Täällä on sujunut edelleen ihan kivasti. Paino pyörii 56 kilon tuntumassa, en pistäisi pahakseni jos se 55 kiloon tippuisi. Mieltälämmittäviä kommentteja on tullut myös tänne päin, kaveri tuijotti koulussa mun mahaa ja sanoi ihmetteli että "ootko sinä laihtunut?!" ja sitten varoitteli, etten vaan liikaa laihdu. Juu tuskin ihan heti liikaa laihdun kun on tätä painoa kertynyt sen verran että joutaa vähän tiputtaa :D Lisäksi poikaystävä aina muistaa ilmoittaa kun huomaa minun laihtuneen - näemme siis parin viikon välein suunnilleen.
Mä mietin jo vähän, että tahdonko enää edes laihduttaa. Tahdoin saada lihaserottuvuutta, mutta koska sitä lihasta ei hirveästi ole, niin mikäs tuolta erottuisi.. Jotenkin tuntuu, ettei oikein edes tiedä milloin olisi hyvä hetki lopettaa dieettaus. Ois musta kivaa olla kireämpi, mutta varmaan lähtee ennemmin lihakset kuin tämä loppulaardi alavatsasta. Mietin myös, että kiristelisin vielä pikkuisen ennen heinäkuun alkua, jolloin on tanssiaiset, joihin olen menossa avecina Hmh, pitää tuumia vielä.
Mä mietin jo vähän, että tahdonko enää edes laihduttaa. Tahdoin saada lihaserottuvuutta, mutta koska sitä lihasta ei hirveästi ole, niin mikäs tuolta erottuisi.. Jotenkin tuntuu, ettei oikein edes tiedä milloin olisi hyvä hetki lopettaa dieettaus. Ois musta kivaa olla kireämpi, mutta varmaan lähtee ennemmin lihakset kuin tämä loppulaardi alavatsasta. Mietin myös, että kiristelisin vielä pikkuisen ennen heinäkuun alkua, jolloin on tanssiaiset, joihin olen menossa avecina Hmh, pitää tuumia vielä.