
View: https://youtu.be/gBi9n1Foodg
Sit hierontapyssyllä pari kertaa viikossa ja venyttelyjä miten sattuu muutama kerta viikkoon. Kevyitä rannekääntöjä myös satunnaisesti esim painavalla kirjalla tai vastaavalla.
Minusta taas ei sovi lajina vahvinmies kisoihinOis siisti nähdä enemmän akselimaastavetoa myötäotteella noissa ison luokan vahvamies kisoissa. Se menis enemmän sinne otevoima puolelle.
Ovatko farkkupidot olleet joskus otevoimakisa lajina ? Mikä on lähinnä sitä nyky lajeista ?Juu ei noita farkkupitoja Rautakourajuttujen ulkopuolella ole
Olisiko 2016 olleet viimeksi rautakouran ulkopuolellaOvatko farkkupidot olleet joskus otevoimakisa lajina ? Mikä on lähinnä sitä nyky lajeista ?
Hyvä pointtiVahvinlajit vaativat muutenkin paljon näppivoimaa, niin en näe tarpeelliseksi ottaa otevoimajuttuja mukaan.
Meillä on salkut 87 kg tyhjänäFarkuissa näkisin toimiviksi lajeiksi enemmän yhden ja kahden sormen nostot, ku koko käsi.
On avoin kaikille. Ainut että täällä paljon testi liitossa kilpailevia niin jos urheilun toiminta kielto sattuu olemaan jollakin niin kaikille näille sitten tulee kilpailukieltoa jokunen vuosi.Mites toi King Kong Grip Challenge voiko siihen kuka tahansa osallistua vai onko tässäkin joku raja että pitää kuulua johonkin liittoon ennen sitä ?
Luulen että koko käsi on parempi kuin sormi tai kaksi. Pahoja vammoja sain itsekkin kun rautis salkkuja yhdellä sormella roikottelin.Farkuissa näkisin toimiviksi lajeiksi enemmän yhden ja kahden sormen nostot, ku koko käsi.
Aina esim just tämmöisissä lajeissa löytyy kovia ja jopa jotka lyö mestarit eka kerralla.Samaa mietin itsekin kuin JP Fux. Otevoima jutskat ovat aika vähän tunnettuja. Varmasti löytyisi kovia karjuja ja enkkoja menisi rikki, jos kilpailijoita olisi yhtä paljon kuin voimanostossa. Esim farkkupidossa olen nähnyt pari kolme tapausta kun eka kertaa grippivoimia kokeileva voittaa sm tason otevoima kilpailijan. Toki otantana vain yksi liike, mutta lienee olisi pohjia otevoimailuun tuollaisilla tyypeillä. Enkä minäkään vähättele Myworin tai kenenkään muun saavutuksiaPari kertaa olen testannut otevoima lajeja. Kyyti oli kylmää ammattimiesten seurassa
En saanut taakkoja edes ylös tai aloitus asentoihin.
Hyvä juttu että on avoin. Aika raju sääntö tuo että kaikkia rangaistaan jos yksi mokaa. Toisaalta aika pienet piirit suomessa ja eiköhän nuo selvitetä ennen kilpailuja onko kellään mitään kieltoja. Onko suomessa koskaan muuten kärähtänyt ketään otevoimapuolella ?On avoin kaikille. Ainut että täällä paljon testi liitossa kilpailevia niin jos urheilun toiminta kielto sattuu olemaan jollakin niin kaikille näille sitten tulee kilpailukieltoa jokunen vuosi.
Mihinkä video julkaistaan ? Voisin katsoaOtevoimailusta kiinnostuneille infoa.Käymme huomenna Mike Sirén in kanssa kuvaamassa Suomen kauniissa luonnossa voimailuvideon. Tsekataan onko Miken forkut saaneet lisää pitoja.Samalla annan lyhyen haastiksen siitä mitä mulle kävi salilla viime vuoden lopulla ja mitkä ovat siitä johtuvat loppuelämän seuraukset joiden kanssa joudun elämään.
#pakkotoisto
Ei ole kärynneitä. Eikä nyt ihan tosin oo näköpiirissä toivottavasti että joku tulisi muista lajeista mukaan käryneenä. Voimanostossa on näitä kilpailukieltoja tullut kun testattuna mennyt sellaisiin kisoihin jossa ei kunnioiteta kilpailukieltoja..Hyvä juttu että on avoin. Aika raju sääntö tuo että kaikkia rangaistaan jos yksi mokaa. Toisaalta aika pienet piirit suomessa ja eiköhän nuo selvitetä ennen kilpailuja onko kellään mitään kieltoja. Onko suomessa koskaan muuten kärähtänyt ketään otevoimapuolella ?