SUPERCARB 1kg -40%

Kesäkuntoon 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Annami
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa.
Ensimmäinen dieettiviikko takana ja painoa pudonnut "vain" yksi kilo. Järki toki sanoo, että tämä on hyvä ja iloitse siitä, mutta aikaisempien dieettikokemusten perusteella toivoin kovempaa pudotusta ensimmäiseltä viikolta.

Tarkennettakoon, että kesäkuntoon triidi ei kenties ole oikea paikka tälle, sillä pudotettavaan on sen verran, että projekti on pikeminkin kesäkuntoon 2011.

HMmphf!

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Luku vaa'assa ei ole juurikaan lähtenyt alaspäin, mutta senttejä on lähtenyt. Rintojen kohdalta, vyötäröltä ja lantiolta on kaikista lähtenyt n. 3 senttiä pois kuukaudessa, et hyvillä fiiliksillä kuitenkin ollaan ja jatketaan. Nyt olis sitten tarkotus lisätä aamuaerobista ens viikosta lähtien.

En ole ikinä kehittynyt yhtä nopeasti parempaan suuntaan, paleolla siis jatketaan.

Paleo on tosi jees! :)

Omalla kohdallani paino ei suostunut putoamaan millään ennen kuin aloitin paleo -kick startin. Tänään on kymmenes päivä menossa uudenlaisen ruokavalion voimin. Hyvältä tuntuu sekä henkisesti että fyysisesti! Ensimmäisen seitsemän vuorokauden aikana paino tippui 3 kiloa, sekä vyötäröltä että lantiolta katosi 3 senttiä ja käsivarresta 2 senttiä. (Reisien ympärysmitta pysyi samana). Seuraava punnitus-/ mittauspäivä onkin sitten ensi viikon keskiviikkona. Paleon myötä oloni on ollut energinen eikä tämän "dieetin" (minulle pysyvä ruokavalion muutos) aikana ole tarvinut yhtään kärsiä nälästä. :)

Tsemppiä ja hyvää pääsiäistä kaikille!

Kahden viikon aikana painoa oli tippunut reilu kilo! Jeij.:) Ja aamupunnituksenkin muistin tehdä vastaa aamupalan jälkeen joten uusinta pitää tehdä vielä tässä pääsiäisloman aikana.
Sentit sun muut mittaamatta mutta ehtiihän tässä.

Ihanaa kun se paino laskee vaikken oikeastaan ole mitään suuria muutoksia tehnyt ja herkutellut olen viikonloppuisin välillä runsaallakin kädellä.

Ja mikä parasta - salilla sarjapainot sen kun nousee.

Tästä on hyvä jatkaa, vielä olisi pari kolme kiloa tiristettävänä. Nyt on joku 3,5kg lähtenyt. Tahti on hidas mutta pysyypähän paremmin poissa ja lähtee sieltä mistä pitääkin.

Dieetin alku omalla kohdalla vähän myöhästyi, mutta ei hätä. Ainakaan vielä:rolleyes:
Kolmisen viikkoa takana ja paino tippunut 2kg. Ekaan tavoitteeseen matkaa vielä 4 kg ja jospa se toukokuun loppuun mennessä saavutettu. Salitreenin, aerobisen, puhtaan ruokavalion ja miinuskaloreiden turvin mennään etiäpäin kohti kesää!:whip:

Täällä myös myöhäinen ilmottautuja muutaman kilon karistamiseen ennen kesää. Nyt 165, 63. On tippunu jo 1 kilo, mahtavaa. :)

Jeps, selluliitit pitäisi saada katoamaan kesäksi, että voi kävellä biitsillä ja nauttia auringosta ilman, että tarvitsisi ajatella kuoppapersettä. :D Homma hoitunee parin kilon painonpudotuksella...

Pääsiäinen aiheutti nyt takapakin :( Paino nousi ja turposin koska tuli syötyä joka päivä turhia juttuja enkä ees liikkunu kunnolla. Mutta nyt taas takas siihen mihin jäätiin!

Mullakin tuli takapakkia pääsiäisenä, kun syömiset oli linjaa mämmi-suklaamunat-pitsa ja kuntosali oli koko pääsiäisen kiinni. Kävin kuitenkin sentään pitkillä kävelylenkeillä muutamaan otteeseen, niin en ihan päässyt muodottomaksi paisumaan :) Turvottaa kyllä niin ettei tosikaan. En uskalla mittojakaan ottaa, ennen kuin oon tuon turvotuksen saanut laskemaan, etten ahdistu liikaa.

Aamulenkeillä täytyis ruveta käymään, mutta oon niin toivottoman aamu-uninen, ettei se millään tunnu onnistuvan. Hoi te aamulenkkeilijät, miten ootte päässeet peiton keskeltä ulos aamukuudelta?

Hoi te aamulenkkeilijät, miten ootte päässeet peiton keskeltä ulos aamukuudelta?

Ajattelen asian niin, että töihin on pakko mennä klo 9.30 ja lenkille/salille on pakko mennä klo 7.00. Merkitsen aamulenkin myös usein kalenteriin, ni sinne tulee aina varmemmin lähdettyä. Sitten ku on muutamana aamuna käyny, ni siihen on jo niin rutinoitunu, ettei se tunnu yhtään vaikeelta. Onko sulla jotain kaveria, joka lähtis sun kanssas? Mulla on pari kaveria, joiden kanssa käyn treenaamassa. Sillon ku on sopinu etukäteen jonkun kanssa, tulee varmemmin lähettyä. Tsemppiä!

Paleo on tosi jees! :)

Omalla kohdallani paino ei suostunut putoamaan millään ennen kuin aloitin paleo -kick startin. Tänään on kymmenes päivä menossa uudenlaisen ruokavalion voimin. Hyvältä tuntuu sekä henkisesti että fyysisesti! Ensimmäisen seitsemän vuorokauden aikana paino tippui 3 kiloa, sekä vyötäröltä että lantiolta katosi 3 senttiä ja käsivarresta 2 senttiä. (Reisien ympärysmitta pysyi samana). Seuraava punnitus-/ mittauspäivä onkin sitten ensi viikon keskiviikkona. Paleon myötä oloni on ollut energinen eikä tämän "dieetin" (minulle pysyvä ruokavalion muutos) aikana ole tarvinut yhtään kärsiä nälästä. :)

Tsemppiä ja hyvää pääsiäistä kaikille!

Kaksi viikkoa paleo -kick starttia takana, mikä tarkoittaa, että tänä aamuna oli taas noustava digitaalivaa'alle sekä kaivettava mittanauha esiin. Paino oli tullut viikon aikana alas 0,7 kiloa, sekä reiden että vyötärön (kapeimmalta kohdalta) ympärysmitta oli pienentynyt sentillä, mutta muut mitat olivat pysyneet samana. Hyvältä tuntuu, ehkä kohta myös näyttää. Pääsiäinen meni kotikonnuilla, mutta omin eväin eikä edes tehnyt mieli pääsiäismunia tai muita "herkkuja". Jälleen iloisin mielin uuteen viikkoon! :)

Hoi te aamulenkkeilijät, miten ootte päässeet peiton keskeltä ulos aamukuudelta?

Mä aloitin pyöräilemään aamuisin töihin, 15 km, seitsemältän lähen ja kasin maissa oon töissä. Siinä tulee läimästyä kaks kärpästä yhellä iskulla. Sit tietenkin kotiin samat 15 km iltapäivällä. Luulis että tollainen rytmi rupee näkyy kropassakin jossain vaiheessa! Aamuherätykset on kyllä mulle ihan helvettiä, mutta kun se kirpaisee vain hetken! Liikunta piristää kyllä aika nopeesti, aamullakin.

Kiinnostais kanssa kovasti paleo, kun fajdran blogista sitä luin. Se on vaan varmaan mulle mahdoton ruokavalio kun en syö lihaa, kalaa tai kanaa. Mutta kai sekin jotain teke, kun oon alkanu korvaa proteiinipitoisilla ruuilla hiilareita. Opin syömään jo Ehrmanniakin ilman mitään mausteita. Nyt se on jopa ihan syötävää.

Annoin pääsiäisen mennä ihan reisilleen, mutta eiköhän tästä taas päästä ylös ja ruotuun.

Itse pääsin kesäkunto-projektissani melkein tavoitteeseen, ainakin painon suhteen, kunnes aloin miettiä et mitä v*ttua. Kun liikkuu 10-15 tuntia viikossa ja aika pitkälti kestävyyspainotteisesti, niin alko lievästi sanoen tuntua tyhmältä miettiä illalla et kehtaako vetää iltapalan lisäks vähän jäätelöä. Varsinkin kun BMI pyörii kahdenkympin tienoilla ja rasva% reilusti alle sen. Kai se ois kiva, jos vatsapalat näkyis paremmin, mutta jos siihen ei auta tässä vaiheessa pelkkä treeni, niin antaa olla. Nyt ei vaan jaksa miettiä jokaista suupalaa, enkä koe sille tarvettakaan, kun tiedän että proteiinia, rasvaa ja kaloreita tulee sopivasti ja ruokailun perusrunko on kunnossa.

Toki ymmärrän sen, jos haluaa diettaa oikeaa ylipainoa tai vaikka jenkkakahvoja pois, kisailevista mimmeistä puhumattakaan. Musta oli vaan ihanaa ymmärtää, että itsellä ei ole siihen tarvetta. Se kun ei ole mikään itsestäänselvyys omassa pääkopassa. Kiitos vaan kaikille, jotka jaksaa tälläkin palstalla puhua rennon (ja tarpeeksi) syömisen puolesta.

Olen ollut tyytymätön kroppaani monen monta vuotta ja nyt kun tuloksia on oikeasti syntynyt niin tuntuu hassulta katsoa peiliin ja pitää näkemästään. Olen ihan tosissani miettinyt, että onko meidän kokovartalopeilissä jotain vikaa kun en näytäkkään hassummalta :D

Olen ollut tyytymätön kroppaani monen monta vuotta ja nyt kun tuloksia on oikeasti syntynyt niin tuntuu hassulta katsoa peiliin ja pitää näkemästään. Olen ihan tosissani miettinyt, että onko meidän kokovartalopeilissä jotain vikaa kun en näytäkkään hassummalta :D

Hahhhaa, usko vaan peiliäsi :D Mäkin huomasin, että ylävartalo on saanut erottuvuutta tosi kivasti, olkapäät, kädet ja rinta näyttää kivan sutjakoilta. Vyötärökin näyttää kivalta. Lantion alue saisi muokkaantua vähän nopeamminkin, mutta näin se aina menee.

Ajattelin että kaks viimeistä viikonloppua vaikuttais niin että tänään vaa`alle heilahtaa + lukemat,
mut yllättipä iloisesti kun näyttikin -400g :dance:

Pääsiäistä edeltävänä viikonloppuna tuli juotua ensimmäisen kerran tänä vuonna ja siinä samalla herkuteltua aikalailla.
Pääsiäisenä en suuremmin herkutellu, mutta söin kyllä enemmän kun normaalisti, joten oon enemmän kun tyytyväinen, ettei hirveetä takapakkia tullutkaan!

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin :puntti:

tsemppiä kaikille muillekkin punttimimmeille!!

Paino oli tipahtanut kolmella kilolla. Kävin salilla ja söin normaalia dieettipöperöä, turposin kolme kiloa..:D Näin mulla. Parin viikon päästä se todennäköisesti tasoittuu tuohon kolmeen miinuskiloon. Koko dieetin ajan tää on ollu tällaista. EI pitäis liian usein vaakaa kattoa ku alkaa sit ihmetteleen liikaa.

Projekti käynnissä täälläkin.. Ei tosin pelkkä kesäprojekti vaan ihan elämäntapa. Viime vuosi tuli repsahdeltua urakalla, joten ylimääräsiä kilojakin tarttui matkaan. Nyt vuoden vaihteessa aloitin ja ainakin toistaseks on hyvin jatkunut. Sen verran kova tahto on saada taas kroppa kuosiin, ettei paljon olis vara repsahdella! :whip:

Syömiset laitettiin vuoden vaihteessa kuntoon ja tammikuu olikin kokonaan herkuton. Nyt on herkkupäivä kerran viikossa ja muuten yritän syödä mahdollisimman puhdasta ruokaa. Kolme kertaa viikossa salilla, satunnaisesti jollain tunnilla ja joka päivä 1-1,5h lenkki. Niillä mennään nyt ja toivottavasti jotain muutosta pikku hiljaa on havaittavissa.

Matka on pitkä ja -10kg on tavotteena saada pois. Ennen kesää se tuskin onnistuu, mutta pikku hiljaa. Kivahan ne olis ennen kesää kadottaa, mut nytkin oli paino pudonnu ainoastaan kilon kuukaudessa :( :curs: Piti tulla hakemaan täältä lisätsemppiä!

Mä olen hakannut tässä kuukauden päätäni seinään painon jumimisen kanssa.. Tammikuusta asti yritetty pudotella, ja saldo tasan -3 kg ja painoa silti edelleen 57,7kg. Sitten tällä viikolla vähensin hiilareita yli puolella, nyt n. 80 g/vrk ja tadaa - paino alkaa ihan uudella luvulla! 56,9 kg oli aamupaino! Miksen mä vaan joka kerta tajua dieetatessani aloittaa VHH:ta, selviäisi niin paljolta kituuttamiselta :rolleyes: Olen tainnut painaa viimeksi näin vähän viime kesänä.. Ajattelin nyt sitten lopettaa ylimääräisen aerobisen tekemisen, ja lisätä sitten jos paino jumii taas.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom