SUPERCARB 1kg -40%

Kesäkuntoon 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Annami
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä on sujunut edelleen ihan kivasti. Paino pyörii 56 kilon tuntumassa, en pistäisi pahakseni jos se 55 kiloon tippuisi. Mieltälämmittäviä kommentteja on tullut myös tänne päin, kaveri tuijotti koulussa mun mahaa ja sanoi ihmetteli että "ootko sinä laihtunut?!" ja sitten varoitteli, etten vaan liikaa laihdu. Juu tuskin ihan heti liikaa laihdun kun on tätä painoa kertynyt sen verran että joutaa vähän tiputtaa :D Lisäksi poikaystävä aina muistaa ilmoittaa kun huomaa minun laihtuneen - näemme siis parin viikon välein suunnilleen.

Mä mietin jo vähän, että tahdonko enää edes laihduttaa. Tahdoin saada lihaserottuvuutta, mutta koska sitä lihasta ei hirveästi ole, niin mikäs tuolta erottuisi.. Jotenkin tuntuu, ettei oikein edes tiedä milloin olisi hyvä hetki lopettaa dieettaus. Ois musta kivaa olla kireämpi, mutta varmaan lähtee ennemmin lihakset kuin tämä loppulaardi alavatsasta. Mietin myös, että kiristelisin vielä pikkuisen ennen heinäkuun alkua, jolloin on tanssiaiset, joihin olen menossa avecina :) Hmh, pitää tuumia vielä.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
kesäkuntoon en kerennyt, koska elämä lipsahti taas kavereiden kanssa ryypiskelyksi ja koomailuksi.
nyt olen pari viikkoa tsempannut, urheilu on paljon mukavampaa kun kesällä tekee jopa mieli mennä ulos.

vähän hasardia ehkä taas kirjoitella tänne treenistä, joka koostuu suurimmaksi osaksi oman kehon käyttämisestä vastuksena ja aerobisesta, mutta tällaisen löysin ja ryhdyin eilen noudattamaan.
lopullinen tavoitteeni ei ole kuvien lihakseton tikku, mutta tällä hetkellä kokoa ja läskiä on niin paljon, että haluan keskittyä ensisijaisesti pienenemiseen. vaatekoko on kuitenkin 42.
tuollakin treenillä lihaksia tulee kuitenkin rasitettua, vaikkei massanlisäysmielessä, joten toivon ja uskon ettei tuloksena ole kuitenkaan täysi laihaläski. sitten kun on päästy sopivaan kokoluokkaan, voi aloittaa varsinaisesti lihasten kasvatuksen.

jospa sitten vaikka kesäkuntoon 2011 :)

Noi figure athleten ohjelmat on kyl ihan mukavaa vaihtelua! Tai itse oon kokeillut tätä: http://figureathlete.tmuscle.com/free_online_article/most_recent/the_five_million_dollar_program

Mut nyt taidan kyllä hetken mennä single factorilla, saapi nähdä, tota voisi kokeilla sitten joskus kun kesätyöt imee mehut, en silloin mielellään millään maastavedoilla ja "kovilla" kyykkysarjoilla alaselkää ala raiskaa ku joutuu sen 8,5h kyykkimään ja pomppimaan ojissa muutenkin.

Ja tosiaan se kesäkunto :rolleyes: Suklaabulkkia lähentelee. Olin kyl jonkun kuukauden mättämättä herkkui ja laihduin heti siistiin kuntoon. Siitä se sit lähti ylöspäin. Mut onneks sen saa nopeaan alaski. Huomenna on vimone koekin, niin ei oo enää tekosyitä. Treenaamassakaan ei oo juuri kerenny käyä, oi ihana kesäkuu, kun se on jo niiin hollilla, pääsee lomailemaan ja treenaamaankin!

Kesäprojektin saldona toistaiseksi -5,3 kg - ja varmaan ensimmäistä kertaa elämässä käsissä on aavistus erottuvuutta. Toukokuu ei treenien puolesta ollut kovin kummoinen alkukuusta sattuneen pienen loukkaantumisen takia.

Koska kesäkausi täällä oikeastaan vasta alkaa heinäkuussa niin painan vielä apinan raivolla kuukauden verran. Saisikohan sitä siinä ajassa vatsalöllöt vielä kuriin?

Tuosta kouluruuasta... Käyn itse tällä hetkellä ammattikoulua ja ainakin useimmat ruuat on lähinnä vain hiilarimössöä. Nuudeleita parilla hassulla kanapalalla yms. Kasvisruuasta ollaan yritetty luokkakavereiden kanssa etsiä niitä proteiinin lähteitä, mutta vähässä ovat. Juustoa sisältävät sillointällöin. Itse onneksi syön lihaa, mutta jos haluaa syödä terveellisesti niin täytyy ottaa omat eväät mukaan. Pari viime viikkoa olenkin roudannut mukanani omia eväitä, koska olen noudattanut gojuttago.comin dieettiä ja edes tuota 200g kasviksia on mahdoton yrittää koulun salaateilla saada täyteen. Vaihtoehtona on usein vain yksi salaatti, joka saattaa sisältää pelkkää kukkakaalia ja kurkkua. Henkisesti ruokarajoitteisena en voi syödä kukkakaalia ja kurkun napostelu on turhaa koska se on niin ravinneköyhää. Viimeksi kun koulussa kävin, oli salaattipöydässä tarjolla lantun ja porkkanan paloja... Varsin monipuolista siis...
Terveydenhoitajan kanssa yritin keskustella kouluruuan terveellisyydestä, mutta hän oli kanssani eri mieltä. Käyntini jälkeen oli vissiin kuitenkin alkanut asiaa miettiä ja luokkakaverilleni kertoi laittaneensa kouluruuasta palautetta.
Mitään faktaahan en voi kouluruuan terveellisyydestä sanoa koska en tiedä tarkkoja ravintoarvoja, mutta esim. nuudelipäivinä tulee vain huono olo kun ei saa tarpeeksi proteiinia. Meidän koulussa toimii ravintola Palmia.

Omien eväiden kuljettamisessa on vaan se ongelma, ettei niitä saa mihinkään kylmään, eli kananmunat ja lihat kulkee lämpimässä mukana. Onneksi niiden nyt ei tarvitse olla teoriassa kuin neljä tuntia lämpimässä, mutta käytännössä tuo aika usein veinyy. Näyttelyreissuilla olen kuitenkin kanasalaatitkin kuskannut mukana ja tuolloin saattanut ehtiä syödä vasta iltapäivällä, eli koulupäivinä kuitenkin vähän parempi tilanne. :)

Omien eväiden kuljettamisessa on vaan se ongelma, ettei niitä saa mihinkään kylmään, eli kananmunat ja lihat kulkee lämpimässä mukana. Onneksi niiden nyt ei tarvitse olla teoriassa kuin neljä tuntia lämpimässä, mutta käytännössä tuo aika usein veinyy. Näyttelyreissuilla olen kuitenkin kanasalaatitkin kuskannut mukana ja tuolloin saattanut ehtiä syödä vasta iltapäivällä, eli koulupäivinä kuitenkin vähän parempi tilanne. :)

Ite selvisin dieetistä aiemmin ostamalla pienen kylmälaukun, sellanen normilaukun näkönen, jossa on sisällä eristettä. Sinne vaan kylmäkalle kaveriksi niin luulis säilyvän tuon 4 tuntia ruoat syömäkelpoisena. Niitä löytyy minusta ihan normaaleista isoista marketeista.

Oma kesäkuntoon proggis on myös alkanut vauvelin viimein synnyttyä. Nyt on noin neljän viikon aikana painoa tippunut kolmisen kiloa ja vyötäröä mittailin ekan kerran muutama viikko sitten. Sehän kapenee toki, kun kudokset kuroutuu raskauden jäljiltä kasaan, mutta kyllä siitä ihraakin on poltettavana. Innostavat 1,5 cm oli jo ekan viikon mittauksella lähtenyt.

Tällä hetkellä päivän kalorit on varmaan 1700-2000 välillä ja liikuntaa tulee 3 salikertaa/vko ja aerobista hieman satunnaisesti. Tarkoitus olis tässä elämän tasoituttua saada enemmänkin aerobista ujutettua päiviin. No esikoisen hoitoa opetellessa oon kuitenki ajatellut olla itselleni himpun verran normaalia armollisempi, vaikka motivaatio dieettiin on kova. Kunhan suunta pysyy oikeana eli paino hilaa alaspäin niin oon tyytyväinen. Tsemppiä kaikille kanssakiristelijöille!

Alussa paino oli noin 65 kg (170) nyt se on 61. Mitat nyt: vatsa 67 ja reisi 57.

Kyllä tässä tais jonkinlainen kesäkunto tulla. Tällä hetkellä paino 57, vatsa 63 cm ja reisi 53 cm. Fläsää on lähtenyt ja se tuntuu vaatteissa. Nyt vihdoin mahtuu ihanimmat farkkuni, jotka ei ees menny jalkaan viime talvena. Tulosta on tullut työmatkapyöräilyjen takia. Aloitin heti kun lumet oli sulanut pyöräilyn töihin vanhalla paskalla pyörällä, jolla on tosi raskas polkea. Matkaa kertyy päivässä noin 30 km. Kyllä siihen on mahtunut väliin muutamia päiviä kun oon bussilla matkannut, mutta pääosin pyörällä.

Opettelin myös rahkan syömisen ja proteiinijuoman juon aina polkemisen jälkeen, palautuu nopeammin.

Olen myös melko iloinen tämänhetkisestä kunnostani :) Painoa ei tosin ole tippunut kuin 2 kiloa, mutta jostain syystä oon nyt harvinaisen tyytyväinen kroppaani. Kävin myös kehon koostumusmittauksissa tällä viikolla, ja mittauksen tulokset yllättivät positiivisesti. Rasvaprosentti oli vain 19, ja muutenkin kroppa ok tasapainossa. Lihasta tietty saisi olla enemmän omasta mielestä, mutta tää nyt on ikuisuusongelma ;)

Vielä kun onnistuisi pitämään jäätelön syömisen jossain kohtuuden rajoissa tämän kesän ajan niin olisin tyytyväinen!

Heippa!

Painoa on tippunut kokonaisuudessaan vähän yli kuusi kiloa sitten kesäkuntoproggigsen alkamisen. Myös useita senttejä on kadonnut - etenkin sekä lantiolta että vyötäröltä. Vaatteet eivät enää kiristä tai purista mistään, mikä tuntuu todella hyvältä, totta kai. Ostaessani uusia farkkucapreja sain ostaa kaksi kokoa pienemmän kuin aikaisemmin - jee! :)

Keäskuntoon projektista ei tule mitään kun säännöllisin väliajoin käyttäydyn kuin alkoholisti, kun jotain makeaa erehtyy suuhunsa laittamaan alkaa siitä monen päivän loputon kierre! Välillä taas menee aikoja, etten syö mitää makeaa, mutta kun kerran sorrun homma lähtee hanskasta. En ymmärrä miksen voi omata itsekuria! Ja meikäläisellä ei auta se vaikka olisin syönyt päivällä kuinka hyvin tahansa, sitä on kokeiltu niin monet kerrat. Ainoa mikä auttaa on VHH-ruokavalio.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
jossakin vaiheessa lähdin tähän ketjuun mukaan; päivitämpä hieman väliaikatietoja. olin jo heittämässä hanskoja tiskiin, jenkkakahvat vaan tuntu kasvavan silmissä, kamala leivänhimo vaan yltyi ja sitä rataa:(...tosiaan hautasin jo haaveet kesäkunnosta, kunnes sain päähäni vaihtaa valmentajaa...nyt on muutamaa päivää vaille 4 viikkoa mennyt dieetillä; omaksi ilokseni oon pystynyt hillitsemään syömiseni täysin eli en ole lipsunut kertaakaan annetuista ohjeista ja salilla olen myös ahkeroinut. tällä viikolla paino olikin tippunut alusta semmoset 3 kiloa ja ehkä jotain pientä tossa lihaksistossakin on tapahtunut, kiinteytymistä. mahtui 29" pillifarkut jalkaan, eipä oo varmaan koskaan ton kokosia mulla ees ollu:dance:
mutta kyllä välillä tietty on tehnyt tiukkaa, kun muu perhe on herkutellut entiseen tahtiin. tänään oli itsekuri koetuksella muumimaailmassa, mutta omilla eväillä menin sitkeesti. vähän mua kyllä katsottiin pitkään kun vetelin pilttiä ja rahkaa ja muut mättää ranskalaisia:wtf:
tsemppiä muillekin; jos mäkin tähän pystyn niin pystytte muutkin:rock:!!

kesäkuntoon en kerennyt, koska elämä lipsahti taas kavereiden kanssa ryypiskelyksi ja koomailuksi.
nyt olen pari viikkoa tsempannut, urheilu on paljon mukavampaa kun kesällä tekee jopa mieli mennä ulos.

vähän hasardia ehkä taas kirjoitella tänne treenistä, joka koostuu suurimmaksi osaksi oman kehon käyttämisestä vastuksena ja aerobisesta, mutta tällaisen löysin ja ryhdyin eilen noudattamaan.
lopullinen tavoitteeni ei ole kuvien lihakseton tikku, mutta tällä hetkellä kokoa ja läskiä on niin paljon, että haluan keskittyä ensisijaisesti pienenemiseen. vaatekoko on kuitenkin 42.
tuollakin treenillä lihaksia tulee kuitenkin rasitettua, vaikkei massanlisäysmielessä, joten toivon ja uskon ettei tuloksena ole kuitenkaan täysi laihaläski. sitten kun on päästy sopivaan kokoluokkaan, voi aloittaa varsinaisesti lihasten kasvatuksen.

jospa sitten vaikka kesäkuntoon 2011 :)

läpäläpälää.
jaksoin kai viikon tuota, sitten väsäsin itselleni kunnon saliohjelman.
olen treenannut pari viikkoa 3on1off -kierrolla ja päälle olen vetänyt fiiliksen mukaan aerobista.
paino ei varmaan ole tippunut, mutta senttejä on lähtenyt vyötäröltä 5cm, reidestä 2cm, jenkkakahvoista 2cm ja lantiolta 1,5cm. kolmessa viikossa.

Viimeksi muokattu:
Pitäisiköhän munkin sitten vähän ilmoitella itestäni kun tänne oon aikaisemmin kerta viestiä pistänyt.
Elikkäs olen monia kuukausia treenaillut kotona 4-5 kertaa viikossa BodyRock.Tv:n Zuzannan tahdissa ja täytyy kyllä sanoa että hyvin oon edistynyt. Samaan malliin jatketaan.:thumbs:

Päivitetään tilannetta vähän! Paino on nyt vakiintunut 63-64 kiloon - tavoitteena olisi pudottaa vielä kaksi tai kolme kiloa. Yhden kerran viikossa, lauantaina, olen pitänyt herkkupäivän, mikä auttaa taas jatkamaan tiukkaa ruokavaliota. Olo on hyvä eikä loppukilojen pudottamisella ole kiire - hitaasti, mutta varmasti mennään eteenpäin! :)

Vaikka en ole kesäkuntotavoitteitani täällä julkistanutkaan, niin totean nyt tämän kesän "huippukunnon" saavutetuksi.

Meillä alkoi duunikaverin kanssa 6 viikkoa sitten vedonlyöti jossa minun oli tarkoitus pudottaa 5kg ennen juhannusta (tai siis tätä juhannusviikon maanantaita). Kituuttelin 6vk liian alhaisilla kaloreilla, 2 viimeistä viikkoa ketoosissa ja muutaman viimeisen päivän vielä ilman suolaa. Tavoitteeseen onneksi pääsin, kun tänä aamuna vaaka näytti 57kg joka tarkoittaa - 6,2 kilon pudotusta.

Rasvaa on lähtenyt hyvin, mutta niin on lihastakin. Juhannuksen jälkeen alkaa lihatalkoot joten saan heittää hyvästit keventyneelle olemukselle. Kun kesälomat kuukauden päästä alkavat lienee kesäkunto muisto vaan... Tosin toivon että uusi valmentaja ymmärtää että en tahdo mitään sikabulkkia vaan maltilliset plussat joilla kuitenkin on mahdollista kasvaa ja kehittyä. No se jää nähtäväksi. En ala sitten kuitenkaan valmentajan ohjeita kyseenalaistamaan, eli jos bulkkauskäsky tulee niin sillä sitten mennään vaikka vähän hampaita kiristellen.

Tänä aamuna vetäisin kesäshortsit jalkaan, eihän ne meinanneet pysyä päällä :) Vielä kk sitten ei edes mahtunut. Oikea, kunnon ruokavalio ja treeni+lepo. Niillä on toiminut. Tänään vetäsin 4 jäätelötuuttia ihan sen kunniaksi :D Nojaa.. kyllä kerran kuukaudessa pitää herkutella :D Huomenna taas kunnon ruokaa ja salille. Onpas intopinkeä olo!

^ en kertakaikkiaan tajua miten voi saada itsensä pienenemään kuukaudessa noin paljon. itse olen tässä treenannut pari kuukautta ja samat housut eivät todellakaan tipu päältä, vaikka koostumus on luultavasti muuttunutkin lihaksikkaammaksi. ruokavalion ja treenin pitäisi olla kunnossa (kalorivaje 500-700kcal päivittäin, prodea tarpeeksi ja muuten vhh).
epäreilua, en ala.

Onnistuin pudottamaan painoa 8 kiloo 10 viikossa ... nyt ollaan alle 60 kilossa ... jee :) Minulla on tavoite olla hyvässä lihassa tammikuussa ... tuli alotettua vähän liian aikasin ... toukokuussa :D ... jätin sokerituotteet kokonaan pois ja hiilihydraattiruokia kuten leipää syön harvoin (pari kertaa 2-3 viikossa) ja riisiä, pastaa ja perunaa en oikeastaan ollenkaan. Tällä hetkellä painonpudotus ei ole päätavoite vaan lihaksien hankinta joten nyt kovasti syömään vähärasvasta juustoo ja jugurtti-tonnikalaa ... nam nam :hyvä:

Painoin talvella jotain 61 kiloa ja sitte hävis ruokahalut ja reenit muuttui löysistelyksi jumien takia. Nyt on painoa 56 ja lopputulos ei todellakaan mikään kesäkunto vaan ehta laihaläski :D Nyt ei ku vaan kovaa reeniä ku jumitki katos, paino saa nousta jos on noustakseen :D jospa sitä ens kesänä sitte ;) Ruokahaluki palas ihan hirmuisena reenin aloittamisen myötä 8|

tällä hetkellä mahdon tuumakoon 26 farkkuihin, mihin en mahtunu ees teininä, mutta ei paljo lohduta ku oon niin löysä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom